Poslujte brez skrbi s PANTHEON Varnostno kopijo in PANTHEON eDokumentacijo

8 Apr 2019

PANTHEON Varnostna kopija (backup) – poskrbite za varnost podatkov

  • Kaj bi storili, če bi nepričakovano izgubili velik del podatkov v podjetju zaradi vdora v informacijski sistem, naravne nesreče, požara ali okvare?
  • Kako imate urejeno arhiviranje ključnih podatkov?
  • Kako bi povrnili podatke v primeru izgube?
  • Kakšen učinek bi to imelo na vsakodnevno poslovanje vašega podjetja?

PANTHEON eDokumentacija – odpravite dokumentni kaos

Dokumentni nered je glavni vzrok za organizacijski kaos in brez orodja za optimizacijo in upravljanje z  informacijami bodo podjetja težko, če sploh, pridobila vse  informacije, ki jih potrebujejo za uspešno poslovanje v dobi digitalne preobrazbe.

  • Kaj sodi v dokumentacijo? (pogodbe, poštna knjiga, računovodska dokumentacija, tehnična dokumentacija itd.)
  • Kako se znebiti nepotrebnih papirjev, ki krožijo po podjetju?
  • Kako bolje organizirati tok dokumentov?
  • Kako si zagotoviti enostaven pregled, iskanje in dostop do dokumentov v podjetju.

Brezpapirno poslovanje – od prejete pošte do knjiženja računa

1 Mar 2019

Trendi v poslovnem svetu narekujejo minimiziranje dela v administraciji in razbremenitev oseb, ki vsakodnevno opravljajo rutinske in ponavljajoče se naloge. Pripravili smo spletni seminar, na katerem bomo pogledali, kako hitro in enostavno voditi poslovni proces vhodnih dokumentov:

  • od prejema vhodnega dokumenta,
  • do potrjevanja prejetega računa
  • in knjiženja dokumenta v računovodstvu.

 

Kako strankam poslati eRačun?

3 Nov 2017

Brigita Meglič, Datalabova strokovnjakinja za uvedbo eRačuna v poslovanje, vam bo predstavila prednosti in razloge, zakaj se odločiti za pošiljanje in prejemanje računov v elektronski obliki.

  • Zakaj eRačun olajša vaše poslovanje.
  • Kako do eRačuna.
  • Komu moramo obvezno pošiljati eRačun.
  • Ali smo dolžni sprejemati in pošiljate eRačun.
  • Kaj nas čaka v prihodnje.