Predstavitev ePoslovanja

28 Feb 2024

ePoslovanje je postalo nepogrešljiv del sodobnega poslovanja. Povečuje učinkovitost, izboljšuje komunikacijo s strankami in pospešuje dostop do ključnih informacij ter delovnih procesov. S pravilno implementacijo lahko dosežete konkurenčno prednost v digitalnem svetu.

Vabimo vas, da se nam pridružite na spletni predstavitvi PANTHEON ePoslovanja, kjer boste spoznali, kako lahko učinkovito vpeljete rešitve, ki vam zagotavljajo varno hrambo vse poslovne dokumentacije, avtomatizirano zajemanje računov brez pretipkavanja ter izdajo eRačunov neposredno iz PANTHEON-a.

Spoznali boste:

✔  Kako enostavno vodite vaše poslovanje elektronsko?

✔  Kako je mogoče delovno intenziven delovni proces spremeniti v učinkovitega

in prihraniti tako stroške kot tudi čas?

✔  Ali je digitalno poslovanje res koristno za podjetje?

 

 

Na predstavitvi vas bo spremljal Toni Žužek, strokovnjak za PANTHEON rešitve, ki vam bo predstavil ePoslovanje v praksi. Z veseljem bo odgovarjal na vsa vaša vprašanja.

, , ,

Inventura v oblaku z Inventuro@SmartBit

15 Nov 2023

  • Primerjava med klasično inventuro in inventuro v oblaku: Spoznajte razlike med tradicionalnim načinom popisa inventure ter inovativno rešitvijo inventure v oblaku.
  • Prednosti inventure v oblaku: Odkrijte vse prednosti, ki jih prinaša inventura v oblaku, vključno z natančnostjo in hitrostjo popisa.
  • Povezava med Inventuro@SmartBit in Pantheon: Razumite, kako se ta dva sistema učinkovito povežeta za nemoteno izvajanje inventure.
  • Primer postopka inventure v aplikaciji Inventura@SmartBit: Prikazali vam bomo praktičen primer postopka inventure s pomočjo aplikacije Inventura@SmartBit.
  • Referenčna zgodba podjetja z 21000 izdelkov: Slišali boste o izkušnjah podjetja, ki je z uporabo 10 terminalov in aplikacije Inventura@SmartBit uspešno zaključilo inventuro v enem dnevu.

Prednosti uporabe Inventure@SmartBit:

  • Točnost in hitrejši čas popisa podatkov: Prehod na Inventuro@SmartBit zmanjša število napak, ki se pojavijo pri ročnem delu in prenosu podatkov.
  • Inventura v realnem času: Brez potrebe po internetni povezavi, saj lahko inventuro izvajate neodvisno od omrežja.
  • Majhen strošek investicije: Aplikacija deluje v oblaku, s fiksnim stroškom 800€ za enkratno plačilo ter letnim prispevkom 49€ na uporabniško enoto. V ceno so vključene vse nadgradnje in posodobitve.
  • Poudarjamo, da je Inventura@SmartBit popolnoma združljiva s sistemom ERP PANTHEON podjetja Datalab, vendar zahteva osnovno licenco PANTHEON LX, LT, SE, ME, MF ter eno konektor licenco.

Inventura v Oblaku z Inventuro@Smartbit

6 Nov 2023

  • Primerjava med klasično inventuro in inventuro v oblaku: Spoznajte razlike med tradicionalnim načinom popisa inventure ter inovativno rešitvijo inventure v oblaku.
  • Prednosti inventure v oblaku: Odkrijte vse prednosti, ki jih prinaša inventura v oblaku, vključno z natančnostjo in hitrostjo popisa.
  • Povezava med Inventuro@SmartBit in Pantheon: Razumite, kako se ta dva sistema učinkovito povežeta za nemoteno izvajanje inventure.
  • Primer postopka inventure v aplikaciji Inventura@SmartBit: Prikazali vam bomo praktičen primer postopka inventure s pomočjo aplikacije Inventura@SmartBit.
  • Referenčna zgodba podjetja z 21000 izdelkov: Slišali boste o izkušnjah podjetja, ki je z uporabo 10 terminalov in aplikacije Inventura@SmartBit uspešno zaključilo inventuro v enem dnevu.

Prednosti uporabe Inventure@SmartBit:

  • Točnost in hitrejši čas popisa podatkov: Prehod na Inventuro@SmartBit zmanjša število napak, ki se pojavijo pri ročnem delu in prenosu podatkov.
  • Inventura v realnem času: Brez potrebe po internetni povezavi, saj lahko inventuro izvajate neodvisno od omrežja.
  • Majhen strošek investicije: Aplikacija deluje v oblaku, s fiksnim stroškom 800€ za enkratno plačilo ter letnim prispevkom 49€ na uporabniško enoto. V ceno so vključene vse nadgradnje in posodobitve.
  • Poudarjamo, da je Inventura@SmartBit popolnoma združljiva s sistemom ERP PANTHEON podjetja Datalab, vendar zahteva osnovno licenco PANTHEON LX, LT, SE, ME, MF ter eno konektor licenco.

,

Večja učinkovitost veterinarske prakse: Vodenje ambulante na enem mestu

6 Nov 2023

Vabljeni na webinar, kjer boste lahko spoznali PANTHEON Vet – idealno rešitev za vodenje veterinarske ambulante. PANTHEON Vet je zasnovan tako, da na enem mestu združuje rešitve za učinkovito upravljanje veterinarske ambulante, vključno s področji računovodstva, kadrov, plač, potnih nalogov, zalog in še mnogo drugega. Ne glede na to, ali imate majhno ali veliko veterinarsko prakso, PANTHEON Vet prinaša ogromno prednosti.

 

Na webinarju boste spoznali:

  • Osnovna predstavitev rešitve: Na začetku bomo predstavili osnovne značilnosti programa PANTHEON Vet in kako vam lahko pomaga pri učinkovitem vodenju veterinarske ambulante.
  • Modul za upravljanje z blagom: Spoznajte, kako program omogoča nadzor in pregled nad zalogo zdravil, sprotno kontrolo porabe in izdaje zdravil, vodenje po serijskih številkah, ter večjo varnost pri ugotavljanju stranskih učinkov zdravil.
    • Identi: Spoznajte, kako upravljati s kalkulacijo, serijskimi številkami in kosovnico.
    • Subjekti: Raziskali bomo, kako se upravljajo dobavitelji, kupci in skladišča.
  • Dodatne funkcionalnosti za veterinarsko prakso: Prikazali vam bomo tudi dodatne funkcionalnosti, ki so posebej prilagojene veterinarskim ambulantam, vključno s preglednostjo, enostavnim vnosom podatkov o živalih, uporabo šifranta pasem, diagnoz, strokovnih navodil in anamnez, ter pregled zgodovine zdravljenja.
    • Šifrant lastnikov in živali (kartoteka): Preglejte, kako se vzpostavlja kartoteke lastnikov in živali, z zgodovino živali in šifrantom vrst živali.
    • Obravnava: Odkrijte, kako voditi obravnavo z uporabo šifranta anamnez, diagnoz, strokovnih navodil, zapisov o osemenitvah, cepljenjih, zgodovini živali in tiskanjem nalepk.
    • Spletna poročila: Spoznajte, kako generirati spletna poročila, vključno z Laboklin in Zoetis.
  • Mobilna aplikacija za delo na terenu: Raziskali bomo možnost dela na terenu, tudi brez internetne povezave, s kasnejšo sinhronizacijo podatkov s pisarno.
  • Povezava z računovodstvom: PANTHEON Vet omogoča povezavo z računovodskim sistemom, kar omogoča enostavno izdajanje računov na recepciji.
  • Priprava različnih izpisov: Na koncu bomo predstavili, kako program omogoča pripravo raznih izpisov, vključno z računi in poročili za VURS ter za inšpektorje.
  • Izvoz osemenitev: Prikazali vam bomo, kako enostavno izvoziti podatke o osemenitvah.
  • Izvoz cepljenja v CRHŽ: Raziskali bomo postopek izvoza podatkov o cepljenju v CRHŽ (Centralni Register Hišnih Živali).
  • Recepcija: Odkrijte vlogo recepcije kot ključnega vezni člena med šifrantom lastnikov živali in obravnavo, skupaj s povezanimi funkcijami.

Prednosti uporabe PANTHEON Vet:

  • Nadzor in pregled nad zalogo: Sprotna kontrola nad porabo in izdajo zdravil ter večja varnost pri ugotavljanju stranskih učinkov zdravil.
  • Preglednost in enostavnost: Enkraten vnos podatkov o živalih, manj podvajanja vnosov, večja preglednost, enostavno iskanje podatkov o živalih ter prenos podatkov iz centralnih registrov, kot je centralni register govedi.
  • Pregled zgodovine zdravljenja: Ni več potrebe po pisnih kartotekah, saj program omogoča enostavno pisanje kartotek in beleženje zgodovine zdravljenja.
  • Mobilna aplikacija za delo na terenu: Možnost dela na terenu z naknadno sinhronizacijo podatkov s pisarno.
  • Povezava z računovodstvom: Enostavna povezava s sistemi za računovodstvo in izdajanje računov.
  • Priprava raznih izpisov: Možnost priprave različnih izpisov in poročil za različne namene, vključno s potrebami VURS in inšpektorjev.

 

Pridružite se našemu webinarju in odkrijte, kako lahko program PANTHEON Vet pripomore k boljšemu in učinkovitejšemu vodenju vaše veterinarske ambulante.

Enostavna in varna elektronska izmenjava podatkov

13 Mar 2023

Vabljeni na spletno predstavitev PANTHEON ePoslovanja, kjer boste spoznali kako enostavno vodite vaše poslovanje elektronsko.
Spoznali boste kako je mogoče delovno intenziven delovni proces spremeniti v učinkovitega in prihraniti tako stroške kot tudi čas. Ali je digitalno poslovanje res koristno za podjetje? Na predstavitvi vam podajamo odgovore na takšna in podobna vprašanja v zvezi z digitalizacijo poslovanja.

»Posebno pozornost bomo  namenili storitvi eIzmenjava, ki omogoča avtomatizirano in  brezpapirno izmenjavo poslovnih dokumentov (eNaročila, eDobavnice, eRačuni) z vašimi dobavitelji in kupci.

Kot gost se nam bo pridružil predstavnik partnerskega podjetja ZZI d.o.o. , g.Jure Fortuna, ki vam bo storitev podrobneje predstavil«.

S storitvami eIzmenjave boste pohitrili svoje poslovanje, poenostavili rutinske naloge ter poskrbeli za varen prenos elektronskih dokumentov in podatkov.

Pri elektronski izmenjavi dokumentov gre za samodejni proces izmenjave eDokumentov med poslovnimi partnerji. Taka izmenjava je zelo hitra ter izniči možnosti napake zaradi ročnega prepisovanja podatkov.

Vzpostavitev popolnega digitalnega med-podjetniškega poslovanja ter digitalnega poslovanja vam prinaša prvotno prihranek časa ter ostale prednosti:

Avtomatizacija in integracija rutinskih postopkov

Vzpostavitev sistema, ki nam omogoča učinkovito eIzmenjavo skozi v celoti avtomatizirano pot dokumenta.

Kjerkoli in kadarkoli

24/7 sprejemanje in pošiljanje elektronskih dokumentov – eDokumentov (eRačuni, eNaročilnice itd.).

Večja varnost

Večja varnost kot pri pošiljanju preko tradicionalne fizične pošte ali običajne elektronske pošte.

Vedno v skladu z zakonodajo

Vedno nadzarovana pot dokumentov in v sledljivi obliki, upoštevajoč vso pristojno zakonodajo.

So vaši dokumenti shranjeni skladno z zakonodajo?

15 Apr 2022

Zakonodaja pokriva kar nekaj različnih področji hrambe dokumentacije.

Ali ste prepričani, da z vso dokumentacijo ki nastane pri poslovanju ravnate z zakonodajo?  Kako dolgo je potrebno hraniti poslovno dokumentacijo?

 

Pridružite se nam na spletnem seminarju, kjer boste spoznali:

 

  • Kaj je eHramba?
  • Katere zakonske zahteve je potrebno izpolnjevati?
  • Kaj omogoča eHramba.si?
  • Prednosti in koristi uvedbe eHrambe
  • Življenjski cikel v Hrambi
  • Uničevanje papirne dokumentacije in hramba dokumenta
  • Osnovne nastavitve v programu PANTHEON
  • Workflow-i (prednastavljeni poslovni procesi) med rešitvami eHramba, eDokumentacija, eRačuni

Z vami bosta Simon Pangeršič, Datalab SI d.o.o. in Jure Fortuna ZZI d.o.o.

Koraki do prejema in pošiljanja eRačuna v PANTHEON-u

11 Feb 2022

Prihrani, poenostavi svoj delovni proces v nekaj korakih s pošiljanjem in prejemanjem eRačuna!

Avtomatizirana in sodobna rešitev za enostavno upravljanje z eRačuni

Še ne poslujete z elektronskim računi? Sedaj verjetno večkrat delate od doma, čaka pa vas kup računov, ki jih morate še izdati in poslati? Skeniranje in ročni vnosi računov so sedaj že skoraj preteklost. Kaj pa, če bi vse svoje račune izdali in prejeli le z nekaj kliki brez kakršnekoli napake?

S pošiljanjem eRačunov pridobite veliko prednosti, uporaba eRačuna je prvi korak k ustvarjanju sodobnega, hitrega in konkurenčnega podjetja.

 

Prehoda na izdajanje eRačunov se ni treba bati, postopek je hiter in enostaven, in cenovno ugoden: eRačune lahko od partnerjev prejemate brezplačno.

Pridružite se nam na brezplačnem webinarju, kjer boste spoznali vse prednosti in kako enostavna je uporaba eRačuna.

Kaj boste izvedeli?

  • Kaj je eRačun?
  • Prednosti izmenjave in uporabe eRačunov v Sloveniji
  • Izmenjava e Računov preko bizBox in PANTHEON programa
  • Enostavno v nekaj korakih začeti z avtomatiziranim prejemom elektronskega računa od svojih dobaviteljev v program PANTHEON
  • Priprava in pošiljanje eRačunov v nekaj korakih z uporabo programa PANTHEON
  • Kako začeti z uporabo eRačunov?
  • eRačuni v PANTHEON-u

 

Če vam termin ne ustreza, nič hudega, vsem prijavljenim pošljemo posnetek.

 

 

 

 

, , , ,

Aktualni javni razpisi za nepovratna sredstva

3 Nov 2021

V luči pomena digitalizacije in digitalne preobrazbe za mikro, mala in srednje velika podjetja  je Javni sklad Republike Slovenije za podjetništvo objavil javne razpise za vavčerje za pripravo digitalne strategije, digitalnega marketinga in digitalnih kompetenc.

Pri tem pomembno vlogo igra tudi Digitalno inovacijsko stičišče Slovenije (DIH Slovenija), ki vodi katalog zunanjih strokovnjakov.

Z javnimi razpisi imajo mikro, mala in srednje velika podjetja (MSP) s sedežem v Republiki Sloveniji možnost hitreje poskrbeti za dvig digitalnih kompetenc, izdelavo digitalne strategije in razviti digitalni marketing. Namen je krepitev razvoja podjetij in inovacij za večjo konkurenčnost gospodarstva in prilagodljivosti podjetij tržnim razmeram. To je še posebej pomembno v luči vedno hitrejše digitalizacije in zagotavljanja konkurenčnosti.

V podjetju Datalab lahko izkoristite dva vavčerji na temo dviga digitalnih kompetenc ali priprave digitalne strategije, ki spodbujata rast in razvoj podjetij in lažji prehod na digitalno poslovanje.

Mogoče niste najbolj prepričani kje začeti in kako se prijaviti na javni razpis? Brez skrbi, mi smo tukaj za vas. Pridružite se nam na spletnem seminarju, kjer boste spoznali:

  • Kateri so trenutno aktualni javni razpisi
  • Kako se prijaviti na razpise
  • Kdo je upravičen do sredstev iz javnega razpisa?
  • Kaj so upravičeni stroški po tem razpisu?
  • Kako poteka poročanje institucijam o porabljenih sredstvih
  • Kako premagovati ovire digitalne transformacije
  • Katere PANTHEON  storitve oz. produkti so del financiranja preko razpisa

 

Če vam termin ne ustreza, nič hudega, vsem prijavljenim pošljemo posnetek.

 

, , ,

Varna izbira za eNaročanje s partnerji

12 Okt 2021

Sodobno ePoslovanje narekuje avtomatizacijo vseh procesov v podjetju. Tako velja skoraj da že za nujo vzpostavitev sistema, ki nam omogoča avtomatizirano pot od eNaročila do izstave eRačuna. Poslovanje z eRačuni in eNaročanjem predstavljajo jasen primer, kako digitalne inovacije prinašajo merljive koristi pri učinkovitosti in celo prihrankih v podjetju.

Prednosti eNaročanja je mogoče v celoti uporabiti v trenutku, ko so za ta namen vzpostavljeni sistemi, ki nam zagotavljajo funkcionalnosti, te pa so ključne za učinkovito izvajanje procesov od naročila do računa.

Pridružite se nam na brezplačnem spletnem seminarju, kjer boste spoznali:

  • Kaj je bizBox?  varna izbira za eNaročanje
  • Prednosti eNaročanja
  • Dokumenti v procesu eNaročanja
  • Izmenjava eDokumentov pri eNaročanju
  • Pomoč pri vključevanju vaših partnerjev
  • Delovanje znotraj program PANTHEON
  • Cenik
  • Kako začeti z eNaročanjem?