Zakaj je varnostno kopiranje neprecenljivo ali kako ohraniti mirno kri, ko gre nekaj narobe

13 Sep 2019

Če ste bili kdaj v dvomih, ali varnostno kopiranje resnično potrebujete, samo pomislite na kakšen incident, ko vam jo je tehnologija zagodla in ste ostali brez podatkov: pa naj bo to izbrisan telefonski imenik, izginuli e-mail, ki ste ga pisali pol ure, izgubljena seminarska naloga v študentskih letih, nedelujoč USB ključek, tik pred pomembno predstavitvijo ipd.

Zdaj pa pomislite, kako bi se odzvali, če bi vašem podjetju izginili vsi podatki.

 

Za kontinuirano poslovanje morate biti pripravljeni na vse, tudi na morebitne tehnične nezgode – zato je varnostno kopiranje neprecenljivo!

 

Oglejte si posnetek spletnega seminarja, kjer smo na hitro pogledali:

  • čemu je namenjena varnostna kopija programa, ne le baze,
  • katerim pogojem morate zadostiti, da lahko varnostno kopiranje izvedete,
  • kako lahko dostopate do varnostne kopije, ko je ta pripravljena,
  • kje lahko preverite velikost baze,
  • pomembnost periodičnega preverjanja baze oz. obnovitve baze,
  • kako poskrbeti za urejeno in posodobljeno varnostno kopijo,
  • kako PANTHEON uporabniki naročite storitev “varnostna kopija“.

Poslujte brez skrbi s PANTHEON Varnostno kopijo in PANTHEON eDokumentacijo

8 Apr 2019

PANTHEON Varnostna kopija (backup) – poskrbite za varnost podatkov

  • Kaj bi storili, če bi nepričakovano izgubili velik del podatkov v podjetju zaradi vdora v informacijski sistem, naravne nesreče, požara ali okvare?
  • Kako imate urejeno arhiviranje ključnih podatkov?
  • Kako bi povrnili podatke v primeru izgube?
  • Kakšen učinek bi to imelo na vsakodnevno poslovanje vašega podjetja?

PANTHEON eDokumentacija – odpravite dokumentni kaos

Dokumentni nered je glavni vzrok za organizacijski kaos in brez orodja za optimizacijo in upravljanje z  informacijami bodo podjetja težko, če sploh, pridobila vse  informacije, ki jih potrebujejo za uspešno poslovanje v dobi digitalne preobrazbe.

  • Kaj sodi v dokumentacijo? (pogodbe, poštna knjiga, računovodska dokumentacija, tehnična dokumentacija itd.)
  • Kako se znebiti nepotrebnih papirjev, ki krožijo po podjetju?
  • Kako bolje organizirati tok dokumentov?
  • Kako si zagotoviti enostaven pregled, iskanje in dostop do dokumentov v podjetju.

Brezpapirno poslovanje – od prejete pošte do knjiženja računa

1 Mar 2019

Trendi v poslovnem svetu narekujejo minimiziranje dela v administraciji in razbremenitev oseb, ki vsakodnevno opravljajo rutinske in ponavljajoče se naloge. Pripravili smo spletni seminar, na katerem bomo pogledali, kako hitro in enostavno voditi poslovni proces vhodnih dokumentov:

  • od prejema vhodnega dokumenta,
  • do potrjevanja prejetega računa
  • in knjiženja dokumenta v računovodstvu.

 

,

Kaj je in kakšne so prednosti e-poslovanja z računovodskim programom v oblaku?

17 Sep 2018

Na spletnem seminarju bomo spoznali kako vpeljava e-poslovanja pohitri, olajša in modernizira vaše poslovne procese.

  • Kaj je e-poslovanje?
  • Kakšni so trenutni trendi?
  • Kaj vse zajema e-poslovanje:
    • dokumentni sistem,
    • poslovni procesi,
    • e-hramba,
    • e-računi,
    • varnostna kopija podatkov ipd.
  • Predstavitev praktičnega primera vpeljave e-poslovanja v podjetje.

 

 

Kako strankam poslati eRačun?

3 Nov 2017

Brigita Meglič, Datalabova strokovnjakinja za uvedbo eRačuna v poslovanje, vam bo predstavila prednosti in razloge, zakaj se odločiti za pošiljanje in prejemanje računov v elektronski obliki.

  • Zakaj eRačun olajša vaše poslovanje.
  • Kako do eRačuna.
  • Komu moramo obvezno pošiljati eRačun.
  • Ali smo dolžni sprejemati in pošiljate eRačun.
  • Kaj nas čaka v prihodnje.