, ,

Granule kadri in potni nalogi v PANTHEON-u: Optimizirajte upravljanje človeških virov in službenih poti

6 Sep 2024

Toni Žužek
Svetovalec za rešitve ePoslovanja

 

 

Granule so specializirani moduli znotraj PANTHEON-a, ki omogočajo učinkovitejše upravljanje različnih poslovnih procesov. Prispevajo k izboljšanju delovnih procesov, povečajo produktivnost in olajšajo vsakodnevna opravila. Vsaka granula vsebuje številne funkcionalnosti, prilagojene specifičnim potrebam, ki poenostavljajo delo in izboljšujejo uporabniško izkušnjo.

Kaj vas čaka na webinarju?

Granula Kadri
Granula Kadri je celovito orodje za upravljanje človeških virov. Zaposlenim omogoča popoln dostop do svojih kadrovskih podatkov in dokumentov, s čimer se zmanjša potreba po posredovanju kadrovske službe.

  • Osnovni podatki o zaposlenem: Zaposleni lahko hitro dostopajo do vseh relevantnih podatkov o sebi.
  • Moja evidenca: Omogoča spremljanje odsotnosti zaposlenih (kontrola dopustov, bolniških odsotnosti…)
  • Dostop do plačilnih list: Zaposleni si lahko preprosto ogledajo svoje plačilne liste v razdelku Dokumentacija. Možno je shranjevanje v računalnik ali tiskanje, kar omogoča enostaven dostop do prejšnjih plačilnih list. Ta funkcionalnost je še posebej uporabna za tiste, ki potrebujejo odobritev bančnega kredita, saj si lahko zadnje tri plačilne liste natisnejo sami.
  • Beleženje prisotnosti: Enostavno beležite delovni čas, vključno s prihodi, odhodi in odmori.
  • Zahteve zaposlenega: Zaposleni lahko oddajo zahteve za dopust ali drugo vrsto odsotnosti (npr. študij, bolniška, službena pot,…) neposredno prek sistema.
  • Dopust – Pregled izkoriščenosti: Sledenje izkoriščenosti dni dopusta in možnost načrtovanja prihodnjih odsotnosti.
  • Opravila: jasno opredeljene naloge pomagajo slediti odgovornostim in prednostnim nalogam zaposlenih.

Primer iz prakse: Prikaz evidence delovnega časa in odsotnosti na primeru delavca, ki redno uporablja sistem sledenja.

Prednosti: Z uporabo Granule Kadri lahko podjetja dosežejo večjo transparentnost, boljšo organiziranost in učinkovitejše upravljanje s človeškimi viri.

 

Granula Potni nalogi
Granula potni nalogi omogočajo hitro in enostavno izdelavo potnih nalogov tudi preko mobilnega telefona.

  • Ustvari nov potni nalog: Zaposleni lahko preprosto vnesejo vse bistvene potne podatke, vključno z vozilom in kilometrino.
  • Obračun dnevnic in stroškov: Avtomatski preračun dnevnic, kilometrine in ostalih  potnih stroškov, kar bistveno poveča učinkovitost priprave podatkov za obračun in  izplačilo stroškov poslovnih poti.
  • Ogled vseh potnih nalogov: Zaposleni si lahko preprosto ogledajo vse svoje potne naloge in spremljajo njihov status.

 

DMS – Splošno in uporaba z granulami
Dokumentacijski sistem (DMS) olajša evidentiranje in obdelavo dokumentov ter s tem poveča učinkovitost in produktivnost znotraj organizacije. V kombinaciji z Granulo kadri in Granulo potnimi nalogi DMS omogoča enostavno shranjevanje, iskanje in deljenje pomembnih dokumentov, kar bistveno pohitri administrativne procese in poveča učinkovitost poslovanja.

  • Zmanjšanje porabe papirja: Z uporabo DMS lahko organizacije zmanjšajo stroške, povezane s tiskanjem in shranjevanjem fizičnih dokumentov, ter tako prispevajo k bolj trajnostnemu poslovanju.
  • Hitro iskanje dokumentov: uporabniki lahko hitro najdejo dokumente, ki jih potrebujejo, zahvaljujoč funkciji naprednega iskanja.
  • Varnost in dostop: DMS ponuja varno hrambo poslovne dokumentacije in zmožnosti nadzora dostopa, kar zagotavlja zaščito občutljivih informacij.
  • Avtomatizacija procesov: DMS omogoča avtomatizacijo rutinskih opravil, kar dodatno olajša delovni proces.

Na primer, na službenem potovanju lahko uporabniki preprosto slikajo račune za gorivo in malico na terenu in jih vnesejo neposredno v granulo potnih nalogov. Ta integracija prispeva k hitrejši obdelavi in ​​boljšemu sledenju stroškov ter s tem optimizira poslovanje.

 

Izboljšajte svoje poslovanje in olajšajte vsakodnevne procese! Postanite del skupnosti, ki uporablja najnovejše rešitve za upravljanje kadrov in poslovnih potovanj.

 

Termin: sreda, 18.9.2024, ob 14.00 (webinar bo trajal cca 30 min).

 

Če se webinarja ne boste uspeli udeležiti v živo, se vseeno prijavite. Poslali vam bomo namreč posnetek webinarja.

,

Skladiščna transformacija za majhna podjetja: Kako WMS@Light povečuje učinkovitost procesov v nabavi?

8 Maj 2024

Na webinarju se bomo dotaknili tem, ki so pomembne pri modernizaciji upravljanja skladišča:

  • Povezava z dobavitelji
  • Prevzem blaga in reklamacija ter obvladovanje nedobavljenega blaga

Vse to bomo prikazali skozi praktični primer digitalizacije skladišča z WMS@SmartBit.

 

Integracija WMS@SmartBit z ERP PANTHEON

WMS@SmartBit je popolnoma integriran v sistem ERP PANTHEON in deluje neposredno nad PANTHEON bazo. To omogoča popolno sinhronizacijo zaloge, brez potrebe po nepotrebnem prenašanju podatkov med sistemi. Prav tako WMS@SmartBit uporablja PANTHEON avtorizacijo za dostop in identifikacijo. Sistem omogoča preprosto pretvorbo med različnimi enotami (kosi, kartoni, palete), kar olajša upravljanje skladišča.

Ne zamudite te edinstvene priložnosti za izboljšanje učinkovitosti in natančnosti vašega poslovanja. Prijavite se na webinar in odkrijte, kako vam lahko Datalab in SmartBit pomagata pri modernizaciji vašega poslovanja.

,

Digitalizacija skladišča v proizvodnem podjetju z WMS@SmartBit

22 Jan 2024

Na webinarju se bomo dotaknili tem, ki so pomembne pri modernizaciji upravljanja skladišča:

  • Prednosti digitalizacije skladišča v proizvodnem podjetju
  • Pristopi k digitalizaciji skladišča v proizvodnem podjetju
  • Proces prevzema
  • Proces izdaje
  • Inventura

Vse to bomo prikazali skozi praktični primer digitalizacije skladišča z WMS@SmartBit.

 

Integracija WMS@SmartBit z ERP PANTHEON

WMS@SmartBit je popolnoma integriran v sistem ERP PANTHEON in deluje neposredno nad PANTHEON bazo. To omogoča popolno sinhronizacijo zaloge, brez potrebe po nepotrebnem prenašanju podatkov med sistemi. Prav tako WMS@SmartBit uporablja PANTHEON avtorizacijo za dostop in identifikacijo. Sistem omogoča preprosto pretvorbo med različnimi enotami (kosi, kartoni, palete), kar olajša upravljanje skladišča.

Ne zamudite te edinstvene priložnosti za izboljšanje učinkovitosti in natančnosti vašega poslovanja. Prijavite se na webinar in odkrijte, kako vam lahko Datalab in SmartBit pomagata pri modernizaciji vašega poslovanja.

, , ,

Inventura v oblaku z Inventuro@SmartBit

15 Nov 2023

  • Primerjava med klasično inventuro in inventuro v oblaku: Spoznajte razlike med tradicionalnim načinom popisa inventure ter inovativno rešitvijo inventure v oblaku.
  • Prednosti inventure v oblaku: Odkrijte vse prednosti, ki jih prinaša inventura v oblaku, vključno z natančnostjo in hitrostjo popisa.
  • Povezava med Inventuro@SmartBit in Pantheon: Razumite, kako se ta dva sistema učinkovito povežeta za nemoteno izvajanje inventure.
  • Primer postopka inventure v aplikaciji Inventura@SmartBit: Prikazali vam bomo praktičen primer postopka inventure s pomočjo aplikacije Inventura@SmartBit.
  • Referenčna zgodba podjetja z 21000 izdelkov: Slišali boste o izkušnjah podjetja, ki je z uporabo 10 terminalov in aplikacije Inventura@SmartBit uspešno zaključilo inventuro v enem dnevu.

Prednosti uporabe Inventure@SmartBit:

  • Točnost in hitrejši čas popisa podatkov: Prehod na Inventuro@SmartBit zmanjša število napak, ki se pojavijo pri ročnem delu in prenosu podatkov.
  • Inventura v realnem času: Brez potrebe po internetni povezavi, saj lahko inventuro izvajate neodvisno od omrežja.
  • Majhen strošek investicije: Aplikacija deluje v oblaku, s fiksnim stroškom 800€ za enkratno plačilo ter letnim prispevkom 49€ na uporabniško enoto. V ceno so vključene vse nadgradnje in posodobitve.
  • Poudarjamo, da je Inventura@SmartBit popolnoma združljiva s sistemom ERP PANTHEON podjetja Datalab, vendar zahteva osnovno licenco PANTHEON LX, LT, SE, ME, MF ter eno konektor licenco.

PANTHEON WebMT: Učinkovitost proizvodnje z digitalno transformacijo

6 Nov 2023

Danes lahko proizvodna podjetja ostanejo konkurenčna le z nenehnim posodabljanjem, to je avtomatizacijo, digitalizacijo in uvajanjem sodobnih tehnologij v proizvodnjo. PANTHEON WebMT prinaša inovativen pristop k učinkovitosti in optimizaciji proizvodnega procesa.

 

Prednosti PANTHEON WebMT:

  • Enostavno ustvarjanje delovnih nalogov prek tablice, pametnega telefona ali internetnega brskalnika.
  • Enostaven dostop do delovnih nalogov za individualni vnos časa, materialov in izdelkov, s čimer olajšamo delo vodje in prihranimo njegov čas.
  • Natančno spremljanje časa porabljenega za operacije preko časovnika in spremljanje proizvodne faze.
  • Orodje, ki se prilagaja tako enostavni kot kompleksni proizvodnji.

Na brezplačnem webinarju se bomo posvetili ključnim vidikom upravljanja proizvodnje preko PANTHEON WebMT. S praktičnimi primeri bomo prikazali:

  • Izdajanje materialov: Kako učinkovito upravljati z viri.
  • Beležite delo na delovnih nalogih z uporabo časovnikov za spremljanje časa.
  • Potrdilo o prejemu izdelka/polizdelka: Kako slediti proizvodnemu toku.
  • Filtrirajte in si oglejte delovne naloge, dodeljene v dnevnem načrtovanju.
  • Časovna zgodovina delovnega naloga: spremljajte aktivnost in učinkovitost.

Tukaj smo za vas:

Na koncu webinarja boste imeli možnost postaviti vprašanja naši strokovni ekipi. Izkoristite to priložnost, da razrešite svoje dvome in dobite neposredne odgovore.

Izzivi in rešitve pri planiranju proizvodnje in doseganju rokov

6 Okt 2023

Kot proizvajalec morate natančno poznati svoje podjetje od znotraj navzven. Da bi to dosegli, morate imeti vpogled v vse ključne podatke proizvodnje in vseh deležnikov v dobavni verigi ter učinkovito načrtovati in strategično upravljati z viri in resursi.  Prav tako potrebujete hitro obdelavo naročil, fleksibilnost in personalizacijo glede na nenehno spreminjajoče se dejavnike na trgu brez ogrožanja kvalitete vaših izdelkov in povečanja stroškov. Pomembna je tudi preglednost in pravočasnost, da proizvodnja poteka nemoteno in lažje dosegate zastavljene dobavne roke.

Da bi zadostili povpraševanju na zahtevnem trgu, v prvi vrsti potrebujete avtomatizirane, prilagodljive proizvodne procese. Poslovni program za proizvodnjo je ravno to, kar potrebujete, da sprejemate bolj informirane odločitve in lažje upravljate svoje proizvodno podjetje ter dobavno verigo.

Obstaja veliko prednosti, ki jih  proizvodna podjetja pridobijo z uvedbo poslovnega programa (ERP) PANTHEON Manufacture.

 

Pridružite se nam na našem webinarju, kjer vam bomo predstavili: 

  • Komu je poslovni program PANTHEON Manufacture namenjen?
  • Kako poslovni program izboljša rezultate v proizvodnji?
  • Možnosti integracij z zunanjimi rešitvami (znotraj in zunaj podjetja).

Pregled ključnih prednosti in funkcionalnosti programa PANTHEON manufacture:

  • Zmanjšajte stroške z uvedbo koncepta nadzora proizvodnje v realnem času
  • Natančne kalkulacije in večja profitabilnost proizvodnje linije do nemotene proizvodnje
  • Nadzor nad kompleksnimi proizvodnimi procesi s kosovnicami
  • Do krajšega proizvodnega cikla s poenostavljenimi delovnimi procesi
  • S finim dnevnim planiranjem dela pravočasne dobave ter boljšega izkoristka virov
  • Kako brez kompromisa prilagajati proizvodnjo na spremembe v povpraševanju
  • Popolna avtomatizacija proizvodnje s povezavo s stroji omogoča nadzor in upravljanje proizvodnih procesov neposredno iz PANTHEON-a

 

Tehnološki in proizvodni procesi v PANTHEON-u – kosovnice

21 Jan 2022

Podjetja lahko danes ostanejo konkurenčna le s stalnim posodabljanjem oziroma avtomatizacijo, informatizacijo in uvajanjem sodobnih tehnologij v proizvodnjo in poslovanje.

Terminiranje v PANTHEON MF je podrobna terminska razdelava in usklajevanje rokov izdelave ter obvladovanje proizvodnih resursov. Terminiranje izvajamo iz operativnih proizvodnih načrtov ob upoštevanju podatkov kosovnic, predvsem iz tehnoloških postopkov izdelave delovnih operacij.

Pridružite se nam na spletnem seminarju, kjer vam bomo podrobno predstavili tehnološke in proizvodne procese v PANTHEON-u skozi kosovnice.

Predstavili vam bomo:

  • Idente
  • Osnovne kosovnice
  • Plan
  • Delovni nalog
  • Povezava s stroji …

, , , ,

Aktualni javni razpisi za nepovratna sredstva

3 Nov 2021

V luči pomena digitalizacije in digitalne preobrazbe za mikro, mala in srednje velika podjetja  je Javni sklad Republike Slovenije za podjetništvo objavil javne razpise za vavčerje za pripravo digitalne strategije, digitalnega marketinga in digitalnih kompetenc.

Pri tem pomembno vlogo igra tudi Digitalno inovacijsko stičišče Slovenije (DIH Slovenija), ki vodi katalog zunanjih strokovnjakov.

Z javnimi razpisi imajo mikro, mala in srednje velika podjetja (MSP) s sedežem v Republiki Sloveniji možnost hitreje poskrbeti za dvig digitalnih kompetenc, izdelavo digitalne strategije in razviti digitalni marketing. Namen je krepitev razvoja podjetij in inovacij za večjo konkurenčnost gospodarstva in prilagodljivosti podjetij tržnim razmeram. To je še posebej pomembno v luči vedno hitrejše digitalizacije in zagotavljanja konkurenčnosti.

V podjetju Datalab lahko izkoristite dva vavčerji na temo dviga digitalnih kompetenc ali priprave digitalne strategije, ki spodbujata rast in razvoj podjetij in lažji prehod na digitalno poslovanje.

Mogoče niste najbolj prepričani kje začeti in kako se prijaviti na javni razpis? Brez skrbi, mi smo tukaj za vas. Pridružite se nam na spletnem seminarju, kjer boste spoznali:

  • Kateri so trenutno aktualni javni razpisi
  • Kako se prijaviti na razpise
  • Kdo je upravičen do sredstev iz javnega razpisa?
  • Kaj so upravičeni stroški po tem razpisu?
  • Kako poteka poročanje institucijam o porabljenih sredstvih
  • Kako premagovati ovire digitalne transformacije
  • Katere PANTHEON  storitve oz. produkti so del financiranja preko razpisa

 

Če vam termin ne ustreza, nič hudega, vsem prijavljenim pošljemo posnetek.

 

Digitalizacija proizvodnje na primeru delovnega naloga

16 Okt 2020

Podjetja iz katere koli proizvodne dejavnosti, morajo razvijati in dostaviti visoko kvalitetne produkte v najkrajšem možnem času, z najnižjimi možnimi stroški, da bi pridobili in ohranili svoje kupce.

Pri tem se poraja vprašanje, na kakšen način lahko podjetja proizvajajo hitreje, fleksibilneje in učinkovitejše, hkrati pa s tem ohranjajo konkurenčnost?

Odgovor je digitalna transformacija proizvodnih procesov. 

Poslovni program in digitalne rešitve v oblaku, zagotavljajo potrebno infrastrukturo za učinkovito upravljanje vseh operativnih procesov proizvodnih podjetji različnih vrst in velikosti.

Na brezplačnem webinarju se bomo fokusirali na delovne naloge in v praksi pokazali naslednje:

  • Delovni nalogi: Vnos dela na delovnem mestu
  • Znižanje vnosa dela na ravni delavca
  • Izdaja materiala iz skladišča, ki se spremlja po lokacijah.
  • Prejem končnih izdelkov po kontroli in umestitev na mesto skladišča končnih izdelkov
  • Avtomatizirana metoda vnosa in spremljanja proizvodne učinkovitosti.

Poslovni program PANTHEON uporabljajo podjetja iz tekstilne industrije, vodilni v regiji za proizvodnjo pohištva, podjetja, ki se ukvarjajo s proizvodnjo kovinskih in jeklenih konstrukcij, obutve, pa tudi podjetja iz drugih panog.

Ne skrbite; v kolikor vam termin ne ustreza, vseeno oddajte svoje podatke, saj prav vsem prijavljenim pošljemo tudi posnetek spletnega seminarja. Ogledate si ga lahko kadarkoli, brezplačno.