,

Enostavno vodenje poslovanja za mala podjetja

11 Mar 2022

Za mnoga manjša in rastoča podjetja se hitro pojavijo vprašanja povezana z računovodstvom, kot so:

  • Kaj vse moramo vedeti o računovodstvu?
  • Kako najbolje upravljati z računovodstvom podjetja?
  • Ali potrebujemo računovodjo?
  • Ali potrebujemo poslovni program?

Pravilno upravljanje financ podjetja in to, da je nekdo posvečen temu procesu, je ključna sestavina uspeha tako za mala podjetja kot za nekoga na začetku svoje poslovne poti. Kar precej malih podjetji v prvem letu svojega poslovanja ne uspe, le nekaj pa jih obstane v poslu več kot 10 let. Upoštevanje najboljših računovodskih praks in najem oz. zunanje izvajanje računovodstva lahko pomagata preprečiti težave z denarnim tokom, ki so krive za številne poslovne neuspehe.

Pridružite se nam na spletnem seminarju, kjer bomo skupaj s Telekomom Slovenije odgovorili kar na nekaj teh vprašanj, ki se porajajo podjetnikom na začetku poslovne poti  in z vami delili nekaj nasvetov kako si olajšate računovodstvo.

 

Z vami  bosta:

Matija Lipar, Strokovnjak za poslovne rešitve za mala podjetja, Telekom Slovenije, d.d. in

Blažka Pečjak, Svetovalka za poslovne rešitve PANTHEON, Datalab SI d.o.o.  

 

,

Obvezni elementi izdanega računa

19 Jan 2022

Ko boste kot podjetnik začeli poslovati, bo ena izmed prvih stvari tudi izstavljanje računov.

Vsaka država ima predpisane obvezne komponente za račune in predstavili bomo, kako mora izgledati račun v slovenskem podjetju. Izdani računi spadajo v evidence, ki jih morajo podjetniki voditi in je ena izmed najpomembnejših izvirnih knjigovodskih listin, ki izkazuje poslovne dogodke.

 

Na spletnem seminarju vam bomo predstavili:

  • Različne vrste računov (gotovinski, negotovinski, eRačun)
  • Kakšne so zahteve zakonodaje
  • Kateri so obvezni elementi na izdanem računu, s katerimi enostavno izdajate račune
  • Razlika med ročnim izdajanjem računov in izdajanje računov s programom
  • Povezava z računovodskim servisom

 

, , , ,

Aktualni javni razpisi za nepovratna sredstva

3 Nov 2021

V luči pomena digitalizacije in digitalne preobrazbe za mikro, mala in srednje velika podjetja  je Javni sklad Republike Slovenije za podjetništvo objavil javne razpise za vavčerje za pripravo digitalne strategije, digitalnega marketinga in digitalnih kompetenc.

Pri tem pomembno vlogo igra tudi Digitalno inovacijsko stičišče Slovenije (DIH Slovenija), ki vodi katalog zunanjih strokovnjakov.

Z javnimi razpisi imajo mikro, mala in srednje velika podjetja (MSP) s sedežem v Republiki Sloveniji možnost hitreje poskrbeti za dvig digitalnih kompetenc, izdelavo digitalne strategije in razviti digitalni marketing. Namen je krepitev razvoja podjetij in inovacij za večjo konkurenčnost gospodarstva in prilagodljivosti podjetij tržnim razmeram. To je še posebej pomembno v luči vedno hitrejše digitalizacije in zagotavljanja konkurenčnosti.

V podjetju Datalab lahko izkoristite dva vavčerji na temo dviga digitalnih kompetenc ali priprave digitalne strategije, ki spodbujata rast in razvoj podjetij in lažji prehod na digitalno poslovanje.

Mogoče niste najbolj prepričani kje začeti in kako se prijaviti na javni razpis? Brez skrbi, mi smo tukaj za vas. Pridružite se nam na spletnem seminarju, kjer boste spoznali:

  • Kateri so trenutno aktualni javni razpisi
  • Kako se prijaviti na razpise
  • Kdo je upravičen do sredstev iz javnega razpisa?
  • Kaj so upravičeni stroški po tem razpisu?
  • Kako poteka poročanje institucijam o porabljenih sredstvih
  • Kako premagovati ovire digitalne transformacije
  • Katere PANTHEON  storitve oz. produkti so del financiranja preko razpisa

 

Če vam termin ne ustreza, nič hudega, vsem prijavljenim pošljemo posnetek.

 

, , ,

Varna izbira za eNaročanje s partnerji

12 Okt 2021

Sodobno ePoslovanje narekuje avtomatizacijo vseh procesov v podjetju. Tako velja skoraj da že za nujo vzpostavitev sistema, ki nam omogoča avtomatizirano pot od eNaročila do izstave eRačuna. Poslovanje z eRačuni in eNaročanjem predstavljajo jasen primer, kako digitalne inovacije prinašajo merljive koristi pri učinkovitosti in celo prihrankih v podjetju.

Prednosti eNaročanja je mogoče v celoti uporabiti v trenutku, ko so za ta namen vzpostavljeni sistemi, ki nam zagotavljajo funkcionalnosti, te pa so ključne za učinkovito izvajanje procesov od naročila do računa.

Pridružite se nam na brezplačnem spletnem seminarju, kjer boste spoznali:

  • Kaj je bizBox?  varna izbira za eNaročanje
  • Prednosti eNaročanja
  • Dokumenti v procesu eNaročanja
  • Izmenjava eDokumentov pri eNaročanju
  • Pomoč pri vključevanju vaših partnerjev
  • Delovanje znotraj program PANTHEON
  • Cenik
  • Kako začeti z eNaročanjem?

V nekaj korakih do oddaje bilanc iz PANTHEON-a

12 Apr 2021

Bilance, DDPO, zaključek leta … Bliža se rok oddaje letnega poročila in davčne bilance za podjetnike.  Se sprašujete, na kaj vse morate biti pozorni pri zaključevanju poslovnega leta? Vas skrbi priprava letnega poročila in davčne bilance?

Dovolite, da vam pomagamo prihraniti čas! Pridružite se nam na spletnem seminarju, kjer vam bo Senka Šrot predstavila kako enostavno, kar v nekaj korakih do oddaje bilanc v PANTHEON-u.

Spletni seminar je brezplačen. Vsem prijavljenim pošljemo tudi posnetek, ki si ga lahko ogledate kadarkoli.

 

 

 

Poenostavite poslovanje s strankami, prihranite čas in se posvetite svetovanju

23 Sep 2020

Pridružite se nam na spletnem seminarju, kjer bomo spoznali:

  • kako učinkovitejše voditi računovodski servis in biti v koraku pred ostalimi
  • kaj pomeni digitalizacija v računovodstvu
  • katere prednosti prinaša uvedba skupnega poslovnega sistema pri strankah
  • kako poteka izmenjava podatkov in dokumentov med računovodskim servisom in stranko
  • kako svoje stranke prepričati za menjavo poslovnega programa

Na konkretnih primerih pa vam bomo predstavili tudi enostavnost uporabe in sodelovanje s strankami

  • katere funkcionalnosti vsebuje PANTHEON Web Light
  • PANTHEON Web Light  – delo na katerikoli napravi v ali izven računovodskega servisa/službe;
  • PANTHEON poslovni procesi za stranke– poenostavitev in avtomatizacija rutinskih opravil in procesov v računovodstvu;
  • avtomatska obdelava finančnih podatkov in učinkovito finančno poročanje in načrtovanje – hitreje do želenih rezultatov;

 

Ne skrbite; v kolikor vam termin ne ustreza, vseeno oddajte svoje podatke, saj prav vsem prijavljenim pošljemo tudi posnetek spletnega seminarja. Ogledate si ga lahko kadarkoli, brezplačno.

 

 

,

Ureditev evidence delovnega časa pri delu od doma

28 Maj 2020

Naš cilj je, da vaše podjetje deluje nemoteno v vsaki situaciji. Pri tem nam je v veliko pomoč tehnologija in rešitve, ki naloge kot so registracija delovnega časa in obračun plač še olajšajo.

V sodelovanju s podjetjem Špica, vam bomo na brezplačnem spletnem seminarju predstavili digitalna orodja s katerimi boste poslovali hitreje, bolje in pregledneje.

Katerih tem se bomo dotaknili?

  • kako enostavno voditi evidenco delovnega časa
  • orodja, ki nam pri tem pomagajo:
    • All Hours za evidence in registracijo delovnega časa
    • My Hours za enostavno spremljanje časa, porabljenega na projektih
    • Spica Mobile Time in Web Clocking portal za registracijo dela od doma
  • koraki za obračun plače v programu PANTHEON in kako nam uvoz evidence delovnega časa olajša delo.
  • katera digitalna orodja nam delo iz katerekoli lokacije še olajšajo.

Pridružite se nam!


Izboljšaj sodelovanje računovodje in stranke s spletnim programom

15 Maj 2020

Digitalizacija je beseda, ki jo lahko slišimo malodane povsod. Velika beseda, lahko marsikoga prestraši. Pa ne pomeni nič drugega, kot to, da lahko nekatere stvari, ki so nam poprej vzele veliko časa, denarja in ročnega dela, zdaj poenostavimo s pomočjo tehnoloških rešitev.

Računovodski servisi  lahko optimizirate delo in komunikacijo s strankami tako, da hkrati na isti bazi podatkov delata tako računovodja kot stranka. Knjiženje poteka hitreje, če vam optični čitalec znakov pred tem pomaga, saj se izognete pretipkavanju.

Sliši se dobro, kako pa deluje v praksi? 
Kako preprosta je lahko izmenjava dokumentov in kako enostavno je lahko delo med računovodskim servisom in podjetnikom, če oba uporabljata PANTHEON, bomo na konkretnem primeru pokazali v spletnem seminarju: hitrejša, varnejša in enostavnejša izmenjava dokumentov med računovodskim servisom, ki uporablja PANTHEON in stranko s PANTHEON Web Light.

 

Oglejte si posnetek spletnega seminarja!

Zaključek leta – korak po korak s PANTHEON WorkFlow-om

22 Apr 2020

Te dni imate računovodje polne glave novosti, sprememb in skrbi za tisoč in eno posebnost. Vsaka pomoč, da lahko svoje delo opravite hitreje, enostavneje in pravilno je dobrodošla.

Zato smo pripravili nov spletni seminar, kjer bomo s Senko Šrot skupaj, po korakih pogledali kako se lotiti zaključka leta.

 

Bilance ste oddali kajne? Ali pa tudi še ne, čas je do 31.5.2020. Pri oddaji si boste pomagali z oddajo iz programa PANTHEON, kajne? Workflow v PANTHEON-u vas vodi tudi pri tem koraku – priprava letnega poročilo za AJPES.

 

Zaključek leta pa lahko naredite že danes.

Imate zaprte razrede 4 in 7? Pa rezultat?

Ste poknjžili vse tečajne razlike, za zaprte in odprte dokumente?

Veliko postavk, vprašanj, katere vsako leto znova preverjamo. Misel: »Joj,  da le ne bi česa pozabil/a«, vam je verjetno dobro poznana.

 

Pridružite se nam na brezplačnem webinarju, kjer bomo korake ob zaključku leta skupaj ponovili in spoznali tudi workflow za zaključek leta s katerim bo delo potekalo še enostavneje.