Kako enostavno pričeti s pošiljanjem in prejemanjem eRačunov

31 Mar 2021

Še vedno ne poslujete z eRačuni? Vam nov način dela od doma dela kup preglavic, vas pa čaka pri tem cel kup računov, ki jih morate še izdati in poslati? Ali izgubljate čas s pretipakavnjem podatkov in ročnim pošiljanjem računov? Mogoče želite začeti s prejemanjem in pošiljanjem eRačunov, pa niste sigurni kako začeti?

Digitalizacija postaja vedno večji del našega življenja in poslovanja, tukaj smo da vam svetujemo in pomagamo poenostaviti prehod na uporabo storitve eRačuni.

Zato smo za vas pripravili spletni seminar, kjer boste izvedeli:

  • Prednosti izmenjave za pošiljatelja in prejemnika
  • Razlika med eRačunom in pdf dokumentom, ki ga pošljemo po e-pošti
  • Kaj je bizBox?
  • Nastavitve za prejem in pošiljanje v programu
  • Priprava, izdaja, pošiljanje v programu
  • Prejem eRačunov in nadaljni koraki za UVOZ dokumenta

 

Z vami bosta Peter Zorko iz podjetja ZZI d.o.o. in Tjaša Oblak Božnar iz podjetja Datalab.


Spletni seminar je brezplačen. Vsem prijavljenim pošljemo tudi posnetek, ki si ga lahko ogledate kadarkoli.

 

 

,

Ureditev evidence delovnega časa pri delu od doma

28 Maj 2020

Naš cilj je, da vaše podjetje deluje nemoteno v vsaki situaciji. Pri tem nam je v veliko pomoč tehnologija in rešitve, ki naloge kot so registracija delovnega časa in obračun plač še olajšajo.

V sodelovanju s podjetjem Špica, vam bomo na brezplačnem spletnem seminarju predstavili digitalna orodja s katerimi boste poslovali hitreje, bolje in pregledneje.

Katerih tem se bomo dotaknili?

  • kako enostavno voditi evidenco delovnega časa
  • orodja, ki nam pri tem pomagajo:
    • All Hours za evidence in registracijo delovnega časa
    • My Hours za enostavno spremljanje časa, porabljenega na projektih
    • Spica Mobile Time in Web Clocking portal za registracijo dela od doma
  • koraki za obračun plače v programu PANTHEON in kako nam uvoz evidence delovnega časa olajša delo.
  • katera digitalna orodja nam delo iz katerekoli lokacije še olajšajo.

Pridružite se nam!


,

Spletni seminar za računovodje: brezplačna orodja za digitalizacijo

31 Mar 2020

Pridružite se nam na spletnem seminarju, kjer bomo spoznali:

  • kaj pomeni digitalizacija dela v računovodstvu in kako se je lotiti;
  • katere prednosti prinaša digitalizacija za računovodje;
  • kako lahko poteka izmenjava elektronskih dokumentov in kako enostavno potekajo vsakodnevna opravila med računovodskim servisom in stranko.

Na konkretnih primerih pa vam bomo predstavili tudi novosti in orodja za digitalizacijo in avtomatizacijo računovodstva v programu PANTHEON:

  • PANTHEON spletne rešitve in storitve ePoslovanja – delo na katerikoli napravi v ali izven računovodskega servisa/službe;
  • PANTHEON poslovni procesi in ostala orodja za digitalizacijo – poenostavitev in avtomatizacija ponavljajočih se opravil in procesov v računovodstvu;
  • avtomatska obdelava finančnih podatkov in učinkovito finančno poročanje in načrtovanje – hitreje do želenih rezultatov;
  • hitre analize računovodskih podatkov;
  • kako poteka prejem eRačunov v PANTHEON-u;
  • kako dosežemo enostavno likvidacijo in knjiženje eRačunov, brez pretipkavanja in napak;
  • kako stranke računovodskih servisov obvestijo svoje dobavitelje o prehodu na eRačune.

 

Ne skrbite; v kolikor vam termin ne ustreza, vseeno oddajte svoje podatke, saj prav vsem prijavljenim pošljemo tudi posnetek spletnega seminarja. Ogledate si ga lahko kadarkoli, brezplačno.

 

 

,

Prihranite čas – namestite WorkFlow za zapiranje postavk

25 Mar 2020

Se tudi vi kdaj, ko imate ogromno dela, pogovarjate sami s seboj?

»Hmm… tega računa pa nimam poknjiženega. Najprej ga moram knjižit, potem ga bom lahko zaprla. Pa to zapiranje … Spet bom porabila en kup časa, ker bom morala preverjat enega po enega, ali je vse zaprto ali ne. Kdaj bom pa še opomine spisala? Vsak dan isto, časa pa nobenega!«

Vam je ta situacija znana? Bi se ji radi izognili?

Pridružite se Senki Šrot na BREZPLAČNEM spletnem seminarju, kjer bomo pogledali kako:

  • poteka zapiranje odprtih postavk samo za odprte dokumente iz določenega izpiska,
  • kako z WorkFlow-om knjižiti samo neknjižene dokumente iz določenega izpiska,
  • kako enostavno izpisati opomine samo uz določenega izpiska.

Preprosto in enostavno s PANTHEON WorkFlow-om.

 

Če vam termin ne ustreza, nič hudega, vsem prijavljenim pošljemo posnetek.

 

 

Varnostno kopiranje je neprecenljivo: ohrani mirno kri, ko gre nekaj narobe

13 Sep 2019

Če ste bili kdaj v dvomih, ali varnostno kopiranje resnično potrebujete, samo pomislite na kakšen incident, ko vam jo je tehnologija zagodla in ste ostali brez podatkov: pa naj bo to izbrisan telefonski imenik, izginuli e-mail, ki ste ga pisali pol ure, izgubljena seminarska naloga v študentskih letih, nedelujoč USB ključek, tik pred pomembno predstavitvijo ipd.

Zdaj pa pomislite, kako bi se odzvali, če bi vašem podjetju izginili vsi podatki.

 

Za kontinuirano poslovanje morate biti pripravljeni na vse, tudi na morebitne tehnične nezgode – zato je varnostno kopiranje neprecenljivo!

 

Oglejte si posnetek spletnega seminarja, kjer smo na hitro pogledali:

  • čemu je namenjena varnostna kopija programa, ne le baze,
  • katerim pogojem morate zadostiti, da lahko varnostno kopiranje izvedete,
  • kako lahko dostopate do varnostne kopije, ko je ta pripravljena,
  • kje lahko preverite velikost baze,
  • pomembnost periodičnega preverjanja baze oz. obnovitve baze,
  • kako poskrbeti za urejeno in posodobljeno varnostno kopijo,
  • kako PANTHEON uporabniki naročite storitev “varnostna kopija“.

Poslujte brez skrbi s PANTHEON Varnostno kopijo in PANTHEON eDokumentacijo

8 Apr 2019

PANTHEON Varnostna kopija (backup) – poskrbite za varnost podatkov

  • Kaj bi storili, če bi nepričakovano izgubili velik del podatkov v podjetju zaradi vdora v informacijski sistem, naravne nesreče, požara ali okvare?
  • Kako imate urejeno arhiviranje ključnih podatkov?
  • Kako bi povrnili podatke v primeru izgube?
  • Kakšen učinek bi to imelo na vsakodnevno poslovanje vašega podjetja?

PANTHEON eDokumentacija – odpravite dokumentni kaos

Dokumentni nered je glavni vzrok za organizacijski kaos in brez orodja za optimizacijo in upravljanje z  informacijami bodo podjetja težko, če sploh, pridobila vse  informacije, ki jih potrebujejo za uspešno poslovanje v dobi digitalne preobrazbe.

  • Kaj sodi v dokumentacijo? (pogodbe, poštna knjiga, računovodska dokumentacija, tehnična dokumentacija itd.)
  • Kako se znebiti nepotrebnih papirjev, ki krožijo po podjetju?
  • Kako bolje organizirati tok dokumentov?
  • Kako si zagotoviti enostaven pregled, iskanje in dostop do dokumentov v podjetju.

Brezpapirno poslovanje – od pošte do knjiženja računa

1 Mar 2019

Trendi v poslovnem svetu narekujejo minimiziranje dela v administraciji in razbremenitev oseb, ki vsakodnevno opravljajo rutinske in ponavljajoče se naloge. Pripravili smo spletni seminar, na katerem bomo pogledali, kako hitro in enostavno voditi poslovni proces vhodnih dokumentov:

  • od prejema vhodnega dokumenta,
  • do potrjevanja prejetega računa
  • in knjiženja dokumenta v računovodstvu.

 

,

Prednosti e-poslovanja z računovodskim programom v oblaku?

17 Sep 2018

Na spletnem seminarju bomo spoznali kako vpeljava e-poslovanja pohitri, olajša in modernizira vaše poslovne procese.

  • Kaj je e-poslovanje?
  • Kakšni so trenutni trendi?
  • Kaj vse zajema e-poslovanje:
    • dokumentni sistem,
    • poslovni procesi,
    • e-hramba,
    • e-računi,
    • varnostna kopija podatkov ipd.
  • Predstavitev praktičnega primera vpeljave e-poslovanja v podjetje.

 

Kako strankam poslati eRačun?

3 Nov 2017

Brigita Meglič, Datalabova strokovnjakinja za uvedbo eRačuna v poslovanje, vam bo predstavila prednosti in razloge, zakaj se odločiti za pošiljanje in prejemanje računov v elektronski obliki.

  • Zakaj eRačun olajša vaše poslovanje.
  • Kako do eRačuna.
  • Komu moramo obvezno pošiljati eRačun.
  • Ali smo dolžni sprejemati in pošiljate eRačun.
  • Kaj nas čaka v prihodnje.