, , ,

PANTHEON in bizBox EDI – Varna izbira za eNaročanje s partnerji

12 Okt 2021

Sodobno ePoslovanje narekuje avtomatizacijo vseh procesov v podjetju. Tako velja skoraj da že za nujo vzpostavitvem sistema, ki nam omogoča avtomatizirano pot od eNaročila do izstave eRačuna. Poslovanje z eRačuni in eNaročanjem predstavljajo jasen primer, kako digitalne inovacije prinašajo merljive koristi pri učinkovitosti in celo prihrankih v podjetju.

Prednosti eNaročanja je mogoče v celoti uporabiti v trenutku, ko so za ta namen vzpostavljeni sistemi, ki nam zagotavljajo funkcionalnosti, te pa so ključne za učinkovito izvajanje procesov od naročila do računa.

Pridružite se nam na brezplačnem spletnem seminarju, kjer boste spoznali:

  • Kaj je bizBox?  varna izbira za eNaročanje
  • Prednosti eNaročanja
  • Dokumenti v procesu eNaročanja
  • Izmenjava eDokumentov pri eNaročanju
  • Pomoč pri vključevanju vaših partnerjev
  • Delovanje znotraj program PANTHEON
  • Cenik
  • Kako začeti z eNaročanjem?

Zakaj bi morala tudi manjša podjetja uporabljati program za vodenje poslovanja?

6 Maj 2021

Verjetno ste kdaj pomislili, da mala podjetja pri svojem poslovanju ne potrebujejo ERP rešitev. Takšen pomislek je zmoten, ERP rešitve potrebujejo prav vsa podjetja. Ko majhno podjetje raste, se začne soočati z različnimi izzivi — od denarnega toka in upravljanja financ, upravljanja z materialnim poslovanjem do vključitve zaposlenih in zadovoljstva strank, pa tudi tržnih nihanj.

Tukaj nastopi ERP rešitev, ki deluje kot pomočnik pri obvladovanju vseh ključnih kazalcev pri poslovanju. Omogočite svojemu malemu ali srednje velikemu podjetju prostor, ki ga potrebuje za rast in izkoristite tehnologijo, ko se soočate z izzivi.

Pridružite se nam na spletnem seminarju, kjer bomo spoznali:

  • kdaj potrebuje podjetnik računovodjo in kaj lahko naredi sam v programu
  • prednosti poslovanja v oblaku
  • kako potekajo začetki vpeljave programa v poslovanje

Ne skrbite; v kolikor vam termin ne ustreza, vseeno oddajte svoje podatke, saj prav vsem prijavljenim pošljemo tudi posnetek spletnega seminarja. Ogledate si ga lahko kadarkoli, brezplačno.

 

,

“Želim spletno trgovino” – kako začeti, na kaj biti pozorni in kako voditi svoje poslovanje?

30 Apr 2020

Epidemija nas je naučila, da je potrebno hitro sprejemati odločitve in poiskati način, kako se situaciji čimbolj prilagoditi. Veliko vas te dni razmišlja o novih načinih poslovanja in se spogleduje z idejo, da bi odprli spletno trgovino.

Sreča spremlja pogumne, pravijo, mi pa vam bomo pri tem priskočili na pomoč.  

V kolikor se soočate z vprašanji:

  • kako sploh začeti in kaj potrebujete, da lahko začnete s spletno prodajo,
  • kdo vam pri postavitvi spletne trgovine pomaga in kakšne so okvirne cene,
  • kako upravljati s svojo spletno trgovino,
  • kako izdati in davčno potrditi račune,
  • kako spremljati zaloge,

… in podobno, smo za vas pripravili spletni seminar.

Z vami bosta Eva Šmid iz podjetja Optiweb in Ingrid Štrukelj iz podjetja Datalab. Pridružite se nam in ne zamudite nasvetov, kako se spletne trgovine lotiti tako, da boste imeli vodenje spletnega poslovanja kmalu v malem prstu.


Spletni seminar je brezplačen. Vsem prijavljenim pošljemo tudi posnetek, ki si ga lahko ogledate kadarkoli.

 

Zakaj samostojni podjetniki potrebujejo enostaven spletni poslovni program

4 Dec 2019

Nova podjetja s svežimi idejami rastejo kot gobe po dežju. Po zadnjih podatkih poslovnega registra AJPES je v Sloveniji kar 97.653 samostojnih podjetnikov.

Mali podjetniki, s. p. -ji ste v veliki meri sami odgovorni za vse aktivnosti v svojem podjetju – med drugim tudi za izdajo računov, potnih nalogov, ponudb, itd. Seveda, večino stvari zmorete sami, vendar bi se raje posvetili razvoju posla in svojemu delu.

Zakaj bi se vaši mali ekipi moral pridružiti enostaven spletni program PANTHEON WEB Light?

 

Na kratkem, brezplačnem spletnem seminarju smo spoznali, kako :

  • preprosto preko spleta izdati račun,
  • zajeti / skenirati preje dokumente z mobilnim telefonom,
  • enostavno lahko poteka izmenjava dokumentov z računovodjo,
  • s programom poskrbeti, da so računi davčno potrjeni,
  • spremljamo analitiko poslovanja kjerkoli in kadarkoli,
  • kako znižati stroške in čas za administracijo in računovodstvo.

 

01 25 28 950                       080 70 70
prodaja@datalab.si           poslovni@telekom.si

Mali podjetnik in vprašanje „naj najamem računovodjo ali ne?”

16 Okt 2019

Mali podjetniki, s. p. -ji ste v veliki meri sami odgovorni za vse aktivnosti v svojem podjetju – med drugim tudi za izdajo računov, potnih nalogov, ponudb, itd.

Seveda, večino stvari zmorete sami, vendar bi se raje posvetili razvoju posla in svojemu delu. Svetujemo vam, da pomislite, kdaj bi bilo bolje prositi za pomoč poznavalce zakonodaje in računovodskih trikov.

Kaj lahko storim podjetnik sam?

Kdaj je bolj zanesljivo in ceneje, da najamem računovodski servis?

 

Na ti vprašanji smo odgovorili v kratkem, BREZPLAČNEM spletnem seminarju.

 

 

01 25 28 950                       080 70 70
prodaja@datalab.si           poslovni@telekom.si

, ,

Obvladujete naročila v svoji spletni trgovini? Kako znižati stroške in prevzeti kontrolo

24 Sep 2018

Hitro rastoča spletna prodaja preskakuje meje, ki jih fizične prodajalne le s težavo dosegajo. Trg je neprimerjivo večji, dostop do kupcev drugačen; velikokrat lažji ter hitrejši. Zaradi hitrega večanja spletne prodaje v določeni točki fizično ni več mogoče obvladovati spletnih naročil in je potrebno razmisliti o integraciji spletne trgovine s poslovnim program.

Oglejte si spletni seminar in izvedeli boste:

  • Zakaj in kdaj načrtovati povezavo (vaše) spletne trgovine s poslovnim programom?
  • 5+1 vprašanj na katera si morate nujno odgovoriti, ko načrtuje integracijo.
  • Kako se lotiti projekta integracije in koga od sodelavcev v projekt vključiti?
  • Triki, namigi, pasti… izognite se jim!

 

,

Kaj je in kakšne so prednosti e-poslovanja z računovodskim programom v oblaku?

17 Sep 2018

Na spletnem seminarju bomo spoznali kako vpeljava e-poslovanja pohitri, olajša in modernizira vaše poslovne procese.

  • Kaj je e-poslovanje?
  • Kakšni so trenutni trendi?
  • Kaj vse zajema e-poslovanje:
    • dokumentni sistem,
    • poslovni procesi,
    • e-hramba,
    • e-računi,
    • varnostna kopija podatkov ipd.
  • Predstavitev praktičnega primera vpeljave e-poslovanja v podjetje.

 

Katere kazalnike poslovanja mora spremljati podjetnik?

19 Jan 2018

Le z dobrim pregledom nad ključnimi kazalniki poslovanja, lahko sprejemamo prave odločitve. Oglejte si posnetek brezplačnega spletnega seminarja, kjer smo spregovorili o tem:

 

  • Kako spremljati dolžnike in vaš dolg do dobaviteljev?
  • Pregledu nad stroški (stroški poslovanja, stroški materiala, obveznosti do države).
  • Dobičku iz poslovanja – razlika med prihodki in odhodki.
  • Rasti prodaje.
  • Kako spremljati stanje zalog?
  • Likvidnosti – stanju na računu.

Kdaj podjetnik potrebuje računovodski servis?

23 Nov 2017

Na praktičnem primeru spoznajte …

“Kaj lahko naredi podjetnik sam, da bi imel boljši nadzor nad svojim poslom?”

  • Izda račune.
  • Vnaša prejete račune.
  • Pregleda kdo mu dolguje in komu dolguje.
  • Pogleda kaj ima na zalogi.
  • Preveri koliko davka bo moral plačati.

“In kdaj potrebuje računovodske storitve in svetovanje?”

  • Pri zaključku leta.
  • Obračunu plač in prispevkov.
  • Obračunu DDV-ja.
  • Pripravi poročil za davčno upravo.
  • Svetovanju (npr. najeti ali kupiti osnovno sredstvo, kdaj uveljaviti olajšavo, …).