,

Večja učinkovitost veterinarske prakse: Vodenje ambulante na enem mestu

6 Nov 2023

Vabljeni na webinar, kjer boste lahko spoznali PANTHEON Vet – idealno rešitev za vodenje veterinarske ambulante. PANTHEON Vet je zasnovan tako, da na enem mestu združuje rešitve za učinkovito upravljanje veterinarske ambulante, vključno s področji računovodstva, kadrov, plač, potnih nalogov, zalog in še mnogo drugega. Ne glede na to, ali imate majhno ali veliko veterinarsko prakso, PANTHEON Vet prinaša ogromno prednosti.

 

Na webinarju boste spoznali:

  • Osnovna predstavitev rešitve: Na začetku bomo predstavili osnovne značilnosti programa PANTHEON Vet in kako vam lahko pomaga pri učinkovitem vodenju veterinarske ambulante.
  • Modul za upravljanje z blagom: Spoznajte, kako program omogoča nadzor in pregled nad zalogo zdravil, sprotno kontrolo porabe in izdaje zdravil, vodenje po serijskih številkah, ter večjo varnost pri ugotavljanju stranskih učinkov zdravil.
    • Identi: Spoznajte, kako upravljati s kalkulacijo, serijskimi številkami in kosovnico.
    • Subjekti: Raziskali bomo, kako se upravljajo dobavitelji, kupci in skladišča.
  • Dodatne funkcionalnosti za veterinarsko prakso: Prikazali vam bomo tudi dodatne funkcionalnosti, ki so posebej prilagojene veterinarskim ambulantam, vključno s preglednostjo, enostavnim vnosom podatkov o živalih, uporabo šifranta pasem, diagnoz, strokovnih navodil in anamnez, ter pregled zgodovine zdravljenja.
    • Šifrant lastnikov in živali (kartoteka): Preglejte, kako se vzpostavlja kartoteke lastnikov in živali, z zgodovino živali in šifrantom vrst živali.
    • Obravnava: Odkrijte, kako voditi obravnavo z uporabo šifranta anamnez, diagnoz, strokovnih navodil, zapisov o osemenitvah, cepljenjih, zgodovini živali in tiskanjem nalepk.
    • Spletna poročila: Spoznajte, kako generirati spletna poročila, vključno z Laboklin in Zoetis.
  • Mobilna aplikacija za delo na terenu: Raziskali bomo možnost dela na terenu, tudi brez internetne povezave, s kasnejšo sinhronizacijo podatkov s pisarno.
  • Povezava z računovodstvom: PANTHEON Vet omogoča povezavo z računovodskim sistemom, kar omogoča enostavno izdajanje računov na recepciji.
  • Priprava različnih izpisov: Na koncu bomo predstavili, kako program omogoča pripravo raznih izpisov, vključno z računi in poročili za VURS ter za inšpektorje.
  • Izvoz osemenitev: Prikazali vam bomo, kako enostavno izvoziti podatke o osemenitvah.
  • Izvoz cepljenja v CRHŽ: Raziskali bomo postopek izvoza podatkov o cepljenju v CRHŽ (Centralni Register Hišnih Živali).
  • Recepcija: Odkrijte vlogo recepcije kot ključnega vezni člena med šifrantom lastnikov živali in obravnavo, skupaj s povezanimi funkcijami.

Prednosti uporabe PANTHEON Vet:

  • Nadzor in pregled nad zalogo: Sprotna kontrola nad porabo in izdajo zdravil ter večja varnost pri ugotavljanju stranskih učinkov zdravil.
  • Preglednost in enostavnost: Enkraten vnos podatkov o živalih, manj podvajanja vnosov, večja preglednost, enostavno iskanje podatkov o živalih ter prenos podatkov iz centralnih registrov, kot je centralni register govedi.
  • Pregled zgodovine zdravljenja: Ni več potrebe po pisnih kartotekah, saj program omogoča enostavno pisanje kartotek in beleženje zgodovine zdravljenja.
  • Mobilna aplikacija za delo na terenu: Možnost dela na terenu z naknadno sinhronizacijo podatkov s pisarno.
  • Povezava z računovodstvom: Enostavna povezava s sistemi za računovodstvo in izdajanje računov.
  • Priprava raznih izpisov: Možnost priprave različnih izpisov in poročil za različne namene, vključno s potrebami VURS in inšpektorjev.

 

Pridružite se našemu webinarju in odkrijte, kako lahko program PANTHEON Vet pripomore k boljšemu in učinkovitejšemu vodenju vaše veterinarske ambulante.

,

Enostavno vodenje poslovanja za mala podjetja

11 Mar 2022

Za mnoga manjša in rastoča podjetja se hitro pojavijo vprašanja povezana z računovodstvom, kot so:

  • Kaj vse moramo vedeti o računovodstvu?
  • Kako najbolje upravljati z računovodstvom podjetja?
  • Ali potrebujemo računovodjo?
  • Ali potrebujemo poslovni program?

Pravilno upravljanje financ podjetja in to, da je nekdo posvečen temu procesu, je ključna sestavina uspeha tako za mala podjetja kot za nekoga na začetku svoje poslovne poti. Kar precej malih podjetji v prvem letu svojega poslovanja ne uspe, le nekaj pa jih obstane v poslu več kot 10 let. Upoštevanje najboljših računovodskih praks in najem oz. zunanje izvajanje računovodstva lahko pomagata preprečiti težave z denarnim tokom, ki so krive za številne poslovne neuspehe.

Pridružite se nam na spletnem seminarju, kjer bomo skupaj s Telekomom Slovenije odgovorili kar na nekaj teh vprašanj, ki se porajajo podjetnikom na začetku poslovne poti  in z vami delili nekaj nasvetov kako si olajšate računovodstvo.

 

Z vami  bosta:

Matija Lipar, Strokovnjak za poslovne rešitve za mala podjetja, Telekom Slovenije, d.d. in

Blažka Pečjak, Svetovalka za poslovne rešitve PANTHEON, Datalab SI d.o.o.  

 

, , , ,

Aktualni javni razpisi za nepovratna sredstva

3 Nov 2021

V luči pomena digitalizacije in digitalne preobrazbe za mikro, mala in srednje velika podjetja  je Javni sklad Republike Slovenije za podjetništvo objavil javne razpise za vavčerje za pripravo digitalne strategije, digitalnega marketinga in digitalnih kompetenc.

Pri tem pomembno vlogo igra tudi Digitalno inovacijsko stičišče Slovenije (DIH Slovenija), ki vodi katalog zunanjih strokovnjakov.

Z javnimi razpisi imajo mikro, mala in srednje velika podjetja (MSP) s sedežem v Republiki Sloveniji možnost hitreje poskrbeti za dvig digitalnih kompetenc, izdelavo digitalne strategije in razviti digitalni marketing. Namen je krepitev razvoja podjetij in inovacij za večjo konkurenčnost gospodarstva in prilagodljivosti podjetij tržnim razmeram. To je še posebej pomembno v luči vedno hitrejše digitalizacije in zagotavljanja konkurenčnosti.

V podjetju Datalab lahko izkoristite dva vavčerji na temo dviga digitalnih kompetenc ali priprave digitalne strategije, ki spodbujata rast in razvoj podjetij in lažji prehod na digitalno poslovanje.

Mogoče niste najbolj prepričani kje začeti in kako se prijaviti na javni razpis? Brez skrbi, mi smo tukaj za vas. Pridružite se nam na spletnem seminarju, kjer boste spoznali:

  • Kateri so trenutno aktualni javni razpisi
  • Kako se prijaviti na razpise
  • Kdo je upravičen do sredstev iz javnega razpisa?
  • Kaj so upravičeni stroški po tem razpisu?
  • Kako poteka poročanje institucijam o porabljenih sredstvih
  • Kako premagovati ovire digitalne transformacije
  • Katere PANTHEON  storitve oz. produkti so del financiranja preko razpisa

 

Če vam termin ne ustreza, nič hudega, vsem prijavljenim pošljemo posnetek.

 

, , ,

Varna izbira za eNaročanje s partnerji

12 Okt 2021

Sodobno ePoslovanje narekuje avtomatizacijo vseh procesov v podjetju. Tako velja skoraj da že za nujo vzpostavitev sistema, ki nam omogoča avtomatizirano pot od eNaročila do izstave eRačuna. Poslovanje z eRačuni in eNaročanjem predstavljajo jasen primer, kako digitalne inovacije prinašajo merljive koristi pri učinkovitosti in celo prihrankih v podjetju.

Prednosti eNaročanja je mogoče v celoti uporabiti v trenutku, ko so za ta namen vzpostavljeni sistemi, ki nam zagotavljajo funkcionalnosti, te pa so ključne za učinkovito izvajanje procesov od naročila do računa.

Pridružite se nam na brezplačnem spletnem seminarju, kjer boste spoznali:

  • Kaj je bizBox?  varna izbira za eNaročanje
  • Prednosti eNaročanja
  • Dokumenti v procesu eNaročanja
  • Izmenjava eDokumentov pri eNaročanju
  • Pomoč pri vključevanju vaših partnerjev
  • Delovanje znotraj program PANTHEON
  • Cenik
  • Kako začeti z eNaročanjem?

Bi morala tudi manjša podjetja uporabljati program za vodenje poslovanja?

6 Maj 2021

Verjetno ste kdaj pomislili, da mala podjetja pri svojem poslovanju ne potrebujejo ERP rešitev. Takšen pomislek je zmoten, ERP rešitve potrebujejo prav vsa podjetja. Ko majhno podjetje raste, se začne soočati z različnimi izzivi — od denarnega toka in upravljanja financ, upravljanja z materialnim poslovanjem do vključitve zaposlenih in zadovoljstva strank, pa tudi tržnih nihanj.

Tukaj nastopi ERP rešitev, ki deluje kot pomočnik pri obvladovanju vseh ključnih kazalcev pri poslovanju. Omogočite svojemu malemu ali srednje velikemu podjetju prostor, ki ga potrebuje za rast in izkoristite tehnologijo, ko se soočate z izzivi.

Pridružite se nam na spletnem seminarju, kjer bomo spoznali:

  • kdaj potrebuje podjetnik računovodjo in kaj lahko naredi sam v programu
  • prednosti poslovanja v oblaku
  • kako potekajo začetki vpeljave programa v poslovanje

Ne skrbite; v kolikor vam termin ne ustreza, vseeno oddajte svoje podatke, saj prav vsem prijavljenim pošljemo tudi posnetek spletnega seminarja. Ogledate si ga lahko kadarkoli, brezplačno.

 

,

“Želim spletno trgovino” – kako začeti, na kaj biti pozorni in kako voditi svoje poslovanje?

30 Apr 2020

Epidemija nas je naučila, da je potrebno hitro sprejemati odločitve in poiskati način, kako se situaciji čimbolj prilagoditi. Veliko vas te dni razmišlja o novih načinih poslovanja in se spogleduje z idejo, da bi odprli spletno trgovino.

Sreča spremlja pogumne, pravijo, mi pa vam bomo pri tem priskočili na pomoč.  

V kolikor se soočate z vprašanji:

  • kako sploh začeti in kaj potrebujete, da lahko začnete s spletno prodajo,
  • kdo vam pri postavitvi spletne trgovine pomaga in kakšne so okvirne cene,
  • kako upravljati s svojo spletno trgovino,
  • kako izdati in davčno potrditi račune,
  • kako spremljati zaloge,

… in podobno, smo za vas pripravili spletni seminar.

Z vami bosta Eva Šmid iz podjetja Optiweb in Ingrid Štrukelj iz podjetja Datalab. Pridružite se nam in ne zamudite nasvetov, kako se spletne trgovine lotiti tako, da boste imeli vodenje spletnega poslovanja kmalu v malem prstu.


Spletni seminar je brezplačen. Vsem prijavljenim pošljemo tudi posnetek, ki si ga lahko ogledate kadarkoli.

 

Samostojni podjetniki potrebujejo enostaven poslovni program

4 Dec 2019

Nova podjetja s svežimi idejami rastejo kot gobe po dežju. Po zadnjih podatkih poslovnega registra AJPES je v Sloveniji kar 97.653 samostojnih podjetnikov.

Mali podjetniki, s. p. -ji ste v veliki meri sami odgovorni za vse aktivnosti v svojem podjetju – med drugim tudi za izdajo računov, potnih nalogov, ponudb, itd. Seveda, večino stvari zmorete sami, vendar bi se raje posvetili razvoju posla in svojemu delu.

Zakaj bi se vaši mali ekipi moral pridružiti enostaven spletni program PANTHEON WEB Light?

 

Na kratkem, brezplačnem spletnem seminarju smo spoznali, kako :

  • preprosto preko spleta izdati račun,
  • zajeti / skenirati preje dokumente z mobilnim telefonom,
  • enostavno lahko poteka izmenjava dokumentov z računovodjo,
  • s programom poskrbeti, da so računi davčno potrjeni,
  • spremljamo analitiko poslovanja kjerkoli in kadarkoli,
  • kako znižati stroške in čas za administracijo in računovodstvo.

 

01 25 28 950                       080 70 70
prodaja@datalab.si           poslovni@telekom.si

Mali podjetnik „naj najamem računovodjo ali ne?”

16 Okt 2019

Mali podjetniki, s. p. -ji ste v veliki meri sami odgovorni za vse aktivnosti v svojem podjetju – med drugim tudi za izdajo računov, potnih nalogov, ponudb, itd.

Seveda, večino stvari zmorete sami, vendar bi se raje posvetili razvoju posla in svojemu delu. Svetujemo vam, da pomislite, kdaj bi bilo bolje prositi za pomoč poznavalce zakonodaje in računovodskih trikov.

Kaj lahko storim podjetnik sam?

Kdaj je bolj zanesljivo in ceneje, da najamem računovodski servis?

 

Na ti vprašanji smo odgovorili v kratkem, BREZPLAČNEM spletnem seminarju.

 

 

01 25 28 950                       080 70 70
prodaja@datalab.si           poslovni@telekom.si

, ,

Kako prevzeti kontrolo nad spletnimi naročili

24 Sep 2018

Hitro rastoča spletna prodaja preskakuje meje, ki jih fizične prodajalne le s težavo dosegajo. Trg je neprimerjivo večji, dostop do kupcev drugačen; velikokrat lažji ter hitrejši. Zaradi hitrega večanja spletne prodaje v določeni točki fizično ni več mogoče obvladovati spletnih naročil in je potrebno razmisliti o integraciji spletne trgovine s poslovnim program.

Oglejte si spletni seminar in izvedeli boste:

  • Zakaj in kdaj načrtovati povezavo (vaše) spletne trgovine s poslovnim programom?
  • 5+1 vprašanj na katera si morate nujno odgovoriti, ko načrtuje integracijo.
  • Kako se lotiti projekta integracije in koga od sodelavcev v projekt vključiti?
  • Triki, namigi, pasti… izognite se jim!