,

“Želim spletno trgovino” – kako začeti, na kaj biti pozorni in kako voditi svoje poslovanje?

30 Apr 2020

Epidemija nas je naučila, da je potrebno hitro sprejemati odločitve in poiskati način, kako se situaciji čimbolj prilagoditi. Veliko vas te dni razmišlja o novih načinih poslovanja in se spogleduje z idejo, da bi odprli spletno trgovino.

Sreča spremlja pogumne, pravijo, mi pa vam bomo pri tem priskočili na pomoč.  

V kolikor se soočate z vprašanji:

  • kako sploh začeti in kaj potrebujete, da lahko začnete s spletno prodajo,
  • kdo vam pri postavitvi spletne trgovine pomaga in kakšne so okvirne cene,
  • kako upravljati s svojo spletno trgovino,
  • kako izdati in davčno potrditi račune,
  • kako spremljati zaloge,

… in podobno, smo za vas pripravili spletni seminar.

Z vami bosta Eva Šmid iz podjetja Optiweb in Ingrid Štrukelj iz podjetja Datalab. Pridružite se nam in ne zamudite nasvetov, kako se spletne trgovine lotiti tako, da boste imeli vodenje spletnega poslovanja kmalu v malem prstu.


Spletni seminar je brezplačen. Vsem prijavljenim pošljemo tudi posnetek, ki si ga lahko ogledate kadarkoli.

 

Kako začeti z oglaševanjem na Instagramu?

7 Mar 2018

Ste vedeli, da lahko tudi na Instagramu z majhnim vložkom dosežete svojo ciljno skupino, četudi nimate Instagram profila? Pridružite se nam na spletnem seminarju, kjer boste spoznali:

  • družbeno omrežje Instagram,
  • priložnosti, ki jih ponuja,
  • cilje oglaševanja,
  • vzpostavitev Instagram oglaševalske kampanje na praktičnem primeru,
  • merjenje rezultatov in
  • primere dobre prakse.

Gregor Medved in Miša Podpečan iz Agencije Epic vam bosta v brezplačnem spletnem seminarju razkrila, kako se lotiti oglaševanja na Instagramu.

Kako mala podjetja pričnejo z oglaševanjem na spletu?

8 Jan 2018

Vas zanima, kako učinkovito oglaševati na spletu? Pridružite se nam na spletnem seminarju in spoznajte:

  • kaj zajema digitalni marketing,
  • prednosti digitalnega marketinga,
  • cilji digitalnega marketinga,
  • vzpostavitev Facebook kampanje na praktičnem primeru,
  • merjenje rezultatov,
  • priporočen proračun.

Strokovnjaka Jure Ule in Miša Podpečan iz Agencije Epic vam bosta v spletnem seminarju razkrila, kako se lahko mali podjetnik enostavno in samostojno loti oglaševanja na družbenih omrežjih. S prijavo si zagotovite udeležbo oz. posnetek spletnega seminarja.