,

Kako izbrati pravi ERP za veleprodajno podjetje

4 Sep 2019

Se vam je že kdaj zgodilo, da ste se po dolgoletnem razmerju razšli s partnerjem in kar težko verjeli, da vam bo še kdaj kdo tako pisan na kožo. Po tem pa vas je kot strela z jasnega zadela nova ljubezen, ki je staro povsem zasenčila. Tista prava, kjer bi lahko rekli, da »sodita skupaj kot nebo in sonce«.

Tako kot v našem vsakdanjem življenju se tudi nekatere programske rešitve in potrebe podjetja iz nekega področja ujamejo bolj, druge pa manj.  O tem kdo potrebuje ERP oz. poslovni program smo že pisali.  Kako pa izbrati pravo rešitev za svoje podjetje? Lahko bi rekli, da je za določen tip podjetij poslovni program PANTHEON ljubezen na prvi pogled.

Zelo pogosto se srečamo s strankami, za katere imamo že v standardnem paketu (večinoma) izdelane vse rešitve, tako lahko uporabnik v izredno hitrem času začne z delom. Poglejmo na konkretnem primeru, kako poslovni program s svojimi funkcionalnostmi hitro in enostavno pokrije vse potrebe v veleprodajnem podjetju.

Top 7 funkcionalnosti, ki jih mora imeti poslovni program za veleprodajo:

  • Minimalna/signalna zaloga ter dobaviteljevo transportno pakiranje
  • Nabava z uporabo dobaviteljeve šifre
  • Dogovorjeni nabavni ceniki
  • Prevzem artiklov po lotih/serijskih številkah in njihov morebitni tranzit (nabava in prodaja za točno določenega kupca), pri čemer je lot lahko tudi npr. govoreča številka, ki govori o datumu uporabnosti neke serije ali dobave.
  • Izdaja artiklov po lotih/serijskih številkah (spet: črpanje serij po datumih)
  • Možnost fakturiranja po pogodbenih cenah za vsakega kupca ločeno
  • Zbiranje elektronskih in skeniranih dokumentov v tako imenovano mapo posla, kjer lahko vsakemu računu priložimo elektronske verzije dokumentov, ki so nastali v poslu.

Dodatne rešitve in poslovni program za veletrgovce

Zavedamo se, da je vsako podjetje specifično in ima svoje dodatne zahteve, postopke in želje, zato je pomembno tudi to, da se osnovni paket, nabor funkcionalnosti enostavno kombinira, dodaja in prilagaja, ter da se poslovnem informacijskemu sistemu lahko doda še tiste bombončke, ki vam še dodatno olajšajo delo v veleprodaji.

Skupaj s partnerskimi podjetji smo že izvedli številne integracije poslovnega sistema PANTHEON z dodatnimi rešitvami:

  • Spletni portali za naročnike-pravne osebe (naročanje artiklov).
  • Preskrbovalne verige (EDI, ipd).
  • Skladiščni sistemi (warehouse).
  • Sistemi za ambulantno prodajo.

Veleprodaja in poslovna analitika – kje smo in kam gremo?

Tako kot pri ljubezni na prvi pogled, ta ni dovolj za uspešno zvezo. Pogledati moramo globje in delati na tem, da bo zveza uspešna. Podobna zgodba je pri veleprodajnem podjetju – ni vse v skladiščih, artiklih in zalogi. Pogledati moramo globje, spremljati kako podjetje posluje, se prilagajati nastalim situacijam na podlagi kazalnikov uspešnosti in to je povsem enostavno z uporabo tako osnovnih, prednastavljenih poslovnih poročil, kot napredne poslovne inteligence, ki vsebuje tudi prilagodljive analize, poročila in načrtovanje. Da bi lahko veleprodajo uspešno vodili danes, jutri in planirali na dolgi rok, morate pri izbiri poslovnega sistema upoštevati tudi to, da lahko s pomočjo poslovne inteligence enostavno redno pripravljate unikatna poslovna poročila. Tako boste v vsakem trenutku vedeli kje ste, čemu morate posvetiti dodatno pozornost in kaj lahko še izboljšate.

Ste že doživeli svojo ljubezen na prvi pogled? Če ne drugega, lahko poskrbite vsaj za to, da bo vaše veleprodajno podjetje uspešno poslovalo. Morda vam pri tem lahko pomagamo – obrnite se na naše poslovne svetovalce na telefonski št. 01 252 89 50 ali pa nam pišite na prodaja@datalab.si.

Ne zamudite podjetniških novosti in nasvetov

V kolikor bi si želeli mesečno v svoj e-nabiralnik prejeti uporabne vsebine, pisane na kožo vaši dejavnosti in vašim interesom, to zabeležite v obrazcu.

X