Novo iskanje

V kolikor niste zadovoljni z rezultati iskanja, poskusite ponovno:

97 search results for:

91

Kaj je bolje: več manjših ali en celovit poslovni program?

Posamezni ponudniki dragih rešitev (ne glede na to, kako dobri) vedno težje zadovoljijo naraščajoče potrebe malih in srednje velikih podjetij po poslovnih programih, saj so slednji pogosto pomanjkljivo vzdrževani in počasi sledijo razvoju tehnologije. Digitalna preobrazba podjetij pogosto predstavlja precej zahtev, kako voditi poslovni proces podjetja.   Iz teh razlogov – in seveda tudi številnih […]

92

Nadgradite podatke, ne le softver

V praksi se pogosto srečamo z uporabniki, ki si želijo izboljšati svoje poslovanje, ampak v tem procesu se velikokrat tudi srečamo z številčnimi problemi, od katerih jih večina sploh ni povezana s softverom. Enega od teh problemov bomo na kratko obravnavali v tem članku. Reč je o pomembnem, skorajda osnovnem koraku izboljšave: podatki in njihova […]

93

Računovodstvo v oblaku je najboljša oblika modernega poslovanja

Kaj je Cloud computing? Cloud computing oziroma računalništvo v oblaku je koncept poslovanja, ki nudi nov način dostopa osebnim podatkom in aplikacijam, ki pa niso več shranjeni na računalniku temveč v »oblaku« – kar pomeni, da lahko do programov, evidenc, dokumentacije in vsemu kar potrebujete lahko dostopate iz več pisarn, kadarkoli in iz različnih lokacij. […]

94

Pomen vzdrževanja poslovne programske opreme

Izračunajte: Kako dolgo uporabljate trenutni poslovni program? Povprečni čas uporabe poslovnega programa v podjetjih je med 5 in 15 let. Tako da daljše obdobje uporabe pomeni, da poslovni program postane sestavni del družbe, ne samo podpora poslovanju. Zato brez poslovnega programa ne moremo biti. Če dobro premislite, je del brez katerega ne moremo, zelo drag […]

95

Nepričakovani stroški – izziv implementacije

V praksi se pogosto srečujemo z težavnimi primeri implementacije poslovne programske opreme. Na podlagi izkušenj Datalab-a, naših partnerjev in kupcev, katerih število, na območju nekdanje Jugoslavije gre čez nekaj tisoč, smo pripravili nekaj tipičnih izzivov s katerimi se sooča vsako podjetje pri implementaciji kompleksnih poslovnih rešitev iz ERP kategorije. Poleg tega bomo spoznali tudi izzive […]

96

Kdo potrebuje ERP? Analiza podjetij po velikosti

Podjetje 21. stoletja. Delodajalec iz 20.? To ne deluje. Svet se spreminja, to vsakdo ve, ampak kako hitro in v katero smer bodo spremembe sledile je za zdaj še skrivnost. Cloud, varnost, zasebnost, internet stvari (Internet of Things) ERP, CRM, ali nekaj povsem drugega? V te objavi zastavljeno vprašanje, na katerega bomo poskušali odgovoriti,  je pogosto slišati […]

97

Spremenite mobilni telefon v pripomoček za naročanje

Pameten telefon, le kdo ga ne uporablja! Na terenu odličen pripomoček, da si olajšamo delo, ki ga bi drugače opravili v udobju pisarniškega stola na namiznem računalniku. Potnik na terenu v poslovalnici po policah pregleduje, katerega blaga primanjkuje, da ga naroči. Lahko bi trenutno stanje zaloge preveril preko namenskega programa, vseeno pa se raje na lastne oči prepriča, kakšno […]