Novo iskanje

V kolikor niste zadovoljni z rezultati iskanja, poskusite ponovno:

91 search results for:

64

Delo od doma – spreminjanje navad poslovanja

Če delate od doma je rešitev za enostavno upravljanje z dokumenti uvedba DMS v vaše poslovanje Ker je trenutna situacija s koronavirusom prisilila podjetja na drugačen način dela in je delo iz oddaljenih lokacij postala nova realnost za večino posameznikov se soočamo z izzivi, kako učinkovito upravljati in slediti dokumentaciji. Pri tem imajo velikokrat podjetja […]

65

Koronavirus je brca, ki smo jo potrebovali

Intervju z g. Andrejem Merteljem, direktorjem podjetja Datalab, ki je prepričan, da sta na trenutke bolj agresivna analogni in digitalni darvinizem dobrodošla za vsako okolje. Kako je na poslovanje Datalab-a vplivala epidemija koronavirusa? Prva skrb so zaposleni, njihovo zdravje, nov način dela, pomisleki in strah pred neznanim. Intenzivno komuniciranje je poskrbelo, da so vsi zaposleni […]

67

Kako zaščititi poslovne podatke podjetja pri delu na daljavo?

Si predstavljate, da se v vašem poslovnem življenju čez noč vse obrne na glavo? Da ostanete brez dostopa do pomembnih datotek ali brez denarja na računih podjetja? Vaš strah je povsem upravičen, saj je lahko tarča spletnih kriminalcev prav vsakdo izmed nas. Naj le omenimo primer, ko je storilec preko lažnega elektronskega sporočila, namenjenega zaposlenim, […]

68

PANTHEON DMS – Poenostavite poslovanje, zmanjšajte stroške

Elektronski ali papirni dokumenti so sestavni del poslovanja. Upravljanje poslovnih informacij, večinoma iz več različnih virov, pa je zahtevna naloga. Ste se kdaj vprašali koliko časa v podjetju porabite za prevzem in vnos dokumentacije in koliko za dejansko delo? Še vedno pretipkavate podatke in informacije; koliko napak pri tem storite in koliko vas stanejo? PANTHEON […]

69

Enostavno upravljanje z dokumenti

Podjetja skozi svoje poslovanje izdajo ogromno različnih dokumentov. Dokumenti – tako v papirni kot elektronski vstopajo v podjetje iz različnih virov. Koliko bodo olajšali ali otežili delo ljudem, ki z njimi delajo, pa je odvisno tudi od orodij in rešitev, ki jih imajo na voljo. Najpogosteje papirne dokumente hranimo na različnih arhivskih mestih v papirnih […]

70

Okno v svet sodobnega poslovanja

Vodenje sodobnega podjetja ni preprosto. Ne samo, da se vsakodnevno porajajo strateška vprašanja in prežijo povsem običajni problemi, ki jih je potrebno po najboljši volji reševati hitro in v čim večje zadovoljstvo strank in zaposlenih. Še bolj pomembno je, da kot dober vodja gledamo tudi za korak, raje dva naprej. To pa je mogoče le, […]

71

Kako oceniti ponudbo za uvedbo nove funkcionalnosti v ERP

Daniel Hebar je Datalabov svetovalec za implementacije. Z nami deli kratke a uporabne nasvete na podlagi svojih dolgoletnih izkušenj. Dejavniki, ki naj jih podjetje upošteva pri oceni ponudbe: 1. Strošek izdelave funkcionalnosti vs. prihranek stroška oz. časa zaposlenega Preprost primer kalkulacije trajanja povrnitve investicije: strošek izdelave novega poročila / (urna postavka delavca x št. mesečno […]

72

Spoznajte projekt #pantheondoma

Ohranjajmo PANTHEON kondicijo preko spleta in se povezujmo.     Priporočam vam eno PANTHEON vajo na teden za redno ohranjanje kondicije :). Svetovalci vam jo bomo posredovali vsak četrtek. V kolikor boste pridno vadili in si vaje delili, pa bomo do poletja intenziteto vadbe povečali. Do poletja bomo vsi PANTHEON fit  in »digitalno povezani«. Senka […]