, , , ,

PANTHEON DMS – Poenostavite poslovanje, zmanjšajte stroške

6 Okt 2020

Elektronski ali papirni dokumenti so sestavni del poslovanja. Upravljanje poslovnih informacij, večinoma iz več različnih virov, pa je zahtevna naloga.

Ste se kdaj vprašali koliko časa v podjetju porabite za prevzem in vnos dokumentacije in koliko za dejansko delo? Še vedno pretipkavate podatke in informacije; koliko napak pri tem storite in koliko vas stanejo?

PANTHEON DMS (Document management system) je odlična rešitev, ki poenostavi poslovanje, poveča učinkovitost, zmanjša možnosti napak in posledično zmanjša stroške. S PANTHEON DMS porabite manj časa za vnašanje podatkov in se lahko bolj posvetite kvalitetnemu poslovanju.

Prvotni namen rešitve je upravljanje dokumentov, ki omogoča elektronski zajem ter obvladovanje delovnih tokov z upravljanjem celotne dokumentacije v podjetju. Sistem zagotavlja hitrejši pretok dokumentov v podjetju, znižuje stroške ravnanja z dokumenti ter omogoča učinkovit dostop do dokumentov in informacij v trenutku, ko jih potrebujemo.

Podjetja uporabljajo dokumentni sistem v želji po obvladovanju elektronskega poslovanja. Sodoben dokumentni sistem, povezan s poslovnimi procesi, dvigne organiziranost podjetja ter produktivnost zaposlenih, predvsem pa uredi upravljanje dokumentov in njihovo hrambo. »Dokumentni sistem PANTHEON DMS ne omogoča le upravljanja in deljenja dokumentov, temveč obvladuje celotno življenjsko pot različnih vrst dokumentacije. Bedi namreč nad delovnimi tokovi, upravlja e-dokumentacijo, e-knjižbe in e-račune“ pojasnjuje Katja Pirnat, skrbnica ključnih strank v podjetju Datalab.

Kaj je PANTHEON DMS

PANTHEON DMS je celovita rešitev, ki omogoča brezpapirno poslovanje. Rešitev je zmogljiv dokumentni sistem za enostavno brezpapirno poslovanje. Omogoča enostaven prevzem in obdelavo dokumentov, skozi vnaprej definirane poslovne procese.

Zakaj uporabljati DMS  

Podjetja uporabljajo dokumentni sistem v želji po obvladovanju elektronskega poslovanja. Sodoben dokumentni sistem povezan s poslovnimi procesi, dvigne organiziranost podjetja ter produktivnost zaposlenih, predvsem pa uredi upravljanje dokumentov in njihovo hrambo.

Dokumentni sistem PANTHEON DMS ne pomeni le upravljanje in deljenje dokumentov, temveč obvladuje celotno življenjsko pot različnih vrst dokumentacije. Rešitev na enem mestu združuje WorkFlow – vnaprej definirane poslovne procese, upravljanje eDokumentacije, eKnjižb in eRačunov.

Kaj so ključne prednosti

Večja učinkovitost poslovanja – poenostavljeno poslovanje z dokumentacijo in posledično povečana učinkovitost

  Vse na enem mestu – Rešitev nudi centralno upravljanje dokumentov organizacije in procesov pomembnih za poslovanje

  Varnost – dostop do dokumentov je nadzorovan in sledljiv ter omogoča tudi nastavitve roka hrambe

  Zmanjšanje ročnega vnosa in manj napak – sistem omogoča optično branje dokumentov, izognemo se nepotrebnem pretipkavanju in posledično napakam

  Enostavno in hitro iskanje dokumentov – napredni iskalnik omogoča hitro in enostavno iskanje dokumentov

  Povečana mobilnost – dostop do dokumentov v vsakem ključnem trenutku

  Avtomatizacija procesov – obvladovanje celotne življenjske poti obdelave dokumentov

  Ažurne poslovne informacije – takojšnja izmenjava dokumentov omogoča stalen nadzor nad poslovanjem in vedno aktualne informacije.

Imejte nadzor nad dokumenti in poslovnimi procesi.

Odvisno od narave vašega podjetja lahko sistem za upravljanje dokumentov (DMS) nudi več ključnih prednosti za vašo organizacijo. Poleg tega, da se z brezpapirnim poslovanjem izognemo kopičenju dokumentacije, tiskanju in pretipkavanju, pa zagotovimo tudi jasno sledljivost nad kreiranjem, vpogledi in popravki dokumentov. Na tak način jim torej zagotovimo pravno veljavo in jih lahko hranimo dolgoročno v namenskih arhivih. Vpeljava PANTHEON DMS-a je vsekakor zaželena, saj z njo dosti lažje poskrbimo za skladnost z zakoni o hrambi dokumentacije, hkrati pa optimiziramo določene administrativne procese in tako prihranimo čas in olajšamo delo osebju.

 

Več informacij na www.datalab.si ali na 01 25 28 950.

 

 

Ne zamudite podjetniških novosti in nasvetov

V kolikor bi si želeli mesečno v svoj e-nabiralnik prejeti uporabne vsebine, pisane na kožo vaši dejavnosti in vašim interesom, to zabeležite v obrazcu.

X