Proizvodnja, Digitalizacija, Poslovne rešitve
Covid-19 in poslovanje – ali smo si opomogli in se pripravili na prihodnost?
V preteklih letih si nismo postavljali vprašanja, ali lahko pride do take krize, v kateri bodo vsa podjetja primorana delati na določen način in v skladu s splošno situacijo v družbi. Kaj takega je bilo nepredstavljivo. Toda leto 2020 nas je presenetilo in nam pokazalo, kako nepripravljeni smo, ko pride do izrednega stanja, ki ogroža družbo na celini.
Epidemija koronavirusa je poleg človeških žrtev prinesla tudi velike finančne izgube in hude motnje v določenih panogah in gospodarskih modelih. Naš ustaljen življenjski slog se je začel spreminjati. Enako se dogaja tudi s podjetji. Da bi pospešili obdobje prilagajanja in hitro delovali v skladu s situacijo, moramo zaupati orodjem in tehnologijam, ki nam v tem primeru omogočajo nadaljevanje poslovanja brez kakršnegakoli zastoja ali motenj.
Doslej neznatne stvari, ki jim nismo posvečali pozornosti, kot je pošiljanje pošte, ali vsakodnevne dejavnosti, kot je tiskanje računov in faktur, so postale vprašanje načina delovanja, ključne težave, ki jih je treba rešiti in poslovanje nadaljevati na spremenjen, oddaljen način. Pravo vprašanje je, ali nas je epidemija naučila, da posel razvoj potrebuje in se mora razvijati prav takrat, ko je najtežje, da bi lahko obstal in napredoval.
Ali prihaja obdobje ePoslovanja?
Medtem ko si vsi postavljamo vprašanje, ali elektronsko poslovanje trka na vrata v svoji pravi obliki, se zdi, da je ta čas že prišel. Pogosto smo lahko slišali, da morajo vsa podjetja in delodajalci, ki jim pogoji to dopuščajo, svoje zaposlene poslati na delo od doma. Da bi vse delovalo tako, kakor mora, moramo imeti pripravljenih več rešitev, ki nam bodo omogočile nemoteno delo na daljavo. Nekateri bi rekli, da je nemogoče reševati »papirologijo« in administrativna dela izven pisarne, in da je to pravzaprav težava, ko pride do dela od doma.
Prav v tej situaciji stopa na oder ePoslovanje kot način elektronskega izvrševanja transakcij in poslovne komunikacije. Postopek obdelave podatkov in informacij je olajšan, vse pa se prenaša med računalniki. Tovrstno poslovanje se je izkazalo za veliko hitrejše od tradicionalne obdelave poslovnih procesov, poleg tega pa nudi tudi večjo prilagodljivost tržnim spremembam, lažji dostop do informacij in nižje materialne stroške, saj ni poštnih storitev, konec koncev pa to pomeni tudi nižje stroške dela.
Za podjetja, ki so že začela poslovati z različnimi IT rešitvami, kot je PANTHEON, se zdi, da po srečanju z resno krizo opažajo prednosti, ki jih je prinesla odločitev za tako delo. Hitra tranzicija, prehod na drugačen način dela, resna platforma, ki namesto zaposlenih rešuje mnogo nalog, in sistem nadzora nad celotnim poslovanjem.
Oblak kot edina logična rešitev v času epidemije
Hitrega prehoda na popolnoma nov način dela ni mogoče narediti enostavno, če se za poslovanje uporabljata izključno lokalna infrastruktura in tehnologija. Ko je treba izstopiti iz internih mrež in računalnikov, pa je treba najti centralizirano in varno rešitev, kjer bodo shranjeni vsi podatki, do katerih pa bodo lahko dostopali vsi zaposleni, ki jih potrebujejo. PANTHEON Gostovanje je prava rešitev, saj se vsi vneseni podatki hranijo na serverjih Telekoma Slovenije
V oblaku se izvaja hitra obdelava podatkov in elektronsko arhiviranje, vključno z rednimi posodobitvami, poskrbljeno pa je tudi za stalno usklajenost z zakonskimi okviri v Sloveniji in z mednarodnimi računovodskimi standardi. Zaradi prednosti takega gostovanja lahko posvetite več časa svojim strankam in projektom, s čimer se bosta izboljšali vaša splošna uspešnost in zadovoljstvo sodelavcev.
Orodja ePoslovanja kot pomoč pri vsakodnevnih opravilih
Podjetja, ki se srečujejo z ogromno količino podatkov, informacij, računov, faktur in dokumentov, se spopadajo z vprašanji, kako bi vse to organizirali na najboljši možni način. V situaciji, ki nas je doletela s pojavom virusa covid-19, smo skoraj prenehali uporabljati papir. Skoraj zagotovo pa ga ne uporabljamo v količinah kot prej, ko smo bili prisotni v pisarnah. Zadolžitev za urejeno, procesirano in razporejeno delo prevzame orodje eDokumentacija, ki skrbi za hranjenje vse dohodne in odhodne pošte, vseh pogodb, računov in drugih dokumentov.
Si želite, da bi mogli v času, ko vsi skrbijo za svoje zdravje in se sprašujejo, kdaj se bodo izredne razmere končale, optimizirati poslovanje in avtomatizirati dele svojega poslovanja tako, da bi se lahko osredotočili na pomembnejše življenjske probleme? Rešitev je orodje WorkFlow. Omogoča, da vse rutinske, ponavljajoče se naloge, ki vam lahko vzamejo veliko časa, optimizirate, pospešite in avtomatizirate.
Ali smo se pripravili na prihodnost?
Dokler je na vrata trkala epidemija in so se po vrsti odpovedovali veliki svetovni kongresi, nihče ni niti slutil, kakšne spremembe nas čakajo in v kolikšni meri se bomo morali prilagoditi. Poslovni programi oz. ERP rešitve obstajajo že dolgo. Veliki igralci na trgu so takoj dojeli prednosti njihove uporabe, dokler so drugi še oklevali, ali bi vložili v razvoj in centralizacijo podatkov in dokumentov v podjetju.
Za zagotavljanje neoviranega delovanja programske opreme in preprečevanja potencialnega izpada mreže, prenehanja delovanja komponent diskov, na katerih se hranijo podatki, se uporablja Varnostna kopija – možnost, da se v določenih časovnih intervalih vsi podatki podjetja shranijo na drugo mesto, od koder se jih lahko prikliče in uporabi, če bi prišlo do nepričakovanih težav.
Nič ni prepuščeno naključju ali nepredvidenim okoliščinam; vse te storitve so namenjene izključno vzdrževanju in napredovanju poslovanja ter zmanjševanju ponavljajočih se nalog zaposlenih, s čimer se poveča njihova produktivnost in predanost delu in napredku. Na vprašanje, ali smo se pripravili na naslednji val globalne epidemije, lahko odgovorimo pritrdilno. Smo, kajti z navedenimi storitvami lahko brez težav nadaljujemo z delom iz udobja svojega doma, ne meneč se za to, da bi bil lahko kak del delovnega procesa manj učinkovit. PANTHEON takih stvari ne prepušča naključjem.
Prihodnost je že tu
S PANTHEON orodji prihodnost ni pred nami, ampak jo že živimo. Vnaprej smo pomislili na to, kako vzpostaviti uspešen sistem, na katerega se lahko podjetja oprejo pri svojem vsakodnevnem delu. Upoštevali smo, kako podjetja poslujejo, beležili ponavljajoče se naloge in vse, pri čemer se izgublja čas, kar se lahko izboljša in optimizira, ter na osnovi tega ustvarili orodja, ki izboljšajo kakovost dela. Ne le, da bodo zmanjšala stroške – z njimi bodo tudi zaposleni bolj zadovoljni.
Če ste med tistimi, ki verjamejo, da so zaposleni najboljši ambasadorji podjetja, potem bo PANTHEON delal za podjetje in za zaposlene. Z zmanjševanjem materialnih stroškov in povečanjem uspešnosti poslovanja bodo uresničeni cilji podjetja. Zagotovo. Ko je uspeh na vidiku, pa se lahko podjetje posveti tudi lastnemu napredku in rasti.