PANTHEON IZOBRAŽEVANJA

PANTHEON Elektronska izmenjava podatkov – nastavitve, prednosti in praktični primeri

Vsebina:

Elektronska izmenjava podatkov (EDI) je prenos podatkov v standardizirani obliki, kjer se med poslovnimi partnerji izmenjujejo različni e-dokumenti. Taka izmenjava je osnova za hitro in učinkovito izmenjavo informacij brez napak med informacijskimi sistemi. Pri tem moramo poudariti dva ključna elementa:

  • Papirne dokumente nadomeščajo elektronske oblike dokumentov,
  • Elektronske oblike dokumentov se izmenjujejo v standardizirani (dogovorjeni) obliki.

Pri elektronski izmenjavi dokumentov gre za proces izmenjave e-dokumentov med poslovnimi partnerji. Taka izmenjava je zelo hitra in izniči možnosti napake zaradi ročnega prepisovanja podatkov.

Sodobno poslovanje narekuje avtomatizacijo in digitalizacijo vseh procesov in dokumentov v podjetju.  Tako skoraj velja že nujno, da vzpostavimo sistem, ki omogoča učinkovito e-izmenjavo skozi avtomatizirano pot od e‑naročila do izstave e‑računa. 

EDI nadomešča (papirna) sporočila, ki so berljiva ljudem, z dokumenti v elektronski obliki, ki so čitljivi z računalniško programsko opremo. Elektronska sporočila vsebujejo enake podatke kot običajni papirni dokumenti.

Na webinarju si bomo pogledali osnovne nastvitve za elektronsko izmenjavo podatkov, hitre rešitve za arhiviranje dokumentov v elektronski obliki, pogoste napake pri pošiljanju eRačunov na praktičnih primerih in različne vrste elektronske izmenjave podatkov:

  • eNaročilo,
  • eRačun,
  • eDobavnica, …

Pogledali si bomo tudi posebnosti pri pošiljanju eRačunov strankam, ki imajo posebne zahteve pri prejemanju eRačunov (Merkur, ….).

Termin:

Izvedba: 05.03.2024 ob 9:00

Več informacij:

Za več informacij nas kontaktirajte na edu@datalab.si ali na telefon 01 252 89 13/29.

Cena in oblike izobraževanja:

  • Cena izobraževanja: 69 eur + ddv / osebo
  • Izobraževanje lahko spremljate v obliki: Spletno izobraževanje (webinar) ali preko ogleda posnetka (* vsi udeleženci po koncu izobraževanja, prejmete dostop do posnetka in gradiva)

Pogoji udeležbe in odjave:

Pogoji prijave/odjave: Na izobraževanje se lahko prijavite do zaključka zbiranja prijav (2 delovna dneva pred pričetkom izobraževanja) oz. do zapolnitve prostih mest. Po tem roku lahko prijavo izjemoma oddate po elektronski pošti na naslov edu@datalab.si  ali po telefonu št. (01) 252 89 09. V kolikor se želite odjaviti vas prosimo, da to storite pisno najkasneje 2 delovna dneva pred izobraževanjem na elektronski naslov edu@datalab.si . V primeru nepravočasne odjave ali neudeležbe vam bomo žal primorani zaračunati celotno vrednost zneska.

Pridržujemo si pravico do spremembe terminov, oblike izvedbe izobraževanj in vsebine izobraževanj! Vse pravice pridržane.

X