Novo iskanje

V kolikor niste zadovoljni z rezultati iskanja, poskusite ponovno:

94 search results for:

91

Z dobro blagovno znamko krepiš ugled, ta pa ustvarja zaupanje strank

Ljudje smo si različni; eni so izraziti t. i. vizualisti, drugi kinesteti. Zato ni čudno, da je znamčenje na podlagi čustev že postala znanost – nevromarketing. Ko pomislimo na besedno zvezo blagovna znamka, si marsikdo predstavlja imena velikih korporacij, multinacionalk. A prepričanje, da mali podjetniki ne potrebujejo svoje blagovne znamke, je zmotno. Blagovna znamka ni […]

92

Najbolj nakupujejo na spletu milenijci, prebujajo pa se tudi starejši

Na 5.352 slovenskih uporabnikih spleta je raziskava odkrila zanimive razlike v nakupnem vedenju med različnimi generacijami – t. i. “Baby boomerji” (nad 55 let), “generacijo X” (36 do 55 let) ter “generacijama  Y in Z” (do 35 let let – milenijci), ugotavljajo na Shopper’s Mind – sMind. Najbolj intenzivno na spletu nakupujejo “milenijci” Generaciji Y […]

93

Kako smo se imeli na 10. PANTHEON konferenci?

24.1.2017 se je v hotelu AustriaTrend v Ljubljani odvila že 10. jubilejna PANTHEON konferenca. V uvodnem delu konference »Učinkovitost in nov model poslovanja« so nastopili Andrej Mertelj, izvršni direktor podjetja Datalab Tehnologije d.d. ter PANTHEON svetovalci podjetja Datalab ter partnerji. Andrej Mertelj, izvršni direktor podjetja Datalab Tehnologije d.d je v uvodnem nagovoru predstavil PANTHEON danes […]

94

Instagram postaja vedno bolj priljubljen med podjetji. Zakaj?

Slika pove več kot tisoč besed in ljudje smo v osnovi vizualna bitja, če lahko uporabimo dve pogosto slišani, a še kako resnični frazi. Zato tudi Instagram – najbolj vizualno izmed vseh družbenih omrežij – postaja vedno bolj priljubljeno. Instagram je v zadnjem času doživel tri pomembne spremembe – ponudil je možnost objavljanja fotografij različnih […]