,

Kako optimizirati sodelovanje med računovodskim servisom in stranko

16 Sep 2020

Tokrat se bomo dotaknili teme sodelovanja med podjetniki in računovodji. Ključ do uspeha z računovodskimi storitvami je vsekakor specializacija in ponujanje dodane vrednosti, ki presega le rutinska računovodska opravila.

Računovodske organizacije ter podjetja se pri svojem delu srečujejo z velikimi količinami dokumentacije in podatkov, ki so pomembni za uspešno poslovanje.

Kako ob vsem tem delu s podatki z različnimi podjetniki in organizacijami zagotavljati kvalitetnejše računovodsko svetovanje?  Z uporabo sodobnih tehnologij elektronskega poslovanja lahko poslovanje optimiziramo, poenostavimo in nenazadnje lahko tudi zmanjšamo število napak.

PANTHEON Web Light – Zanesljiva spletna rešitev za enostavno vodenje

Pomembno je, da podjetnik določene rutinske naloge opravlja samostojno. Najpogosteje so tovrstna opravila izdajanje in prejemanje računov, skladiščno poslovanje, izdaja potnih nalogov in spremljanje evidence delovnega časa. Za vsakega podjetnika je pomembno tudi to, da lahko v katerem trenutku dostopa do pregleda in analize poslovanja. Podjetnikom za upravljanje poslovnih procesov in izmenjavo dokumentov z računovodjami,  svetujemo rešitev PANTHEON Web Light, ki ponuja popolno integracijo z računovodskim programom PANTHEON.

Katere so ključne lastnosti uporabe PANTHEON Web Light?

Centralno vodeni dokumenti in podatki

PANTHEON v oblaku z integracijo PANTHEON Web Light programa omogoča veliko lažjo izmenjavo podatkov, tako znotraj podjetja, kot tudi z računovodskim servisom. Vsi podatki in dokumenti pripeti kot slika ali skeniran dokument so nemudoma na voljo računovodji, odpravi se tudi fizično prenašanje in ročno pretipkavanje prejetih računov.

Mobilnost

Če veliko časa preživite na terenu, potem je rešitev PANTHEON Web Light edina prava izbira. PANTHEON Web Light dostop do podatkov poslovanja kjerkoli in kadarkoli – ne glede na napravo, ki jo uporabljate. Na ta način boste vedno na tekočem z ažurnimi dokumenti in s stanjem poslovanja.

Popoln nadzor nad poslovanjem

Podjetniki sami vnašate tudi ostale podatke o poslovanju – potni nalogi, evidenca delovnega časa – prenos v plače brez prepisovanja iz Excela. Do celotnega poslovanja dostopate kjerkoli in kadarkoli, tudi brez računovodje.

Varnost

Vsi vaši podatki bodo shranjeni v Telekomovi Cloud podatkovni bazi. S tem bo poskrbljeno za vse zakonske zahteve glede varnosti. Malokdo se namreč zaveda, da so podatki v oblaku mnogo bolj varni kot v primeru, da jih hranite na osebnem računalniku ali strežniku v podjetju.

Enostavnost uporabe

Program omogoča enostavno uporabo brez predznanja računovodstva. S tem vam ni potrebno vlagati časa v učenje dela s PANTHEON Web Light, temveč program le namestite in pričnite z uporabo.

Cena

PANTHEON Web Light omogoča nizek mesečni strošek za najem licence. Z uporabo se podjetniki izognete visokim začetnim stroškom uporabe. Program nudi tudi redno nadgrajevanje v skladu z zakonskimi spremembami.

Če imate kakršnakoli vprašanja ali želite, da vam osebno predstavimo sodelovanje med programom PANTHEON v oblaku in PANTHEON Web Light, rezervirajte individualni termin.

Mi vam bomo z veseljem pomagali, ter vas za vsakega priporočenega novega uporabnika tudi nagradili s provizijo.

Ne zamudite podjetniških novosti in nasvetov

V kolikor bi si želeli mesečno v svoj e-nabiralnik prejeti uporabne vsebine, pisane na kožo vaši dejavnosti in vašim interesom, to zabeležite v obrazcu.

X