AION – Vaš pametni pomočnik za PANTHEON
Ko smo bili majhni, smo gledali filme in fantazirali o računalnikih, s katerimi bi se lahko pogovarjali. Sanjali smo o neomejenem znanju, ki bi nam bilo na voljo in bi ga na zahtevo dobili od pametnih robotov. Vse to se je uresničilo s prihodom orodja ChatGPT, umetne inteligence oz. pogovornega robota, ki lahko posnema človeško interakcijo, pomaga uporabnikom odgovarjati na vprašanja, rešuje probleme, predvideva prihodnost in izvaja druge naloge, ki zahtevajo obdelavo naravnega jezika.
Tudi v PANTHEON-u smo dobili pametnega pomočnika s simpatičnim imenom AION. Njegov glavni namen je, da vsem PANTHEON-ovim uporabnikom čim hitreje pomaga poiskati odgovor ali napotek, ki ga potrebujejo v povezavi z uporabo PANTHEON-a.
O AION-u smo se pogovarjali z Miodragom Ranisavljevićem, produktnim vodjo za razvoj AION-a iz podjetja Datalab Tehnologije.
AION je vaš pametni pomočnik v PANTHEON-u. Glede na vprašanje, ki ga AION-u postavite v PANTHEON-u ali na uporabniških straneh, vam AION poleg pomoči in opisa rešitve ponudi tudi povezavo do navodil, kjer lahko dodatno preberete še več o postopku.
Če preko pogovora z AION-om ne pridete do rešitve oz. želite dodatno pojasnilo, vam AION ponudi možnost, da namesto vas na HelpDesku odpre zahtevek službi za podporo.
Miodrag Ranisavljević, Produktni vodja za razvoj AION-a, Datalab Tehnologije d.d.
Kaj je AION?
AION je novi član družine PANTHEON. Temelji na umetni inteligenci in velikem jezikovnem modelu, ki smo ga naučili uporabe PANTHEON-a. Informacije pridobiva iz baze znanja, iz priročnikov za PANTHEON, iz video navodil, novic in drugih baz znanja. Vse to znanje AION povezuje in uporabnikom nudi pomoč pri uporabi PANTHEON-a. Pomaga nam z najbolj relevantnimi odgovori na dana vprašanja, kot je na primer, »Kako v PANTHEON-u prenesemo blago z enega skladišča v drugega?«.
Kako poteka interakcija z AION-om?
Interakcija z AION-om poteka na več načinov. Lahko ga pokličemo neposredno iz PANTHEON‑a, PANTHEON Web‑a, iz PANTHEON Granul ali pa se po njegov nasvet in pomoč obrnemo na uporabniških straneh.
V PANTHEON-u AION-ovo pomoč pokličemo tako, da izberemo meni ‘Pomoč’ in možnost AION. AION prepozna prijavljenega uporabnika in jezik njegove lokalizacije ter izbere ustrezen vodič glede na to kje se uporabnik nahaja.
Ko uporabnik postavi želeno vprašanje, mu AION poleg pomoči in opisa rešitve ponudi tudi povezavo do navodil, kjer uporabnik lahko dodatno prebere še več o postopku in njegovih morebitnih specifikah.
Na enak način lahko uporabniki dostopajo do AION-a tudi v PANTHEON Web-u in v Granulah.
Kaj pa, če z odgovorom uporabnik ni zadovoljen oz. mu na podlagi navodil ne uspe rešiti težave? Ali mora isto vprašanje poslati tudi podpori oz. odpreti prijavo na HelpDesku?
Po vsakem podanem odgovoru AION vpraša uporabnika, ali je z odgovorom zadovoljen in ali mu je odgovor pomagal.
Če uporabnik preko pogovora z AION-om ne pride do rešitve oz. želi dodatno pojasnilo, mu AION ponudi možnost, da namesto njega na HelpDesku odpre zahtevek (t.i. ticket) službi za podporo. Če uporabnik izbere to možnost, se generira prijava, v katero se prenesejo vsi podatki uporabnika, tako da mu ni treba znova vpisovati vprašanj, na svoj e-poštni naslov pa prejme potrditev o odprtju zahtevka.
Pri tem naj omenimo, da so zahtevki, ki jih uporabniki na podporni oddelek naslovijo preko AION-a, obravnavani skladno s splošnimi pogoji poslovanja.
Kako pa do AION-a dostopamo preko uporabniških strani?
Na uporabniških straneh (UserSite) je AION na voljo v spodnjem desnem kotu.
Uporabnik pogovor z AION-om prične z izbiro vodiča in produkta, ki ga zanima. Jezik pogovora se nastavi samodejno glede na prijavne podatke uporabnika oz. izbrani jezik na uporabniških straneh.
Ko uporabnik AION-u zastavi vprašanje, mu AION odgovori s povezavo do ustreznih navodil glede na izbrani vodič in lokalizacijo.
Kakšni so načrti za prihodnost? Kako boste še izboljševali uporabniško izkušnjo z AION‑om?
V načrtu je stalno izboljševanje učnega procesa AION-a, da bo s časom podajal še boljše in natančnejše odgovore, hitreje. Trenutno je posodobljenih več kot 1200 pogostih vprašanj, načrtujemo pa, da bi mesečno dodali najmanj 300 primerov.
Z dodajanjem pogostih vprašanj iz prakse v bazo znanja kot tudi z nadaljnjim razvojem sistema finega učenja bo AION ponujal boljše odgovore na zastavljena vprašanja. Seveda pa bo za zahtevnejša vprašanja še vedno na voljo naša izkušena ekipa svetovalcev.