,

Z dobro blagovno znamko krepiš ugled, ta pa ustvarja zaupanje strank

15 Feb 2017

Ljudje smo si različni; eni so izraziti t. i. vizualisti, drugi kinesteti. Zato ni čudno, da je znamčenje na podlagi čustev že postala znanost – nevromarketing. Ko pomislimo na besedno zvezo blagovna znamka, si marsikdo predstavlja imena velikih korporacij, multinacionalk. A prepričanje, da mali podjetniki ne potrebujejo svoje blagovne znamke, je zmotno.

Blagovna znamka ni ime podjetja!

Če mislite, da boste blagovno znamko “dosegli” z izvirnim imenom podjetja in spevnim sloganom, se na žalost motite. Ime podjetja oziroma firma mora biti za trg privlačna, lahko izgovorljiva, ne vsebuje težavnega črkovanja, ima pomen in je hitro zapomnljiva oziroma prepoznavna, blagovno znamko pa boste morali registrirati!

Blagovno znamko je treba registrirati, saj to imetniku blagovne znamke daje pravico do njene uporabe, pravico, ki preprečuje tretjim osebam, da brez njegovega soglasja uporabljajo blagovno znamko ter pravico, ki zajema prepoved opremljanja, ponujanja, uvoza ali izvoza blaga na poslovni dokumentaciji in v oglaševanju. Znamka traja deset let od datuma vložitve prijave.

Blagovna znamka mora zajemati

Blagovna znamka mora razkrivati kakovosti podjetja, vrednote in smernice. Pri sami vizualni obliki znamke pa naj velja pravilo manj je več. Vsebovati mora tako fizično podobo (logotip, barve, črke) in pozitiven način predstavitve, ki vam na dolgi rok lahko prinese dobro ime. Ne pozabite tudi na oglaševanje!

Blagovna znamka je ključ do zvestih strank

Blagovna znamka je vaše osnovno orodje trženja in ključni element graditve identitete vašega podjetja. Blagovna znamka pripomore k utrjevanju vašega ugleda pri kupcih, ki ustvarjata zaupanje, ki je prvi pogoj za zvestobo strank in dobro ime podjetja. Saj si želite tega, kajne?

Če boste s svojo blagovno znamko pojavili tudi na spletu in družbenih omrežjih, pa morate biti še bolj pozorni, kje vse se bo logotip pojavil, kje bo viden ter če ga bo uporabil tudi kdo drug.

Zakon o industrijski lastnini (ZIL-1)  pa navaja tudi razloge za to, kdaj je registracija vaše blagovne znamke lahko zavrnjena. 

 

Ne zamudite podjetniških novosti in nasvetov

V kolikor bi si želeli mesečno v svoj e-nabiralnik prejeti uporabne vsebine, pisane na kožo vaši dejavnosti in vašim interesom, to zabeležite v obrazcu.

X