eRačun

eRačun

Enostavno, hitro, ceneje in prijazno okolju!

S storitvijo eRačun boste vaše poslovanje poenostavili, pri tem pa prihranili veliko časa in, kar je najpomembnejše, denarja. eRačunu zaupa vsak dan več uporabnikov, ki se zavedajo, da je papirno poslovanje preteklost. eRačun, tako kot nekoč elektronsko sporočilo bo kmalu popolnoma izpodrinilo pisemske ovojnice in čakanje v vrsti na poštnih okencih.

Kaj je eRačun?

To je račun, ki povsem nadomešča klasično papirno obliko računa, saj izdajatelj izda prejemniku račun za opravljene storitve ali prodano blago kar v elektronski obliki. Poleg enostavnejšega, preglednejšega in okolju prijaznejšega dela prinaša tako izdajateljem kot prejemnikom občutno znižanje:

  • materialnih stroškov (ni več uporabe papirja in tiska),
  • stroškov poštnih storitev (ni več uporabe pisemskih ovojnic in poštnih znamk),
  • stroškov ročnega dela (izboljšanje procesov in zmanjšanje možnosti napak pri vnašanju),
  • porabe časa.

Zakaj ga uporabljati?

Same prednosti so jasne – elektronski račun je ceneje izdati in distribuirati, enostavneje je nadzirati njegovo pravilnost, prevzem je lahko avtomatski in dostavi se ga lahko na več naslovov v poljubni obliki in v različnih medijih. Po prevzemu ga je mogoče plačati brez pretipkavanja.

Komu je namenjen?

Vsem tistim, ki želijo poslovati na enostaven, pregleden, sodoben, okolju prijazen in stroškovno učinkovit način. Še posebej to velja za tiste, ki poslujete z javnim sektorjem, saj je mora biti vsak račun, posredovan v javni sektor, elektronski.

Kako začeti z uporabo eRačuna?

Vsem registriranim uporabnikom PANTHEON smo omogočili brezplačen eNabiralnik Bizbox za izmenjavo elektronskih računov in vlaganje v UJP. Za začetek uporabe storitve elektronskega poslovanja vas prosimo, da izpolnite spodnji obrazec. Na podlagi vpisanih podatkov vam bomo poslali nadaljnja navodila za začetek uporabe izbranih storitev.

Postopek dela z eRačuni in njegove prednosti

Z

Potrditev eRačuna v zalednem sistemu, priprava računa v programu PANTHEON

Potrditev eRačuna enako kot pri papirju, procesi pri izdajateljih se ne spreminjajo.

Izdelava eRačuna v obliki eSlog, skladno z zakonodajo

Izdaja in izmenjava eRačunov s formalno elektronsko dostavo nadomešča papir, tiskanje, pakiranje, poštnino in povratnice.

Dostava eRačuna po elektronski poti v brezplačen eNabiralnik BizBox

Avtomatizirana izdaja, dostava in prevzem pohitrijo poslovanje in znižajo stroške. V procesu ni prepisovanja, je manj napak, večja preglednost in nadzor.

Prevzem in likvidacija eRačuna

Avtomatizira se prevzem, obdelava in likvidacija, mobilnost in dostopnost se povečata.

Pokličite (01) 252 89 50

Za pomoč pri odločitvi, informativno ponudbo in dodatne informacije nas lahko pokličete ali pošljete vprašanje po elektronski pošti.
prodaja@datalab.si