Kako začeti z uporabo storitve eRačun
Uporabnikom programa PANTHEON omogočamo brezplačen eNabiralnik BizBox za izmenjavo elektronskih računov in vlaganje v UJP. Ne glede na to, ali želite eRačune le prejemati ali tudi pošiljati smo za vas pripravili navodila v štirih korakih, ki vas bodo pripeljala do enostavne uporabe storitev elektronskega poslovanja.1. Izberite storitev po meri.
Za začetek uporabe storitve eRačun je potrebno izpolniti obrazec za naročilo storitve, na podlagi katerega vam bomo na vpisan elektronski naslov poslali nadaljna navodila za začetek uporabe storitve eRačun. Na voljo vam je več funkcij eNabiralnika:
eRačune želim le prejemati in pregledovati
eRačune želim prejemati in pošiljati
Če želite eRačune tudi pošiljati, v obrazcu za naročilo funkcij eNabiralnika izberite možnost PREJEMANJE IN POŠILJANJE. Potrebno je skleniti paket storitev za pošiljanje. Na voljo so vam trije mesečni in dva predplačniška paketa. Strošek vklopa možnosti pošiljanja eRačunov je razviden v ceniku in je različen za registrirane in neregistrirane (do storitve dostopate preko računovodskega servisa ali matičnega podjetja s PANTHEON licenco) PANTHEON uporabnike.
eRačune želim samo pošiljati
2. Pridobite elektronsko digitalno potrdilo.
Pri prejemanju eRačunov ne potrebujete elektronskega digitalnega potrdila. V kolikor pa želite eRačune tudi pošiljati, si morate potrdilo pridobiti. Najugodnejše kvalificirano digitalno potrdilo za poslovne subjekte je SIGEN-CA. Za njegovo pridobitev sledite navodilom.
3. Registrirajte se v BizBox.
Po aktivaciji vašega eNabiralnika (naslednji dan od prejema podpisane pogodbe za mesečni paket storitev eRačun oziroma po plačilu predračuna za predplačniški paket storitev) se lahko registrirate v Bizbox. Na spletni strani za prijavo v BizBox s pomočjo z digitalnega potrdila najprej registrirate zastopnika in podjetje ter dodajte vse pooblaščence. V kolikor digitalnega potrdila nimate, lahko kot pooblaščenec podjetja natisnete dokument s splošnimi pogoji, ga podpišete in pošljete na podjetje ZZI ali po elektronski pošti na naslov prodaja@zzi.si.
Prejemanje eRačunov je brezplačno, strošek pošiljanja pa je odvisen od količine poslanih dokumentov in sklenjenega naročniškega razmerja. Poleg mesečnega zneska se zaračunajo še morebitni dodatno poslani dokumenti, ki presegajo v paketu določeno število poslanih dokumentov znotraj ZZI omrežja, znesek medmrežnih storitev ter dodatek za večja sporočila nad 500 KB. Cene in pogoji so navedeni v ceniku.
4. Nastavite PANTHEON za prejemanje in pošiljanje eRačunov.
Za namestitev eRačunov priporočamo verzije PANTHEON-a od 55.67.00 naprej, saj te že vsebujejo čarovnika za namestitev. Vsa navodila in postopke si lahko preberete na našem uporabniškem forumu ali pa se obrnite na tehnično podporo pri namestitvi storitve eRačun.