Prehod na eRačune

Spoštovani PANTHEON uporabniki!

Od 1. julija 2023 dalje pošiljamo račune le še v elektronski obliki.

Pozivamo vas, da si uredite prejemanje eRačunov preko bizBox omrežja, Brezplačno!

Tako prihranite pri delu sebi ali vašim računovodjem. Vaši računovodje nenazadnje lahko prejemajo tudi eRačun v vašem imenu.

Vsem registriranim PANTHEON uporabnikom omogočamo brezplačen bizBox eNabiralnik za izmenjavo elektronskih računov, kar pomeni da je prejemanje eRačunov brezplačno, prejmete pa ga direktno v PANTHEON.

Kaj mora uporabnik narediti za prejemanje eRačunov:

1.       Potrebna je brezplačna registracija na portalu bizBox.

– bizBox registriracijo izvedete na tej povezavi.

– Navodila za bizBox registracijo si lahko pogledate na tej povezavi.

2.       Potrebna je namestitev prejemanja eRačunov v PANTHEON-u

– Navodila in postopke si lahko preberete na tej povezavi.

Prehod na eRačune trenutno predstavlja smiselno odločitev iz več razlogov:

Prihranek časa in denarja:

Prehod na eRačune omogoča avtomatizacijo in poenostavitev procesov obdelave računov. To pomeni manj časa, ki ga porabite za ročno vnašanje podatkov, manj možnosti za napake ter hitrejše izvajanje procesov. Poleg tega se zmanjšajo stroški tiskanja, pošiljanja in shranjevanja papirnih računov.

Povečana učinkovitost in sledljivost:

Omogoča se boljša sledljivost in preglednost finančnih transakcij. Podatki o prejetih in izdanih računih so shranjeni v digitalni obliki, kar olajšuje iskanje, preverjanje in analizo. To pripomore k boljši preglednosti poslovanja ter hitrejšim in učinkovitejšim revizijskim postopkom.

Pripravljenost za prihodnjo zakonodajo:

Čeprav eRačuni še niso zakonsko obvezni, se napoveduje sprememba zakona, da bodo eRačuni postali obvezni za vsa podjetja. Zgodnji prehod na eRačune vam omogoča, da se pripravite na zahteve zakonodaje in se izognete morebitnim kaznim ali težavam pri prilagajanju obveznostim v zadnjem trenutku.

Okoljska ozaveščenost:

Prehod na eRačune je tudi okolju prijazna odločitev. Zmanjšanje porabe papirja, tiskanja in prevoza papirnatih dokumentov ima pozitiven vpliv na zmanjšanje obremenjevanja okolja in ohranjanje naravnih virov.

Boljša integracija in sodelovanje:

eRačuni omogočajo boljšo elektronsko izmenjavo podatkov z drugimi podjetji. To povečuje učinkovitost komunikacije in sodelovanja med poslovnimi partnerji, kar lahko prispeva k boljšim poslovnim odnosom in hitrejšemu izvajanju transakcij.

Avtomatizacija poslovnih procesov:

Prehod na eRačune omogoča avtomatizacijo obdelave računov. Podatki na eRačunih se lahko samodejno prenašajo v računalniške sisteme računovodstva, kar zmanjšuje potrebo po ročnem vnašanju podatkov. To pomeni manj napak in večjo natančnost pri knjiženju ter hitrejše izvajanje postopkov.

Zagotovite si 20 brezplačnih transakcij

Vsem novim uporabnikom, ki se boste prvič registrirali v bizBox, ponujamo 20 brezplačnih transakcij za pošiljanje eRačunov.

Za pomoč pri nastavitvi eRačunov se prosim obrnite na pooblaščenega podpornika oziroma pošljite mail na pomoc@datalab.si.