STROKA PRODUKT d.o.o.
Opis podjetja:
V Skupini stroka.si, podjetju Stroka produkt d.o.o., že od leta 1993 zagotavljamo svojim naročnikom kakovostne, skrbno izbrane ter inovativne rešitve in storitve s področja informacijske tehnologije.
Več kot 70 strokovnjakov suvereno pokriva področja poslovnih, spletnih in mobilnih rešitev, digitalnega marketinga, sistemske integracije ter poslovne analitike.
Znotraj skupine deluje močna razvojno-programerska ekipa strokovnjakov, ki dnevno razvija nove modele poslovanja za podjetja na najsodobnejših tehnologijah: razširjeni resničnosti (XR), umetni inteligenci (AI-ML in DL), internetu stvari (IoT), Azure Cloud (Big Data, prediktivna analitika in vzdrževanje), konvergenca znanj in tehnologij (Low-code to No-code), 5G, tehnologiji veriženja blokov (blockchain).
Smo eden vodilnih ponudnikov Microsoftovih storitev v oblaku, kar potrjuje tudi globalno podjetje Microsoft, ki nam je leta 2013, 2017 in 2018 podelilo laskavi naziv Microsoftov partner leta za Slovenijo. Za leta 2021, 2022, 2023 smo prejeli nazive Datalab partner leta.
Sodelujemo s svetovno priznanimi proizvajalci strojne in programske opreme, kot so Microsoft, HP Inc., Datalab, Altaro, Stirlitz, nopCommerce, DotNetNuke in Zebra BI.
Smo redni prejemnik najvišje bonitetne ocene odličnosti AAA, v letu 2019 pa priznanja zlata boniteta odličnosti AAA.
Smo aktivni član Kluba Slovenskih podjetnikov, Gospodarske zbornice Slovenije, Združenja za informatiko in telekomunikacije (ZIT) pri GZS in Združenja Manager.
Pridobili smo uradne PANTHEON certifikate za naslednja področja:
Sistem in šifranti, Naročila, Blago, Servis, Prodaja, Maloprodaja, DDV, Finance, Kadri in plače, Potni nalogi, Proizvodnja SE in MF
Zakaj sodelovati z nami?
V podjetju Stroka produkt lahko kupcem ponudimo celovito storitev vzpostavitve programa PANTHEON, od zagotovitve infrastrukture (oblak, on-prem ali hibrid) do implementacije, svetovanja, razvoja, poslovnega skrbništva in vzdrževanja programa PANTHEON. Poskrbimo tudi na pripravo analitike za lažje spremljanje poslovnih rezultatov in hitrejše poročanje. Našim strankam nudimo profesionalen in transparenten pristop pri reševanju servisnih zahtevkov, odpravo morebitnih težav in reklamacij s pomočjo profesionalnega HelpDesk sistema. Kupcem iz segmenta srednje velikih podjetij pokrijemo kar 80 odstotkov potreb po informacijskih rešitvah in celovito poskrbimo za širok spekter rešitev. Strankam ponudimo skrbnika, ki skrbi za tehnološki razvoj podjetja, vsakodnevno spremlja trende in tehnološke novosti, se redno izobražuje in zna, zaradi svojih dolgoletnih izkušenj, precej dobro odgovoriti na vse morebitne izzive.