Poglavitne novosti, ki jih prinaša novela zakona o obveznem vodenju evidence delovnega časa

6 Nov 2023

Z 20.11.2023 bodo skoraj vsa podjetja morala uvesti spremembe, ki jih prinaša Zakon o spremembah in dopolnitvah zakona o evidencah na področju dela in socialne varnosti (Uradni list RS, št. 50/23, v nadaljevanju: ZEPDSV-A).

 

Z veseljem vas vabimo na izjemno informativen webinar, na katerem bomo raziskali glavne spremembe, ki jih prinaša novela Zakona o spremembah in dopolnitvah zakona o evidencah na področju dela in socialne varnosti (ZEPDSV-A).

Cena webinarja je 99 eur + ddv/osebo

Kaj lahko pričakujete na webinarju?

Naši izkušeni strokovnjaki bodo na webinarju podrobno predstavili:

  1. Novosti v ZEPDSV-A: Razkrili bomo vse ključne spremembe in dopolnitve, ki jih prinaša nova zakonodaja, in kako bodo vplivale na vaše poslovanje.
  2. Evidenca o izrabi delovnega časa: S pomočjo primerov bomo razložili, kako mora izgledati evidenca o izrabi delovnega časa in katere podatke mora vključevati, da boste skladni z zakonom.
  3. Elektronsko vodenje evidence: Pogovarjali se bomo o obveznosti elektronskega vodenja evidence o izrabi delovnega časa in ali velja za vse delodajalce. Kako lahko to storite enostavno in učinkovito?
  4. Predstavitev rešitev PANTHEON za vodenje evidenc delovnega časa: Predstavitev in funkcionalnosti v PANTHEON Web light s poudarkom na evidenci delovnega časa, predstavitev in funkcionalnosti PANTHEON CHRONOS Mini, licenciranje PANTHEON Web Light & CHRONOS Mini, nastavitve in konfiguracija

Predavatelji

Z vami bosta:

  • Tanja Bohl, odvetnica in specialistka za področje delovnega prava pri Odvetniški pisarni Bohl d.o.o. Gospa Bohl je priznana strokovnjakinja, ki je zaključila specializacijo s področja delovnega prava in pridobila naziv specialistka za področje delovnega prava. Je avtorica številnih publikacij s področja delovnega prava in predavateljica na različnih izobraževanjih za kadrovike in pravnike.
  • Matjaž Čermelj iz podjetja Datalab SI, izkušen svetovalec za PANTHEON podporo in rešitve, ki bo delil svoje znanje o PANTHEON rešitvah za elektronsko vodenje evidence in vam natančno pokazal kako deluje elektronsko vodenje evidence delovnega časa v sklopu PANTHEON rešitev.

Kdaj in kako se prijaviti?

Webinar bo potekal na spletu preko MS Teams platforme, v ponedeljek, 13.11. 2023 ob 13:00. S klikom na prijavo in izpolnitvijo obrazca boste prejeli tudi vse potrebne informacije za dostop. Webinar bo obsežnejši in bo trajal 2 uri, kjer boste do natankosti spoznali novo zakonodajo in rešitve PANTHEON za vodenje evidence delovnega časa.

Pridružite se nam na webinarju in se pravočasno pripravite na spremembe, ki jih prinaša novela ZEPDSV-A.

Cena webinarja je 99 eur + ddv/osebo

Veselimo se srečanja z vami!

Poglavitne novosti, ki jih prinaša novela zakona o obveznem vodenju evidence delovnega časa

15 Sep 2023

Webinar je že bil izveden. Za posnetek ali povpraševanje pišite na prodaja@datalab.si

Z 20.11.2023 bodo skoraj vsa podjetja morala uvesti spremembe, ki jih prinaša Zakon o spremembah in dopolnitvah zakona o evidencah na področju dela in socialne varnosti (Uradni list RS, št. 50/23, v nadaljevanju: ZEPDSV-A).

 

Z veseljem vas vabimo na izjemno informativen webinar, na katerem bomo raziskali glavne spremembe, ki jih prinaša novela Zakona o spremembah in dopolnitvah zakona o evidencah na področju dela in socialne varnosti (ZEPDSV-A).

Kaj lahko pričakujete na webinarju?

Naši izkušeni strokovnjaki bodo na webinarju podrobno predstavili:

  1. Novosti v ZEPDSV-A: Razkrili bomo vse ključne spremembe in dopolnitve, ki jih prinaša nova zakonodaja, in kako bodo vplivale na vaše poslovanje.
  2. Evidenca o izrabi delovnega časa: S pomočjo primerov bomo razložili, kako mora izgledati evidenca o izrabi delovnega časa in katere podatke mora vključevati, da boste skladni z zakonom.
  3. Elektronsko vodenje evidence: Pogovarjali se bomo o obveznosti elektronskega vodenja evidence o izrabi delovnega časa in ali velja za vse delodajalce. Kako lahko to storite enostavno in učinkovito?
  4. Predstavitev PANTHEON Web Light: Spoznajte inovativno orodje, ki vam bo pomagalo lažje slediti evidenci delovnega časa ter olajšalo upravljanje z dopusti, bolniškimi in hrambo delovnega časa.

Predavatelji

Z vami bosta:

  • Rok Čeplak iz podjetja Datalab SI, izkušen svetovalec za PANTHEON rešitve, ki bo delil svoje znanje o elektronskem vodenju evidence in vam natančno pokazal kako deluje elektronsko vodenje evidence delovnega časa.
  • Tanja Bohl, odvetnica in specialistka za področje delovnega prava pri Odvetniški pisarni Bohl d.o.o. Gospa Bohl je priznana strokovnjakinja, ki je zaključila specializacijo s področja delovnega prava in pridobila naziv specialistka za področje delovnega prava. Je avtorica številnih publikacij s področja delovnega prava in predavateljica na različnih izobraževanjih za kadrovike in pravnike.

Kdaj in kako se prijaviti?

Webinar bo potekal na spletu preko MS Teams platforme, v sredo, 27.9. 2023 ob 10:00. S klikom na prijavo in izpolnitvijo obrazca boste prejeli tudi vse potrebne informacije za dostop.

Pridružite se nam na webinarju in se pravočasno pripravite na spremembe, ki jih prinaša novela ZEPDSV-A.

Veselimo se srečanja z vami!

,

Obvezni elementi izdanega računa

19 Jan 2022

Ko boste kot podjetnik začeli poslovati, bo ena izmed prvih stvari tudi izstavljanje računov.

Vsaka država ima predpisane obvezne komponente za račune in predstavili bomo, kako mora izgledati račun v slovenskem podjetju. Izdani računi spadajo v evidence, ki jih morajo podjetniki voditi in je ena izmed najpomembnejših izvirnih knjigovodskih listin, ki izkazuje poslovne dogodke.

 

Na spletnem seminarju vam bomo predstavili:

  • Različne vrste računov (gotovinski, negotovinski, eRačun)
  • Kakšne so zahteve zakonodaje
  • Kateri so obvezni elementi na izdanem računu, s katerimi enostavno izdajate račune
  • Razlika med ročnim izdajanjem računov in izdajanje računov s programom
  • Povezava z računovodskim servisom

 

GDPR je tu – Ste pripravljeni?

10 Maj 2018

GDPR je začel veljati 25. maja 2018. S strani naših uporabnikov in ostalih podjetij še vedno prejemamo veliko vprašanj v zvezi z uredbo GDPR, časa za implementacijo pa praktično ni več. Oglejte si posnetek brezplačnega webinarja, kjer smo predstavili ključne izzive podjetij pri uvajanju uredbe v njihovo poslovanje in predvsem koristne nasvete in rešitve, ki vam bomo olajšale njeno uvedbo.

  • Kaj je GDPR uredba in zakonske smernice?
  • Kako se lotiti usklajevanja evidenc poslovnih partnerjev, kupcev, zaposlenih in potencialnih strank?
  • Kaj je privolitev?
  • Kako bo uredba vplivala na delo v računovodstvu in za računovodske servise?
  • Kako vam PANTHEON v oblaku pomaga reševati izzive GDPR-ja?
  • Kako si lahko zagotovite celovito podporo pri uvajanju GDPR v svoje poslovanje: od prikaza podatkov, nastavitev avtorizacij, seznama vpogledov, izbrisa osebnih podatkov, blokade izbrisa do zagotavljanja revizijske sledi?

,

Poslujete z gotovino? Preverite, kaj od nas zahteva država.

26 Feb 2018

Prejemate gotovino pri prodaji vaših izdelkov in storitev? Pridružite se nam na spletnem seminarju, kjer boste izvedeli:

  • Kaj je gotovinsko plačilo in kaj gotovina?
  • Kako in v kakšni višini lahko prejmete plačilo za blago in storitve?
  • Kakšna so pravila blagajniškega poslovanja?
  • Kaj pravi Zakon o davčnem postopku v zvezi s programsko opremo?
  • Kako pravilno izdati račune plačane z gotovino?