PRENESITE POSNETEK

Postanite »GURU« spletne prodaje s pomočjo PANTHEON-a in orodja WooCommerce

Skozi leta izkušenj in sodelovanja z našimi uporabniki smo zbrali najboljše primere in rešitve dobrih praks. Nedvomno le te, dvigujejo produktivnost in kakovost poslovanja podjetij. Mnoga podjetja, s katerimi sodelujemo, so se povzpela v sam vrh najboljših in se lahko pohvalijo z odličnimi nazivi (Gazela, najboljše podjetje v regiji ipd.). Ponosni smo, da smo lahko njihov partner in spremljamo skupne uspehe ter njihovo rast. S izbranimi inovativnimi pristopi so ta podjetja izboljšala poslovne procese in dosegla izjemne rezultate.

Pri tem jim je v prvi vrsti pripomogel program PANTHEON. Eden vodilnih poslovnih informacijskih sistemov družbe Datalab v regiji, ki združuje tako napredno tehnologijo in strokovno znanje za izboljšanje poslovnih procesov in procesov odločanja. Na drugi strani pa v ključni vlogi tudi WooCommerce kot nov prodajni kanal. WooComerce predstavlja eno najbolj priljubljenih e-commerce rešitev in v letu 2024. Pohvali se lahko s 23 % tržnim deležem med vsemi e-commerce platformami.

Ker smo prepričani, da je to ključ do uspeha vas želimo povabiti na spletni seminar, od katerega boste odnesli nova znanja in nove ideje. Skoraj gotovo vam bodo podale nove smernice, ki bodo spremene vaše prodajne navade. Spletni seminar bo prikazal primere dobrih praks ter brezhibno integracijo in avtomatizacijo med sodobno spletno platformo WooCommerce in poslovno informacijskim sistemom PANTHEON.

 

Udeležite se brezplačnega spletnega seminarja,  kjer bomo prikazali primere dobrih praks ter brezhibno integracijo in avtomatizacijo med sodobno spletno platformo WooCommerce in poslovno informacijskim sistemom PANTHEON.

 

Na webinarju si bomo podrobneje pogledali:

  • Avtomatizirano dvosmerno komunikacijo s spletno trgovino katera se v celoti upravlja preko aplikacije PANTHEON.
  • Učinkovit in enostaven prenos prodajnih izdelkov iz PANTHEON-a v spletno trgovino in avtomatizacijo prodajnih procesov (prikaz zaloge, cen, popustov, klasifikacij, kuponov, prodajnih akcij in naročil).
  • Možnost uporabe B2C in B2B cenikov v realnem času prilagojeno za posamezne poslovne partnerje.
  • Zanesljiv avtomatiziran sistem obdelave naročil, prenos naročil iz spletne trgovine direktno v aplikacijo PANTHEON in samodejno izvajanje opravil.
  • Bistveno skrajšanje časa potrebnega za obdelavo naročila in odpremo.
  • Ažurno obveščanje kupcev (e-mail, sms, mms,..).
  • Spremljanje kakovosti opravljenih aktivnosti (prodajne in po prodajne aktivnosti, reklamacije).

Pridružite se zmagovalni ekipi na brezplačnem seminarju in odkrijte, kako lahko tudi vi izkoristite te prakse za rast in razvoj vašega podjetja.

 

Termin: Torek, 30. 7. 2024, ob 10.00 (webinar bo trajal cca 30 min).

Če se webinarja ne boste uspeli udeležiti v živo, se vseeno prijavite. Poslali vam bomo namreč posnetek webinarja.

 

Z vami bosta:

X