, , ,

Prihaja kriza in potrebno je misliti na vsak cent stroškov

26 Okt 2022

Provizije za plačilni promet se med bankami razlikujejo, zato je pri večji količini plačil pametno uporabljati terminal banke, ki je izdajatelj določene kartice in s tem plačati manjšo provizijo. V nadaljevanju, v intervjuju z Juretom Bergincem, svetovalcem in piscem navodil za PANTHEON iz podjetja Datalab Tehnologije d.d., predstavljamo metode in možnosti v maloprodaji, s katerimi lahko odgovarjamo na prihajajočo kriza in pri kateri bo potrebno misliti na vsak cent stroškov.

 

Provizije za plačilni promet se med bankami razlikujejo, zato je pri večji količini plačil pametno uporabljati terminal banke, ki je izdajatelj določene kartice. V maloprodaji se tako pogosto uporablja več POS terminalov, da bi prihranili kak cent stroškov. Kako ste na to odgovorili?

V maloprodaji smo omogočili uporabo več POS terminalov za posamezno blagajno ter plačilo računa z želeno plačilno kartico.

Primer uporabe več POS terminalov za posamezno blagajno ter plačilo računa z želeno plačilno kartico vam predstavljamo v spodaj pripetih video posnetkih:

 

Pri plačevanju s kartico lahko včasih pride do določenih zapletov. Vzrok temu je največkrat slaba komunikacija med programom in POS terminalom. Kako smo rešili ta problem?

Težave se v praksi lahko pojavijo pri vzpostavitvi komunikacije s plačilnim terminalom ali pa pri njegovi uporabi.

V ta namen smo omogočili spremljanje loga komunikacije in precej izboljšali samo komunikacijo.

 

Kaj pa provizije bank? Vemo, da imajo različne banke tudi različne provizije. Ta podatek bi se moral odražati tudi v financah.

Če želimo provizije različnih bank spremljati po ločenih kontih, to nastavimo v programu. Pri avtomatskem knjiženju blagajne, program tako zneske plačil razdeli na ustrezne konte.

V spodaj pripetem video posnetku vam predstavljamo možnost spremljanja provizij različnih bank po ločenih kontih in ustrezne nastavitve v programu.

 

Ko že govoriva o komunikaciji med POS terminali in blagajno. Kako pa je s komunikacijo oz. prenosom podatkov med centralo in njenimi blagajnami?

 

Sinhronizacija

 

Na področju sinhronizacije smo v zadnjem času naredili kar nekaj napredka. Izboljšali smo prenos novih uporabnikov, ki so kreirani na centralnem računalniku in se prenašajo do blagajn.

Prav tako smo pohitrili tudi sam prenos podatkov, kar je dobrodošlo predvsem pri večjih bazah.

Nenazadnje pa smo dodali tudi možnost beleženja napak, ki omogoča lažjo diagnostiko problemov.

 

V delu je tudi že naslednja izboljšava: »Sinhronizacija na zahtevo«. Lahko se bo po potrebi sprožila ročno, na centrali ali na posamezni blagajni. S tem ne bo potrebno čakati na naslednji cikel prenosa podatkov.

Planiramo pa tudi izboljšati kontrole sinhronizacije. Omogočili bomo kontrolo sinhronizacije pri zagonu blagajne. Uporabniki bodo tako obveščeni, da blagajna uporablja aktualne podatke.

V planu pa je tudi zagotovljena usklajenost podatkov pred prvo sinhronizacijo na centrali in blagajni. Podatki se prepišejo, kar uporabniku omogoča uspešno sinhronizacijo.

 

V maloprodaji se vse bolj uporablja spremljanje naročil po resursih. Nam lahko na kratko predstaviš to funkcionalnost.

Resursi omogočajo enostavno in pregledno spremljanje naročil.

V športnih in zabavno-rekreativnih centrih, Wellness in terapevtskih studiih, gostinstvu in drugih dejavnostih.

V spodaj pripih video posnetkih vam predstavljamo:

Večji izboljšavi, ki jih imamo še v planu na resursih pa sta, izpis naročil na posamezne tiskalnike ter povezava resursov s koledarji.

Ne zamudite podjetniških novosti in nasvetov

V kolikor bi si želeli mesečno v svoj e-nabiralnik prejeti uporabne vsebine, pisane na kožo vaši dejavnosti in vašim interesom, to zabeležite v obrazcu.

X