Računovodski nasveti za mala in novo ustanovljena podjetja

12 Apr 2021

Podjetniki se na začetku svoje poti srečate z ogromno odločitvami, katere lahko kasneje vplivajo na vaše poslovanje. Mali podjetniki, s. p. -ji ste v veliki meri sami odgovorni za vse aktivnosti v svojem podjetju – med drugim tudi za izdajo računov, potnih nalogov, ponudb, itd. Seveda, večino stvari zmorete sami, vendar bi se raje posvetili razvoju posla in svojemu delu. Eno izmed vprašanj, ki se poraja pri tem je ali morate najeti računovodjo za svoje podjetje? Kaj pa uporaba računovodskega programa?

Računovodstvo je daleč eden najpomembnejših vidikov začetka in delovanja uspešnega poslovanja. Pravilno upravljanje financ podjetja in to, da je nekdo posvečen temu procesu, je ključna sestavina uspeha tako za mala podjetja kot za nekoga na začetku svoje poslovne poti.
Kar precej malih podjetji v prvem letu svojega poslovanja ne uspe, le nekaj pa jih obstane v poslu več kot 10 let. Upoštevanje najboljših računovodskih praks in najem oz. zunanje izvajanje računovodstva lahko pomagata preprečiti težave z denarnim tokom, ki so krive za številne poslovne neuspehe.

Z vami delimo nekaj računovodskih nasvetov, za katere menimo da jih mora poznati vsak podjetnik. Z ukrepi za vzpostavitev računovodskih procesov že od začetka poslovne poti lahko majhna podjetja povečajo verjetnost za uspeh.

Ne zamudite podjetniških novosti in nasvetov

V kolikor bi si želeli mesečno v svoj e-nabiralnik prejeti uporabne vsebine, pisane na kožo vaši dejavnosti in vašim interesom, to zabeležite v obrazcu.

X