, ,

Granule kadri in potni nalogi v PANTHEON-u: Optimizirajte upravljanje človeških virov in službenih poti

6 Sep 2024

Toni Žužek
Svetovalec za rešitve ePoslovanja

 

 

Granule so specializirani moduli znotraj PANTHEON-a, ki omogočajo učinkovitejše upravljanje različnih poslovnih procesov. Prispevajo k izboljšanju delovnih procesov, povečajo produktivnost in olajšajo vsakodnevna opravila. Vsaka granula vsebuje številne funkcionalnosti, prilagojene specifičnim potrebam, ki poenostavljajo delo in izboljšujejo uporabniško izkušnjo.

Kaj vas čaka na webinarju?

Granula Kadri
Granula Kadri je celovito orodje za upravljanje človeških virov. Zaposlenim omogoča popoln dostop do svojih kadrovskih podatkov in dokumentov, s čimer se zmanjša potreba po posredovanju kadrovske službe.

  • Osnovni podatki o zaposlenem: Zaposleni lahko hitro dostopajo do vseh relevantnih podatkov o sebi.
  • Moja evidenca: Omogoča spremljanje odsotnosti zaposlenih (kontrola dopustov, bolniških odsotnosti…)
  • Dostop do plačilnih list: Zaposleni si lahko preprosto ogledajo svoje plačilne liste v razdelku Dokumentacija. Možno je shranjevanje v računalnik ali tiskanje, kar omogoča enostaven dostop do prejšnjih plačilnih list. Ta funkcionalnost je še posebej uporabna za tiste, ki potrebujejo odobritev bančnega kredita, saj si lahko zadnje tri plačilne liste natisnejo sami.
  • Beleženje prisotnosti: Enostavno beležite delovni čas, vključno s prihodi, odhodi in odmori.
  • Zahteve zaposlenega: Zaposleni lahko oddajo zahteve za dopust ali drugo vrsto odsotnosti (npr. študij, bolniška, službena pot,…) neposredno prek sistema.
  • Dopust – Pregled izkoriščenosti: Sledenje izkoriščenosti dni dopusta in možnost načrtovanja prihodnjih odsotnosti.
  • Opravila: jasno opredeljene naloge pomagajo slediti odgovornostim in prednostnim nalogam zaposlenih.

Primer iz prakse: Prikaz evidence delovnega časa in odsotnosti na primeru delavca, ki redno uporablja sistem sledenja.

Prednosti: Z uporabo Granule Kadri lahko podjetja dosežejo večjo transparentnost, boljšo organiziranost in učinkovitejše upravljanje s človeškimi viri.

 

Granula Potni nalogi
Granula potni nalogi omogočajo hitro in enostavno izdelavo potnih nalogov tudi preko mobilnega telefona.

  • Ustvari nov potni nalog: Zaposleni lahko preprosto vnesejo vse bistvene potne podatke, vključno z vozilom in kilometrino.
  • Obračun dnevnic in stroškov: Avtomatski preračun dnevnic, kilometrine in ostalih  potnih stroškov, kar bistveno poveča učinkovitost priprave podatkov za obračun in  izplačilo stroškov poslovnih poti.
  • Ogled vseh potnih nalogov: Zaposleni si lahko preprosto ogledajo vse svoje potne naloge in spremljajo njihov status.

 

DMS – Splošno in uporaba z granulami
Dokumentacijski sistem (DMS) olajša evidentiranje in obdelavo dokumentov ter s tem poveča učinkovitost in produktivnost znotraj organizacije. V kombinaciji z Granulo kadri in Granulo potnimi nalogi DMS omogoča enostavno shranjevanje, iskanje in deljenje pomembnih dokumentov, kar bistveno pohitri administrativne procese in poveča učinkovitost poslovanja.

  • Zmanjšanje porabe papirja: Z uporabo DMS lahko organizacije zmanjšajo stroške, povezane s tiskanjem in shranjevanjem fizičnih dokumentov, ter tako prispevajo k bolj trajnostnemu poslovanju.
  • Hitro iskanje dokumentov: uporabniki lahko hitro najdejo dokumente, ki jih potrebujejo, zahvaljujoč funkciji naprednega iskanja.
  • Varnost in dostop: DMS ponuja varno hrambo poslovne dokumentacije in zmožnosti nadzora dostopa, kar zagotavlja zaščito občutljivih informacij.
  • Avtomatizacija procesov: DMS omogoča avtomatizacijo rutinskih opravil, kar dodatno olajša delovni proces.

Na primer, na službenem potovanju lahko uporabniki preprosto slikajo račune za gorivo in malico na terenu in jih vnesejo neposredno v granulo potnih nalogov. Ta integracija prispeva k hitrejši obdelavi in ​​boljšemu sledenju stroškov ter s tem optimizira poslovanje.

 

Izboljšajte svoje poslovanje in olajšajte vsakodnevne procese! Postanite del skupnosti, ki uporablja najnovejše rešitve za upravljanje kadrov in poslovnih potovanj.

 

Termin: sreda, 18.9.2024, ob 14.00 (webinar bo trajal cca 30 min).

 

Če se webinarja ne boste uspeli udeležiti v živo, se vseeno prijavite. Poslali vam bomo namreč posnetek webinarja.

Enostavno skozi modul kadri v programu PANTHEON

23 Jan 2023

Eden najpomembnejših virov sodobnega poslovanja so ljudje, zaposleni v podjetju. Prav zato smo v okviru rešitve PANTHEON, razvili kadrovski modul, celovito kadrovsko programsko opremo, ki beleži in posreduje podatke o vseh zaposlenih v podjetju ob upoštevanju zakonskih predpisov, ki spremljajo to občutljivo področje.

Na brezplačnem spletnem seminarju vam bomo predstavili modul kadri v programu PANTHEON, ki obsega kadrovske evidence ter obračun plače. Osredotočili se bomo na tiste ključne funkcionalnosti, ki pripomorejo k urejenim evidencam in pravočasnemu obračunu.

Pridružite se nam, kjer boste spoznali:

  • personalne mape
  • registracija delovnega časa
  • potni nalogi
  • SPOT portal – povezava s PANTHEON-om
  • proces obračuna plače
  • zaledni šifranti
  • zakonodajne spremembe
  • obrazci plač
  • DMS za področje kadrovske službe

Ne skrbite; v kolikor vam termin ne ustreza, vseeno oddajte svoje podatke, saj prav vsem prijavljenim pošljemo tudi posnetek spletnega seminarja. Ogledate si ga lahko kadarkoli, brezplačno.

Hitrejši obračun plač z sistemom ALL HOURS in PANTHEON

9 Mar 2022

V sodelovanju s podjetjem Špica, vam bomo na brezplačnem webinarju predstavili integracijo med rešitvijo za evidenco delovnega časa All Hours in programom PANTHEON, s katero boste pohitrili obračun plač.

Na praktičnih primerih bomo predstavili:

  • Pripravo podatkov za obračun plač v All Hoursu,
  • izvoz podatkov iz All Hoursa v ustreznem formatu,
  • uvoz podatkov v program PANTHEON za obračun plač,
  • obračun plače v PANTHEON-u.

Z vami bosta:

Marko Bučar, ERP specialist, Datalab SI d.o.o.

Marina Cvijetinović, svetovalka za oblačne storitve, Špica International d.o.o.

 

Udeležba je brezplačna, število mest je omejeno. V primeru, da se webinarja ne morete udeležiti, se kljub temu prijavite in vam pošljemo posnetek.

 

 

Evidenca delovnega časa in obračun plač

25 Jan 2019

Obračun plač na podlagi evidence delovnega časa

Anja Medved, strokovnjakinja za PANTHEON rešitve, vam je na spletnem seminarju razkrila uporabne poslovne nasvete, kako enostavno uvoziti evidence delovnega časa v sistem za pripravo obračuna plač. Na primerih boste izvedeli kako:

  • Uvoziti odsotnosti v koledar zaposlenega
  • Uvozite podatkov iz txt na obračun plač
  • Naredite obračun plače in oddaja obrazcev (REK, ZAP-1M)

Kako obračunati plače pravočasno, brez glavobola?

7 Maj 2018

Oglejte si posnetek spletnega seminarja in spoznajte kako:

  • poskrbeti, da bodo vsi postopki vedno v skladu z zakonom,
  • si lahko olajšate delo in skrajšate čas za pripravo plač in zakonskih obrazcev,
  • enostavno izvoziti podatke in poslati elektronske obrazce,
  • s predefiniranimi šifranti hitreje in bolj pregledno obračunati plače,
  • enostavno plačati vse prispevke za zaposlene in davke državi,
  • izvoziti izpise in poročila v jeziku matičnega podjetja (npr. eng, sl,).

Nepozabljivi koraki, ko zaposlujete nove sodelavce

12 Okt 2017

Katja Pirnat, svetovalka za kadrovske rešitve, vam v spletnem seminarju razkriva uporabne poslovne nasvete in male skrivnosti uspešno izvedenih kadrovskih postopkov. Zagotovite si udeležbo in posnetek spletnega seminarja.

Spoznali boste korake pri zaposlovanju novega sodelavca:

  • objava prostega delovnega mesta,
  • izbira in zaposlitev novega sodelavca,
  • pogodba o zaposlitvi,
  • prijava v obvezna zavarovanja.