Zakaj LinkedIn? Prednosti tako za podjetje kot za posameznike

21 Feb 2017

LinkedIn, socialno omrežje z več kot 467 milijoni uporabnikov, je zastavljeno tako, da v središče postavlja posameznika. Je prostor, kjer se lahko celostno predstavite s svojimi izkušnjami, znanji in veščinami.

Čeprav se na prvi pogled zdi, da je LinkedIn le še eno socialno omrežje, kjer ljudje »zapravljajo čas«, pa vendarle temu ni tako. Poslovno spletno identiteto si s pomočjo kvalitetno izpolnjenega osebnega profila in povezovanja z ostalimi uporabniki, sodelavci in kolegi iz stroke vsak uporabnik zgradi postopoma, obenem pa se na omrežju lahko priključi tudi različnim skupinam, kjer poglobi svoje znanje s prebiranjem strokovnih člankov. Mreženje, znamčenje, izobraževanje. Vse to je LinkedIn.

Zakaj bi delodajalci morali spodbujati svoje zaposlene, naj uporabljajo LinkedIn?

Iz preprostega razloga; če ima vaše podjetje na Linkedinu svoj profil in na njem objavlja novice, povezave do vaših spletnih strani, obvestila o promocijah, izobraževanjih in podobno, je seveda zaželeno, da te objave dobijo čim več všečkov, komentarjev in deljenj. In kdo bo prvi v vrsti, ki bo to storil? Vaši zaposleni! Z njihovo pomočjo lahko postanete bolj vidni na LinkedInu in ustvarite občutek povezanosti, trdnosti in kredibilnosti pri vaši ciljni skupini.

Že ko uporabnik LinkedIna na svojem profilu omeni, da je trenutno ali da je bil zaposlen v vašem podjetju, se bo na njegovem profilu pokazal Logotip podjetja in povezava do profila vašega podjetja na LinkedInu.

Več zaposlenih kot je aktivno vključenih v dogajanje, večja je prepoznavnost vaše znamke in širše seže vaša mreža poznanstev.

Računajte na podporo svojih zaposlenih; spodbudite jih, naj uporabne informacije o vašem podjetju oziroma produktih, ki so na vaših spletnih straneh, delijo z drugimi. Aktivna razprava pod objavami pa lahko privede do prave male revolucije, ki bo presegla okvire LinkedIna in sprožila brainstorming sejo v vaši pisarni.

Zakaj bi morali svoj LinkedIn profil izpolniti pametno in načrtno?

Ko si nekdo ogleda vaš profil na LinkedInu, ta ni le odraz vas in vaših kompetenc, ampak se povezuje tudi z ugledom, ki ga ima vaše podjetje. Seveda si vsi želimo predstaviti sebe in podjetje, v katerem delamo, v najboljši luči! In prav nič ni narobe s tem, če se ob tem še »družimo« in potrepljamo po rami kolege, ki si to zaslužijo. Pa naj bo to v obliki endorseov (priporočilo specifičnih znanj) ali opisnih priporočil katera znanja, veščine in osebne lastnosti pri njih najbolj cenite.

Kdaj ste nazadnje slišali pohvalo za svoje delo? Prekinite začaran krog in kar sami začnite z izpostavljanjem pozitivnih lastnosti in številnih znanj vaših sodelavcev. Garantiramo izboljšano vzdušje v pisarni!

Kako do boljšega LinkedIn profila?

  1. Uporabite svoje pravo ime in priimek (govorimo vendarle o poslovnem omrežju).
  2. Profilu dodajte primerno fotografijo (brez počitniških fotografij).
  3. Headline naj ne vsebuje generičnih opisov.
  4. Opišite svoje dosedanje izkušnje: natančno, dosledno, jasno.
  5. Izpostavite tiste veščine in znanja, na katere ste najbolj ponosni, kompetentni in izobraženi. Priporočite znanja svojih kolegov in jih povabite, da priporočijo tudi vas. Hitro boste imeli poln seznam svojih kompetenc.
  6. Pridružite se skupinam s področij, ki vas zanimajo, in sodelujte v razpravah.
  7. Povežite se s sodelavci, znanci, poslovnimi partnerji.
  8. Bodite aktivni! Ste prebrali nekaj zanimivega s področja, na katerem delujete? Delite svoje znanje in informacijo z drugimi. Postanite tudi sami vir znanja, zapišite objavo in jo objavite na LinkedInu.

Zanesljivi. Strokovni. Človeški.

Cilj je, da s pomočjo LinkedIna podjetje in zaposleni dajejo vedeti, kaj so njihove prednosti in kaj so njihove vrednote. Pokažite svojim strankam, kolegom in poslovnim partnerjem, da ste zanesljivi in strokovno podkovani. Da ste ponosni na svoja znanja in na to, kar vaše podjetje nudi. Da ste ekipa, ki drži skupaj in ki z veseljem deli svoje znanje.

anjakenk

Anja Kenk – Datalab spletni marketing

“Skrbim za spletne strani, družbene medije, oglaševanje … Verjamem v kreativnost in v to, da se kupce da uspešno ujeti na spletu, če jim ponudimo pravo informacijo v pravem trenutku.”

Ne zamudite podjetniških novosti in nasvetov

V kolikor bi si želeli mesečno v svoj e-nabiralnik prejeti uporabne vsebine, pisane na kožo vaši dejavnosti in vašim interesom, to zabeležite v obrazcu.

X