Kako še učinkoviteje izkoristiti digitalne kanale podjetja?

2 Mar 2017

Nadgradite svoje poslovanje na splet – sodobna spletna trgovina povezana z ERP PANTHEON

Digitalni kanali in njihova uporaba so zagotovo tema, ki mora biti prednostna v vseh sodobnih podjetjih – če seveda želijo biti uspešna in konkurenčna. Poglejmo, na primer, spletno prodajo. Gre za dodaten prodajni kanal, ki mora biti – tako kot vsi drugi procesi v podjetju – optimiziran oz. avtomatiziran do te mere, da organizaciji omogoča čim bolj učinkovito delo. Zato je pomembno, da pri vpeljavi spletnega poslovanja takoj razmislimo o povezavi s poslovno‑informacijskim sistemom – pri spletni prodaji torej govorimo o spletni trgovini in hkrati o sistemu EPR kot krovnem poslovno‑informacijskem sistemu podjetja.

Sodobne platforme za spletno prodajo že omogočajo izredno napredno upravljanje prodajne ponudbe v spletu. In verjetno se sprašujete, v čem je dodana vrednost oz. katere so bistvene prednosti povezave s poslovno‑informacijskim sistemom?

Načrtovanje spletne trgovine

Drži, da so spletne platforme v določenih primerih povsem zadostne, npr. ko upravljamo manjšo količino naročil in prodajnega programa. Kadar pa upravljamo zelo veliko število različnih naročil, zelo velik nabor produktov, rešitev ali storitev in kadar so upravljanje zalog, ročno vnašanje in prepisovanje dokumentov zelo zamudni, pa je zelo smiselno razmisliti o integraciji spletne trgovine s sistemom organizacije ERP.

Ob pripravi na vzpostavitev spletne trgovine je tako smiselno, da si zastavimo nekaj vprašanj:

  • Kaj se bo zgodilo z naročili prek spleta in kako jih bomo obdelovali?
  • Kako je z razpoložljivostjo zalog izdelkov v spletu – ali ta odraža dejansko stanje zalog v naših skladiščih?
  • Kako urejamo posebne ugodnosti, kot so dodatni popusti na določene izdelke, odprodaja zalog, partnerski ceniki (če poslujemo tudi z uporabniki B2B)?

 

Iz odgovorov na zgoraj postavljena vprašanja lahko ugotovimo, da proces obdelave ni več tako enostaven. Kaj hitro lahko odgovor najdemo v digitalizaciji dela poslovanja in spregovorimo o prednostih, ki jih prinaša sodobna celostna rešitev za spletno prodajo, integrirana s sistemom PANTHEON, ki poteka v obeh smereh popolnoma samodejno. V povezavi teh dveh sistemov se prenašajo tako nabor podatkov, vezanih na prodajni program (opisi, cene, pogoji, zaloge), avtomatiziran je sistem obdelave naročil (prenos naročil iz spletne trgovine in samodejno knjiženje, izmenjava pa poteka tudi na nivoju uporabnikov – obstoječi kupci in posledično vsa zgodovina naročil, pogojev … ), upravljanje promocijskih tržnih aktivnosti in vseh drugih zadev, povezanih z izdelki, urejamo v PANTHEON-u.

Tako poskrbimo za kar najbolj učinkovito delo pri upravljanju, strankam pa nudimo dodatne možnosti in tako krepimo svoj digitalni prodajni kanal. Pri spletni prodaji sta vedno bolj v ospredju kredibilnost in zaupanje v digitalni kanal, za kar morajo poskrbeti trgovci. Samo predstavljajte si, da komercialist na terenu ali prodajalec v trgovini ne poznata vseh ugodnosti, ki jih lahko ponudita stranki, ali pa nimata informacij o zalogi ali dobavnih rokih. Uspešnost prodaje je v takem primeru zelo vprašljiva, enako pa velja tudi v spletu.

Skrbno načrtovan in učinkovit prodajni kanal

Seveda uspeh digitalne prodajne zgodbe ni odvisen samo od zgoraj naštetega. Pri načrtovanju ali prenovi spletnih prodajnih sistemov moramo zadostiti temeljnim pogojem, kot so: stabilna, hitra in odzivna spletna rešitev, enostavna in intuitivna uporabniška izkušnja in, nenazadnje, zanesljiva podpora ponudnika za vašo spletno rešitev.

Ob upoštevanju vsega tega se bodo rezultati odrazili v učinkovitejšem delu, vzpostavitvi novega, sodobnim kupcem prilagojenega prodajnega kanala in poenotenju procesov digitalne prodaje z obstoječimi, že ustaljenimi.

Vse to vam lahko zagotovi močna ekipa spletnih strategov in razvojnih strokovnjakov Skupine stroka.si, ki že več kot 10 let razume potrebe kupcev in se lahko pohvali z več kot 220 uspešno zaključenimi projekti s področja spletnih rešitev v tesnem sodelovanju s partnerjem Datalab, nosilcem razvoja poslovno‑informacijskega sistema PANTHEON.

Matic Paradiž – vodja oddelka Spletne rešitve in kreativa v Skupini stroka.si je pravi naslov za vas. Pomagal vam bo pri postavitvi strategije spletnih trgovin in njihove povezave s poslovno-informacijskim sistemom. Pišite na ccc@stroka.si.

Ne zamudite podjetniških novosti in nasvetov

V kolikor bi si želeli mesečno v svoj e-nabiralnik prejeti uporabne vsebine, pisane na kožo vaši dejavnosti in vašim interesom, to zabeležite v obrazcu.

X