PanSmart × PANTHEON – Digitalizacija poslovnih procesov
Vsako rastoče podjetje prej ali slej naleti na iste izzive: več naročil, več dokumentov, več ročnega dela in vedno manj preglednosti. Ko podatki niso usklajeni med oddelki, se pojavijo napake, zamude in nepotrebni stroški, ekipe pa porabijo preveč časa za usklajevanje namesto za delo z dodano vrednostjo.
V tem priročniku prikazujemo, kako lahko podjetja s pomočjo PanSmart rešitve podjetja PanLab in sistema PANTHEON digitalizirajo ključne procese in jih povežejo v enoten, pregleden in avtomatiziran tok – od nastanka naročila ali delovnega naloga do zaključka v ERP sistemu.
Priročnik je namenjen vsem podjetjem, ki delujejo na področju trgovine, proizvodnje, logistike ali distribucije in želijo:
- zmanjšati ročne vnose in napake,
- zagotoviti ažurne podatke v vseh oddelkih,
- pospešiti skladiščno in proizvodno delo,
- izboljšati sledljivost in preglednost procesov,
- vzpostaviti stabilno osnovo za nadaljnjo rast.
V priročniku boste izvedeli:
- kateri znaki kažejo, da obstoječi način dela ne podpira več rasti podjetja,
- kako razpršeni sistemi in ročni vnosi vplivajo na učinkovitost,
- kako PanSmart poveže naročila, skladišče, proizvodnjo in odpremo v enoten proces,
- kakšne konkretne koristi prinaša povezava PanStore, PanScan in PanDistro s sistemom PANTHEON,
- kako digitalizacija procesov izboljša produktivnost, zanesljivost in odločanje.
PanSmart, ki ga razvija podjetje PanLab, deluje kot logično nadaljevanje sistema PANTHEON. S trojčkom PanStore, PanScan in PanDistro podjetjem omogoča avtomatiziran pretok podatkov, digitalno skladišče, hitrejšo pripravo pošiljk in popolno sledljivost procesov v realnem času.
Prenesite brezplačni priročnik in preverite, kako lahko strukturirani procesi, enoten vir podatkov in manj ročnega dela pomagajo vašemu podjetju ohraniti preglednost in učinkovitost tudi v obdobjih rasti.



