01 25 28 900prodaja@datalab.si

Prodanih licenc 87373

social ikonasocial ikonasocial ikona
social ikonasocial ikonasocial ikona
SLO
  • HR
  • EN
  • BIH
  • MK
  • RS
  • AL
  • ME
  • BG
  • KS
PANTHEON
  • Rešitve
    • Vaša dejavnost
      • Proizvodnja
      • Veleprodaja
      • Maloprodaja
      • Računovodski servis
      • Storitve
      • Veterina
      • Pravo
      • Javni sektor
    • PANTHEON Granule
      • PANTHEON Granule
      • Granula Kadri
      • Granula Potni nalogi
      • Granula Dokumenti in opravila
      • Granula B2B naročanje
      • Granula Nadzorne plošče
      • Granula Inventura skladišč
      • Granula Inventura osnovnih sredstev
      • Granula Servis na terenu
    • ePoslovanje
      • ePoslovanje
      • PANTHEON DMS
        • PANTHEON Workflow
        • eDokumentacija
        • eKnjižbe (OCR)
        • eIzmenjava – eRačun
      • Varnostna kopija
      • eIzvršba
      • eSporočanje
  • Cene
    • Cenik PANTHEON licenc
    • Primerjava funkcionalnosti
    • Cenik storitev in podpore
    • Cenik dodatnih storitev
    • Priporočite PANTHEON
  • Partnerji
    • Premium partnerji
    • Partnerji
    • Certificirani strokovnjaki
    • Računovodski servisi
  • Baza znanja
    • Blog
    • Spletni seminarji, videi
    • Priročniki in vodiči
    • PANTHEON izobraževanja
  • Podpora
    • Podpora
    • Implementacija
    • Brezplačna gradiva
    • Izobraževanja
    • Pogosta vprašanja
  • Reference
  • Kontakt
  • Slovenija
    • Hrvatska
    • English (International)
    • Bosna i Hercegovina
    • Македонија
    • Srbija
    • Kosovo
    • Albanian
    • Crna Gora
    • БГ
  • Search
  • Menu Menu
  • Rešitve
    • Vaša dejavnost
      • Proizvodnja
      • Veleprodaja
      • Maloprodaja
      • Računovodski servis
      • Storitve
      • Veterina
      • Pravo
      • Javni sektor
    • PANTHEON Granule
      • PANTHEON Granule
      • Granula Kadri
      • Granula Potni nalogi
      • Granula Dokumenti in opravila
      • Granula B2B naročanje
      • Granula Nadzorne plošče
      • Granula Inventura skladišč
      • Granula Inventura osnovnih sredstev
      • Granula Servis na terenu
    • ePoslovanje
      • ePoslovanje
      • PANTHEON DMS
        • PANTHEON Workflow
        • eDokumentacija
        • eKnjižbe (OCR)
        • eIzmenjava – eRačun
      • Varnostna kopija
      • eIzvršba
      • eSporočanje
    • BREZPLAČNI WEBINAR

      icon - sCreated with Sketch.SPLETNI SEMINAR

      Logistika 4.0 v praksi: Kako s PANTHEON-om in družbo BTC optimizirati poslovanje

      POSNETEK SEMINARJA

      NOVO! Online poslovni program PANTHEON Web Light! Samo 14,90 € mesečno Več

      ePoslovanje
      PANTHEON DMS
      eProceseDokumentacijaeKnjižbeeIzmenjava
      eSporočanje
      eIzvržba
      Varnostna kopija
      PANTHEON Gostovanje
  • Cene
    • Cenik PANTHEON licenc
    • Primerjava funkcionalnosti
    • Cenik storitev in podpore
    • Cenik dodatnih storitev
    • Priporočite PANTHEON
    • Kaj je eRačun?

       

      KDAJ BO NJEGOVA UPORABA

      ZAKONSKO OBVEZNA? 

       

      Potrebujete pomoč pri izbiri ali več informacij? Kontaktirajte nas.

      01 25 28 900prodaja@datalab.si
  • Partnerji
    • Premium partnerji
    • Partnerji
    • Certificirani strokovnjaki
    • Računovodski servisi
    • Prilagodite PANTHEON svojim potrebam!

      Preverite širok nabor dodatnih rešitev

      Želite postati naš partner? Pošljite nam sporočilo ali pa nas pokličite.

      01 25 28 900prodaja@datalab.si
  • Baza znanja
    • Blog
    • Spletni seminarji, videi
    • Priročniki in vodiči
    • PANTHEON izobraževanja
    • Aktualno

      icon - sCreated with Sketch.SPLETNI SEMINAR

      Odkrijte rezerve v proizvodnji: Kako je podjetju Biostile v 5 letih uspelo povečati prihodke iz 3 na 24 milijonov €

      POSNETEK SEMINARJA

      Želite, da raziščemo še kakšno temo?

      01 25 28 900marketing@datalab.si
  • Podpora
    • Podpora
    • Implementacija
    • Brezplačna gradiva
    • Izobraževanja
    • Pogosta vprašanja
    • Ste že PANTHEON uporabnik in potrebujete dodatno pomoč?
      Oddajte zahtevek za oddaljeno pomoč.

      USERSITE

      Potrebujete več informacij o naših rešitvah?

      01 25 28 900prodaja@datalab.si
  • Reference
  • Kontakt
  • Slovenija
    • Hrvatska
    • English (International)
    • Bosna i Hercegovina
    • Македонија
    • Srbija
    • Kosovo
    • Albanian
    • Crna Gora
    • БГ
  • Search
  • Menu Menu

Cene in funkcionalnosti PANTHEON licenc

  • Cenik PANTHEON licenc
  • Primerjava funkcionalnosti
  • Cenik storitev in podpore
  • Cenik dodatnih storitev

PANTHEON funkcionalnosti – Izdaja in prejem računov

PANTHEON združuje prevzem in izdajo računov, medskladiščne prenose, materialno knjigovodstvo in spremljanje zalog. Za potrebe maloprodaje so te funkcionalnosti povezljive tudi s POS blagajnami.

Popoln pregled in nadzor ne glede na vašo kompleksnost

  • Številne možnosti nastavitev, ki bodo zadostile vašim specifičnim potrebam.
  • Podpremo lahko še tako zahtevno trgovino ali proizvodno organizacijo – informacije o blagovnih pretokih so tako natančne, da jih lahko spremljamo celo do posamezne enote.
  • Popolnoma prilagodljiv mehanizem spremljanja posamezne kose ter možnost šifriranja s serijskimi številkami podpira tudi najstrožje standarde
  • V programu je mogoče oblikovati dokumente spremembe cen; le-ti se lahko oblikujejo ročno za posamezne izdelke, skupinsko ali pa neposredno iz samih dokumentov prevzemov in izdaj.
  • Periodično fakturiranje; v programu nastavimo, kaj in komu želimo zaračunati v rednih časovnih intervalih (npr. Najemnino ali naročnino), program pa poskrbi za generiranje računov.
  • Za potrebe Intrastat poročanja je v programu vgrajena avtomatika oblikovanja poročil, ki se lahko oddajajo neposredno na CURS oz. SURS.
  • Spremljanje stroškovnih nosilcev omogoča povezovanje prejetih in izdanih računov, potnih nalogov, plač, neposrednih stroškov in več. Je idealno orodje za inženiring podjetja ter organizacije z abc-metodologijo spremljanja stroškov, saj vsak posel vsebuje svojo mikrobilanco.
  • V programu je omogočen tudi celovit pregled nad dokumentom, kar bistveno pripomore k produktivnosti uporabnikov pri delu s programskim paketom. V vsakem dokumentu vidimo vse dokumente in druge zapise, ki se navezujejo na izbranega.
  • Številni obračuni izdanih in prejetih računov, materialnih prometov, poročil za Slopak in pregledi zalog pa nam omogočajo raznovrstne primerjave podatkov in analize, ki so nujno potrebne pri vsakdanjem poslovanju. Na tem mestu lahko tudi spremljamo evidence DDV.

Izdani računi zajemajo:

  • različne tipe fakturiranja (maloprodaja, veleprodaja v domači ali tuji valuti),
  • samodejno razbremenjevanje skladišča,
  • možnost spremljanja sestavljenega ali embaliranega blaga (npr. pohištva),
  • ročna ali samodejna izdaja serijskih številk,
  • možnost poljubnega oblikovanja izpisa izdanega dokumenta,
  • izpis dobavnice in transportnega lista brez dodatnega vpisovanja,
  • možnost periodičnega fakturiranja,
  • podporo komisijski prodaji,
  • izdajo dobavnic in oblikovanje zbirnih faktur na njihovi podlagi,
  • samodejno pretvorbo naročil v račun z možnostjo korekcij,
  • samodejno oblikovanje blagajniškega prejemka ob plačilu z gotovino,
  • prilagojeno masko za računalniške blagajne (POS),
  • spremljanje nakupov s kreditnimi karticami, možnost spremljanja programov zvestobe,
  • možnost plačevanja na obroke,
  • kreiranje zbirnega računa na podlagi dobavnic,
  • samodejno oblikovanje blagajniškega prejemka ob plačilu z gotovino,
  • možnost oblikovanja avansnih računov in samodejno oblikovanje negativnih avansnih računov na podlagi izdanega računa ter možnost oblikovanja računov za lastno porabo,
  • možnost razdeljevanja dokumenta na oddelke in stroškovne nosilce.
Podrobno o blagajniških izdatkih – Uporabniške strani

Prejeti računi zajemajo:

  • različne tipe in številčenje vhodnih računov (blago, material, uvoz, prejemi EU, stroški podjetja, stroški projektov),
  • podporo avansnim računom in njihovo samodejno zapiranje,
  • samodejno obremenitev skladišča,
  • oblikovanje prejetih računov z dodajanjem naročilnice in kontroliranje dobavljenega z naročenim,
  • obremenitev prejetih proizvodov z neposrednimi (neposredni stroški, transport) in odvisnimi stroški (carina itn.),
  • oblikovanje dobavnic in na njihovi podlagi zbirnih računov,
  • možnost oblikovanja avansnih računov in samodejno oblikovanje negativnih avansnih računov na podlagi prejetega računa,
  • določanje konta stroška na ravni dokumenta ali na ravni pozicije,
  • možnost razdeljevanja dokumenta na oddelke in stroškovne nosilce ročno ali samodejno z delilnimi ključi,
  • možnost plačevanja na obroke,
  • samodejno oblikovanje blagajniškega izdatka ob plačilu z gotovino,
  • samodejno oblikovanje plačilnega naloga iz dokumenta prejema.
Podrobno o blagajniških prejemkih – Uporabniške strani

Vključeno v licence

VSE FUNKCIONALNOSTI
X
  • ePoslovanje

    Poslujte hitreje, bolj prilagodljivo in enostavneje - poslujte elektronsko. Digitalizirajte poslovanje s PANTHEON-om in storitvami ePoslovanja.

    Datalab SI d.o.o.
    Hajdrihova ulica 28c
    1000 Ljubljana

    01 25 28 900 prodaja@datalab.si
    social ikonasocial ikonasocial ikona

    PODPORA

    • Datalabova podpora
    • Partnerji
    • FAQ – pogosta vprašanja
    • PANTHEON izobraževanja

    PODJETJE

    • O podjetju
    • Kontakti
    • Zaposlitev
    • Vlagatelji

    SKUPNOST

    • Uporabniške strani
    • Blog
    • Spletni seminarji
    • Priročniki
    Politika zasebnosti | Oblikovanje in razvoj:
    Scroll to top