Prehod PANTHEON Gostovanja na Datalabove strežnike
Vaš PANTHEON bo še naprej deloval nemoteno, le storitev gostovanja bo odslej zaračunaval Datalab.
Vse PANTHEON storitve bodo obračunane na enem računu.
Podpora in komunikacija potekata neposredno z Datalabom.
Vaš PANTHEON bo še naprej deloval nemoteno kot do zdaj.
Ali bo PANTHEON deloval naprej nemoteno, brez sprememb ali dodatnih nastavitev?
Da. PANTHEON bo deloval enako kot doslej, brez kakršnih koli sprememb v uporabniški izkušnji ali ponovnih nastavitev.
Kje bodo po novem shranjeni moji podatki?
Vaši podatki so shranjeni v sodobnih podatkovnih centrih v Sloveniji, ki imajo TIER 3 certifikat ter certifikata ISO 27001 in ISO 9001.
Kdo lahko dostopa do mojih podatkov?
Dostop do podatkov je mogoč samo s pisnim soglasjem naročnika, sicer pa se strogo spoštuje zaupnost informacij in poslovnih skrivnosti.
Kako odpovem pogodbo s Telekomom Slovenije?
Za odpoved pogodbe nam na elektronski naslov pogodbe@datalab.si posredujte uraden dopis z žigom in podpisom.
Kdaj bom prejel/-a novo pogodbo s strani Datalaba?
Pogodbe pošiljamo postopoma, zato jo lahko pričakujete v naslednjih dneh. Brez skrbi, zagotovo jo boste prejeli pravočasno.
Prejel/-a sem e-pošto s povezavo za podpis nove pogodbe. Kakšni so naslednji koraki?
Po prejemu sporočila s povezavo na novo pogodbo, skrbno poglejte, če so podatki podjetja, podpisnik pogodbe in predmet pogodbe ustrezni. Nato naj zakonit zastopnik podjetja, preko aplikacije BetrSign, podpiše novo pogodbo z Datalab SI d.o.o.
Podpisal/-a sem dokumente. Kje najdem svoj podpisan izvod pogodbe?
Do podpisane pogodbe lahko dostopate preko povezave v elektronskem sporočilu, ki ste ga prejeli za podpis pogodbe. Pogodbo lahko tudi prenesete in shranite v arhiv ali eDokumentacijo.
Kaj se zgodi, če ne podpišem nove pogodbe?
V primeru, da nove pogodbe ne podpišete, vam po izteku prehodnega obdobja poteče tudi veljavnos pogodbe s Telekomom Slovenije. S tem boste izgubili dostop do programa PANTHEON. (V primeru, da programa ne potrebujete, želite pa arhiv vaše baze, pošljite zahtevek za prevzem baze na pomoc@datalab.si. Baza se skladno s pogodbo briše dva meseca po poteku le-te).
Kako oddam zahtevek za prenos baze?
Zahtevek za prevzem baze oddate po elektronski pošti na naslov pomoc@datalab.si.
Kakšen je postopek prehoda, če uporabljam Konektor licenco?
V primeru, da uporabljate Konektor licenco, s katero PANTHEON povezujete z zunanjimi rešitvami, bo potrebno nastaviti nov IP-naslov strežnika.
Ali sprememba velja tudi za uporabnike Telekom Mobilna blagajna (RA/RC)?
Ne, sprememba za uporabnike Telekomove Mobilne blagajne ne velja in podpis nove pogodbe ni potreben.
Potrebujem več informacij. Kam se lahko obrnem?
Za dodatna vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 252 89 51 vsak delovnik med 8.00 in 16.00 ali po e-pošti gostovanje@datalab.si.
V kolikor bi si želeli mesečno v svoj e-nabiralnik prejeti uporabne vsebine, pisane na kožo vaši dejavnosti in vašim interesom, to zabeležite v obrazcu.