Potrebujete zanesljivo davčno blagajno?

Jan 10, 2019 | BLOG SI, Podjetništvo, Poslovne rešitve, Zakonodaja, Zanimivosti |

Vsak podjetnik, ki posluje z gotovino oz. preko kartičnih plačil, že od januarja 2016 potrebuje blagajniško rešitev preko katere davčno potrjuje izdane račune.

Obstaja kar nekaj rešitev, s katerimi podjetniki v skladu z zakonom vodijo svoje poslovanje, pri vseh pa je pomembno, da v največji meri poenostavijo prodajo in izdajo računov na terenu ali v trgovini, v podjetjih, ki se ukvarjajo s storitvenimi dejavnostmi ali prodajajo na tržnicah, stojnicah in sejmih.

Iščete zanesljivo rešitev? Veseli bomo vašega klica na 01 25 28 950.

 

PANTHEON Mobilna in Spletna blagajna

Ena izmed tovrstnih blagajniških rešitev je PANTHEON Mobilna blagajna, ki deluje na napravah Android in omogoča preprosto uporabo, hitro izdajo računa ter varno shranjevanje podatkov v oblaku. Mobilna blagajna – PANTHEON RA je primerna za vse, ki imajo le eno blagajno. Mobilna blagajna – PANTHEON RC pa za tiste, ki imajo več blagajn, lahko tudi na različnih lokacijah. Vsestransko uporabna storitev je tako namenjena predvsem manjšim in srednje velikim podjetjem, ki velik del svojega poslovanja opravljajo na terenu ali vodijo storitveno dejavnost. Za delo potrebujete tablični računalnik ali pametni telefon, tiskalnik ter internetno povezavo.

Če iščete blagajno, ki deluje preko spleta, pa je idealna rešitev PANTHEON Spletna blagajna RW, ki omogoča izdajo računov preko spletnega brskalnika na računalniku. Poleg preprostega in hitrega delovanja jo odlikuje tudi varnost, saj se računi samodejno shranjujejo na strežnikih Telekoma Slovenije. Spletno blagajno priporočamo podjetnikom, ki se ukvarjajo s storitveno dejavnostjo, kot so npr. frizerski saloni, kozmetični saloni, butične trgovine ipd.

Združljivost enostavnih blagajniških rešitev s poslovnimi programi

Mnoga podjetja uporabljajo različne računovodske programe, zato veliko podjetnikov zanima, kako je z združljivostjo enostavnih davčnih blagajn z različnimi programi za vodenje poslovanja (ERP).

Del Mobilne blagajne je tako imenovana Zaledna pisarna v oblaku, kjer lahko uporabnik upravlja s parametri Mobilne blagajne, njenimi šifranti, pregledi ter uvozi in izvozi podatkov (računi, blagajniški zaključki, izdano blago). Dostop do Zaledne pisarne lahko uporabnik dodeli tudi drugim uporabnikom kot so npr. računovodski servisi. Izvozi imajo standardizirani format, tako da se jih lahko izvozi v različne poslovno informacijske sisteme (ERP). Pri tistih podjetjih, ki imajo zunanji računovodski servis, pa je poglavitna prednost tudi v tem, da stranka in računovodja delata na isti bazi podatkov, kar pomeni, da ni potrebnih dvojih vnosov podatkov, dokumentov ni potrebno fizično dostavljati računovodskemu servisu, podjetnik samostojno vodi svoje poslovanje, računovodja pa na podlagi vnesenih podatkov enostavno opravlja svoje delo, oba pa prihranita na času in denarju.

Mobilne blagajne in dostop do internetne povezave

V primeru slabše pokritosti ali celo v primeru da GSM signala ni, lahko preko PANTHEON Mobilne blagajne nemoteno izdajate račune, ki pa v tem primeru niso davčno potrjeni. Davčni računi se samodejno potrdijo, ko pride Mobilna blagajna v področje pokritosti z GSM ali Wifi signalom.

 

Več informacij o zanesljivih blagajniških rešitvah si lahko ogledate na www.datalab.si/pantheon/retail/ ali nas pokličite na 01 25 28 950 oz. pišite na prodaja@datalab.si.  

Pridružite se več kot 55.000 uporabnikom poslovnega programa PANTHEON!

untitleddatalabDatalab tim

S simboličnim podpisom želimo nagovoriti vse posameznike, zaposlene, sodelavce, partnerje in uporabnike s katerimi se vsak dan učimo, zbiramo in izmenjujemo izkušnje, znanje, probleme in rešitve. Brez vseh naštetih vsega skupaj ne bi bilo. Redno berite naše objave in nam sporočite katere teme in informacije vas zanimajo. Danes bolj kot kdajkoli velja: kdor ima informacijo, ima moč. Datalabov tim svoje znanje deli z vami! Delite naprej …

X