Kako začeti z oglaševanjem na Instagramu?

Novice, Spletni seminar

Ste vedeli, da lahko tudi na Instagramu z majhnim vložkom dosežete svojo ciljno skupino, četudi nimate Instagram profila? Pridružite se nam na spletnem seminarju, kjer boste spoznali:

  • družbeno omrežje Instagram,
  • priložnosti, ki jih ponuja,
  • cilje oglaševanja,
  • vzpostavitev Instagram oglaševalske kampanje na praktičnem primeru,
  • merjenje rezultatov in
  • primere dobre prakse.

Gregor Medved in Miša Podpečan iz Agencije Epic vam bosta v brezplačnem spletnem seminarju razkrila, kako se lotiti oglaševanja na Instagramu.

Vse osebne podatke nam posredujete prostovoljno. V primeru, da nam vaših osebnih podatkov ne posredujete, pa vam ne moremo zagotoviti željenega gradiva. Več o tem kako (skrbno) varujemo vaše osebne podatke si preberite v naši Politiki zasebnosti.

Več informacij o namenih obdelave, pravni podlagi, uporabnikih in obdobju hrambe, vpisanih osebnih podatkih in o pravicah posameznikov v zvezi z osebnimi podatki: www.datalab.si/pravno-obvestilo/. Dano privolitev lahko kadarkoli prekličete preko e-pošte na naslov info@datalab.si.

Kako in kdaj

Izpolnite obrazec, mi pa vam bomo poslali povezavo do posnetka na vaš e-naslov. Ogledate si ga lahko kadarkoli.

Plačilo posnetka

Ta spletni seminar je brezplačen, ne glede na to, ali ga boste spremljali v živo, ali pa kasneje v posnetku.

Vsi spletni seminarji

Vabimo vas, da si ogledate tudi druge posnetke spletnih seminarjev.

Bi vsebine spletnega seminarja utegnile zanimati tudi vaše sodelavce, prijatelje ali znance? Delite objavo na družbenih omrežjih.

X