Pogosta vprašanja v zvezi z eRačunom

Kdaj se mi omogoči pošiljanje eRačunov, če sklenem predplačniški paket?

Predplačniški paket se aktivira naslednji delovni dan od prejema plačila predračuna. O aktivaciji boste obveščeni na vpisani elektronski naslov.

Kdaj se mi omogoči pošiljanje eRačunov, če sklenem mesečni paket?

Mesečni paket se aktivira naslednji delovni dan od prejema podpisane pogodbe za storitev elektronskega poslovanja.

Ali je možna menjava paketa?

Menjava paketa je možna pri mesečnih paketih in sicer je možen prehod na drug mesečni paket ali pa na predplačniški paket, ki se aktivirajo s prvim dnem naslednjega meseca. Menjava paketa za uporabnike predplačniških paketov je možna le po izteku veljavnosti paketa.

Nisem uporabnik Pantheona. Ali lahko še vedno uporabljam vašo rešitev za pošiljanje eRačunov?

eRačune lahko preko naše rešitve pošiljate le v primeru, da je vaš računovodski servis lastnik Pantheon licence in bo eRačune pošiljal za vas. Lahko pa se odločite za uporabo naših poslovnih storitev, ki prav tako omogočajo pošiljanje in prejemanje eRačunov.

Sem računovodski servis. Ali moram za vsako stranko posebej skleniti paket in podpisati pogodbo?

Paket je potrebno skleniti za vsako stranko posebej. Dokumentacijo je potrebno podpisati le v primeru sklenitve mesečnega paketa oziroma storitve eHramba. Za predplačniške pakete pa je potrebno plačati ponudbo po predračunu.

Ali lahko po porabi števila dokumentov v predplačniškem paketu nadaljujem s pošiljanjem eRačunov?

Ne. Ko porabite zakupljeno število transkacij znotraj predplačniškega paketa se vam pošiljanje eDokumentov avtomatsko onemogoči.

Ali lahko po porabi števila dokumentov v mesečnem paketu nadaljujem s pošiljanjem eRačunov?

Da. Na mesečni fakturi pa vam bodo obračunani dodatno poslani dokumenti po veljavnem ceniku storitev znotraj izbranega paketa.

Kje lahko naročim paket storitev?

Paket storitev lahko naročite z vpisom podatkov v elektronski obrazec na naši spletni strani eRačun ali z vnosom podatkov v polavtomatski obrazec na naših uporabniških straneh.

Kaj lahko storim, ko porabim zakupljeno količino v predplačniškem paketu?

Naročite nov paket storitev (preko elektronskega obrazca na spletni strani oziroma na uporabniških straneh). Nov predplačniški paket storitev bo aktiviran naslednji delovni dan od prejema plačila po predračunu oziroma prejema podpisane pogodbe za mesečni paket.

Kako dobim predračun za predplačniški paket?

Predračun vam pošljemo po elektronski pošti, katerega navedete v elektronski obrazec na naši spletni strani eRačun ali z vnosom podatkov v polavtomatski obrazec na naših uporabniških straneh.

Ali je potrebno za predplačniški paket podpisati pogodbo?

Ne. S plačilom predračuna se strinjate s splošnimi pogoji elektronskega poslovanja.

Kako vem, do kdaj velja moj trenutni paket storitev eRačun?

Mesečni  paket storitev velja do uradnega pisnega preklica z upoštevanim odpovednim rokom, predplačniški paket pa do porabe zakupljenih transakcij. Ko se boste bližali porabi zakupljenih transakcij, boste na elektronski  naslov s katerim ste se registrirali v Bizbox prejeli obvestilo.

Kako lahko preverim, koliko dokumentov sem že poslal?

Porabo lahko spremljate v vašem eNabiralniku Bizbox. Omogočen vam je pregled poslanih dokumentov po izbranem obdobju.

Kako lahko preverim velikost poslanih dokumentov?

Velikost lahko preverite v polju nad vizualizacijo v Pantheonu ali pa z izvozom dokumentov v .xls datoteko iz vašega eNabiralnika Bizbox.

Kaj je eHramba?

eHramba.si je storitev elektronske hrambe dokumentov našega partnerja ZZI, ki temelji na informacijskem sistemu za hrambo dokumentarnega gradiva. Omogoča vam varno, zanesljivo in zakonsko skladno elektronsko hranjenje vseh vrst dokumentov na enem mestu, saj je gradivo zaščiteno na nivoju strojne in na nivoju programske opreme.

Ali je eHramba vključena v paket storitev eRačun?

V paket storitev eRačun je vključena kratkoročna eHramba, kar pomeni, da se bodo vaši dokumenti v eNabiralniku hranili pol leta. Če želite dolgotrajno storitev eHramba, pa je potrebno na obrazcu za naročilo storitev elektronskega poslovanja izbrati storitev eHramba.

Kaj omogoča storitev eHramba?

Storitev eHramba omogoča avtomatski vnos dokumentov, izmenjanih preko Bizbox storitev od vklopa storitve dalje. Paket zajema 0,5GB prostora, dva uporabnika in vnaprej določen signirni in klasifikacijski načrt.

Ali se v eHrambo vnesejo tudi dokumenti, ki so bili poslani oziroma prejeti pred vklopom storitve?

Vnos dokumentov pred vklopom storitve eHramba ni avtomatski. Seveda pa je možen tudi uvoz dokumentov, ki so bili preko vašega eNabiralnika elektronsko izmenjani pred vklopom eHrambe.  Za informativno ponudbo nam pišite na prodaja@datalab.si.

Imamo eno Pantheon licenco, a dve bazi. eRačune želimo pošiljati za obe podjetji. Kako lahko to storimo?

Za vsako podjetje je potrebno naročiti in skleniti svoj paket storitev in ob naročilu v opombo vpisati, katero podjetje je lastnik Pantheon licence.

Imamo več Pantheon licenc, katerih lastnik je eno podjetje, vendar pa licence uporabljamo še za hčerinska podjetja. Ali lahko eRačune pošiljamo za vsa podjetja?

Za vsako podjetje je potrebno naročiti in skleniti svoj paket storitev in ob naročilu v opombo vpisati, katero podjetje je lastnik Pantheon licence.

Ali predplačniški paket velja za eno leto?

Ne. Predplačniški paket velja do porabe zakupljenih transakcij znotraj izbranega paketa storitev. Na primer: Stranka sklene predplačniški paket eRačun Mini in zakupi 100 transakcij. Če v enem letu pošlje 25 dokumentov, mu paket velja 4 leta.

Kateri paket za pošiljaje eRačunov je najmanjši?

Najmanjši paket storitev eRačun je predplačniški paket eRačun Mini (40 transakcij), ki znaša 20,00€+DDV.

Zakaj ne morem več pošiljati eRačunov?

Razlogov je lahko več. Morda je prišlo do napake v vnosu podatkov v izhodni dokument, ali do odklopa v primeru daljšega izostanka periodičnih plačil Datalabu SI, d.o.o.. Morda se je pojavila sistemska napaka. Za vse nejasnosti in napake se obrnite na vašega podpornika oziroma napišite elektronsko sporočilo z opisom težav na pomoc@datalab.si, kjer bo vaš zahtevek preusmerjen na vašega podpornega partnerja.

Zakaj me Bizbox obvešča, da sem prejel račun v svoj eNabiralnik?

Z registracijo v Bizbox ste se zavezali k uporabi elektronskega poslovanja in ste zabeleženi kot prejemnik eRačunov. Če želite nastavitve spremeniti, nam pišite na prodaja@datalab.si.

Zakaj mi Datalab SI, d.o.o. za storitev elektronskega poslovanja ne pošilja računa po navadni pošti?

S sklenitvijo paketa storitev elektronskega poslovanja, ste se zavezali k prejemanju eRačunov. Nastavitev lahko spremenite, vendar pa bodo s tem nastali dodatni stroški za vsak izdan račun s strani podjetja Datalab SI d.o.o. po veljavnem ceniku na naši spletni strani.

Zanima me ali pri predplačniškem paketu obstaja možnost dodatnega zakupa 100 dokumentov?

Da. Zakupite lahko več paketov eRačun Mini. Vašo izbiro vpišite v opombo na obrazcu za naročilo storitev elektronskega poslovanja.

Ali se prejeti računi štejejo kot zakupljena transakcija?

Ne. Prejemanje eRačunov je brezplačno.

Ali informacija »ni dodatno poslanih dokumentov« pri predplačniških paketih pomeni, da ne morem več pošiljati prilog z eRačuni?

Ne. Postopek pošiljanja je še vedno enak. K eRačunu lahko priložite priponke. Ta informacija pa pomeni, da vam je avtomatsko onemogčeno pošiljanje eRačunov, ko porabite zakupljene transkacije znotraj predplačniškega paketa.

Kakšen je strošek dodatno poslanih dokumentov pri predplačniških paketih?

Pri predplačniških paketih vam niso omogočene dodatne transakcije, ko enkrat porabite število transakcij (40 oz. 100) znotraj izbranega predplačniškega paketa. V primeru, da želite naprej pošiljati eRačune je potrebno skleniti nov paket.

Kaj se zgodi ko porabim 40/100 dokumentov znotraj predplačniškega paketa?

Avtomatsko se vam onemogoči pošiljanje eRačunov. Poskrbite, da boste pravi čas naročili nov paket storitev, saj je le-ta aktiviran naslednji delovni dan od prejema plačila predračuna (predplačniška paketa) oziroma podpisane pogodbe (mesečni paketi).

Koliko časa lahko uporabljam predplačniški paket?

Paket lahko uporabljate dokler ne porabite zakupljenih transakcij, torej 40 pri paketu eRačun Micro in 100 pri paketu eRačun Mini.

Ali lahko vse zakupljene transakcije znotraj predplačniškega paketa porabim v enem dnevu in nato spet napolnim paket?

Vse transakcije lahko porabite v enem dnevu, nato pa naročite novi paket. Poskrbite, da boste pravi čas naročili nov paket storitev, saj je le-ta aktiviran naslednji delovni dan od prejema plačila predračuna (predplačniška paketa) oziroma podpisane pogodbe (mesečni paketi).

Ali lahko zakupim 200 transakcij za vnaprej?

Da. Zakupite lahko več paketov eRačun Mini. Vašo izbiro vpišite v polje opombe na obrazcu.

Koliko časa traja preden lahko začnem uporabljati predplačniški paket?

Ko prejmemo vaše naročilo, bo za vas še isti dan pripravljena ponudba. Paket pa je aktiviran naslednji delovni dan od prejema plačila ponudbe.

Ali imamo s predplačniškim paketom neomejeno pravico pošiljanja eRačunov?

Ne. Na voljo imate 40 oziroma 100 transakcij, odvisno od izbranega predplačniškega paketa storitev.

Smo računovodski servis. Ali lahko predračun za predplačniški paket storitev izstavite neposredno našim strankam?

Da. V polje opombe v obrazcu za naročilo storitev vpišite, da ste vi lastnik licence, vendar želite, da je predračun izstavljen neposredno vaši stranki.

Smo računovodski servis. Ali lahko predračun za predplačniški paket storitev za naše stranke izstavite neposredno nam?

Da. V polje opombe v obrazcu za naročilo storitev vpišite, da želite, da je predračun izstavljen neposredno vam.

Ali se za predplačniški paket plačuje mesečni strošek?

Ne. Za predplačniški paket se plača enkratni znesek po predračunu.

Kje lahko vidim kako izgleda prejeti oziroma poslani račun v Pantheonu?

Navodila za dokumentacijo in vizualizacijo so objavljena na https://usersite.datalab.eu/Wiki/tabid/178/language/sl-SI/Default.aspx?htmlid=1003402.

Ali se predplačniški paket avtomatsko podaljša ko porabimo zakupljene transkacije?

Ne. Potrebno je naročiti nov paket storitev.

Kaj pomeni cena od 20€/30€?

To pomeni, da se vam poleg cene za paket lahko zaračunajo tudi dodatne storitve kot so strošek papirnega poslovanja in vklop možnosti pošiljanja eRačunov.

Želim oddati naročilo za predplačniški paket. Kaj moram izbrati pod poljem funkcije eNabiralnika?

Priporočamo izbiro prejemanja in pošiljanja eRačunov. V primeru, da želite še vedno prejemati račune v papirni obliki izberite funkcijo samo pošiljanje eRačunov. V primeru, da želite eRačune le prejemati, pa je ta storitev brezplačna in ni potrebno skleniti paketa za pošiljanje.

Zakaj število poslanih dokumentov na izdani fakturi in v Pantheonu ni enako?

V Pantheonu obstaja možnost brisanja neuspešno poslanih računov, kar pa še ne pomeni, da se transakcija ne obračuna. Obračuna se namreč vsak dokument, ki je poslan v omrežje ZZI. Račun morda ne bo uspešno dostavljen, v primeru da so vpisani nepravilni ali nepopolni podatki. V tem primeru se transakcija še vedno obračuna, saj gre za podoben primer kot pri papirnem poslovanju. Kljub temu, da je račun zavrnjen je še vseeno potrebno plačati papir, tisk, ovojnico in znamko.

X