Embalaža 2019

Posvet o zakonodajnih in PANTHEON novostih pri ravnanju z embalažo

Sreda, 19.12.2018 od 9:00 do 12:00 ure
Austria Trend Hotel, dvorana Janus
Dunajska cesta 154, Ljubljana

Od 1. 1. 2019 (do 31. 3. 2019) boste morali brez izjem vsi, ki dajete embalažo v promet na slovenski trg in niste plačniki OD, prvič poročati na ARSO (za 2018). Plačniki OD pa boste kmalu oddajali 4. kvartalno poročilo na DROE in FURS. Oborožite se s pravimi informacijami – udeležite se PANTHEON posveta o embalaži ter skupaj z nami in gosti odgovorite na naslednja vprašanja ter spoznajte:

  • Kako pravilno zbirati in voditi podatke o (odpadni) embalaži?
  • Kdaj je embalaža dana na trg RS in kako mora biti razdeljena?
  • Kaj je (odpadna) embalaža in kateri so tipični primeri, ki se vključujejo v poročilo?
  • Kako pravilno poročati na ARSO, DROE in FURS – demonstracije na primerih za podjetja pod in nad 15 ton
  • Kaj ni predmet poročanja (izjeme) in tipične napake, ki jih ne smemo storiti
  • Poročanje na ARSO, DROE in FURS v PANTHEON-u in demonstracije na primerih tipičnih malih, srednjih in večjih subjektov (trgovci, proizvodna podjetja, uvozniki …)
  • Poenostavljeno poročanje v PANTHEONu – eIzmenjava
  • Predstavitev blagajniških rešitev v PANTHEON-u in primeri poročanja za male uporabnike – embalerje (maserji, frizerji …) in več

Ne poznate vseh odgovorov?

Program dogodka

Tema Trajanje Predavatelj
Poročanje o embalaži – dobre prakse ter zakonodajne novosti od 1.1.2019
(skladno z novo Uredbo o ravnanju z embalažo in odpadno embalažo)
9:00–10:00 (60 min) ga. Ajda Pleterski, Vodja pravne službe,
Gorenje Surovina d.o.o.
Odmor 10:00–10:30 (30 min)
PANTHEON in poročanje na ARSO po 1.1.2019 (za 2018) ter poročanje na DROE, FURS 10:30–11:15 (45 min) g. Leonida Kraševec, produktna vodja za modul Hermes, Datalab Tehnologije d.d.
ter g. Boštjan Berčič, Vodja razvoja spletnih rešitev, Datalab Tehnologije d.d.
Okrogla miza na temo Embalaža 2019 ter vprašanja in odgovori  11:15–12:00 (45 min) Moderatorka: ga. Vida Petrovčič, uveljavljena komentatorka
in voditeljica oddaj na RTV Slovenija in
moderatorka javnih dogodkov

Gosti: PANTHEON strokovnjaki in povabljeni gosti DROE, družbe za ravnanje z odpadno embalažo.

Poročanje o embalaži – dobre prakse ter zakonodajne novosti od 1.1.2019

(skladno z novo Uredbo o ravnanju z embalažo in odpadno embalažo)

  1. Stanje in zakonodajne novosti poročanja – embalaža od 1.1.2019 dalje (nova uredba in pretekla določila)
  2. Kaj je (odpadna) embalaža ter tipični primeri, ki so predmet poročanja?
    • Kdaj je embalaža dana na trg (in kaj je odpadna embalaža) ter primeri
    • Kdaj je embalaža prvič dana na trg (razmejitev med 25. in 34. členom Uredbe)
    • Na kaj uporabniki/stranke največkrat pozabimo, napačno razumemo?
  3. Primeri pravilnega zbiranja in vodenja podatkov o embalaži in odpadni embalaži
    • Kako morajo biti evidence pripravljene?
    • Kaj morajo evidence vsebovati?
    • Tipični primeri (case studies) za distributerje, proizvodna podjetja, trgovce itd.

4. Kdo mora poročati, kako moramo poročati in tipični primeri poročanja (za mala, srednja in velika podjetja)

  • Kdo mora poročati in kdaj ter za koga velja rok od 1.1.2019 do 31.3.2019?
  • Kakšne so razlike v poročanju (glede na velikost podjetja in obdobje) in komu poročamo (ARSO, DROE, FURS)?
  • Primeri tipičnih poročil za podjetja:
    • pod 15 ton (po uporabnikih/dejavnostih)
    • nad 15 ton (po uporabnikih/dejavnostih)

5. Kaj ni predmet poročanja in tipične napake

  • Kaj ni potrebno poročati in izjeme (primeri)
  • Pogoste napake pri poročanju (primeri)

Kje pa vas "embalaža" žuli?

O tematiki “embalaža” smo se pogovarjali z go. Ajdo Pleterski, vodjo pravne službe iz gorenje surovina d. o. o. (DROE – družba za ravnanje z odpadno embalažo) ter produktnimi vodji iz podjetja Datalab Tehnologije, go. Leonido Kraševec ter g. Boštjanom Berčičem.

PANTHEON in poročanje na ARSO po 1.1.2019 (za 2018) ter poročanje na DROE, FURS

  1. PANTHEON poročanje na ARSO
    • Primeri priprave podatkov ter poročil za tipične subjekte (trgovce, proizvodna podjetja, uvoznike itd.)
  2. Poročanje na DROE/FURS v PANTHEON-u
    • Poročanje za tipične subjekte na DROE – eIzmenjava (embalažnina)
    • Poročanje na FURS (OD)
  3. Predstavitev blagajniških rešitev v PANTHEON-u in primeri poročanja za male uporabnike
    • Predstavitev blagajniških rešitev (RA, RC, RW)
    • Primeri poročanja za SOHO uporabnike – embalerje (maserji, frizerji itd.)

Okrogla miza – vprašanja in odgovori

PANTHEON strokovnjaki in povabljeni gosti DROE, družbe za ravnanje z odpadno embalažo bodo pod spretno taktirko ga. Vide Petrovčič, izkušene novinarke ter moderatorke, razpravljali na temo Embalaže, nove Uredbe, pomembne prelomnice s 1.1.2019 in kaj ta prinaša. Podajali bodo nasvete za odpravo slabih praks in uvedbo dobrih ter odgovarjali na vaša vprašanja.

Moderatorka okrogle mize: ga. Vida Petrovčič
Gospa Vida Petrovičič se od leta 1981 poklicno ukvarja z novinarstvom. Je prejemnica štirih TV gongov popularnosti: treh s
strani publike za sezone 2001/2002, 2002/2003 ter 2004/2005 ter enega strokovnega gonga popularnosti za sezono 2004/2005, ki jih podeljuje priloga Dela in Slovenskih novic. Od leta 1988 je uveljavljena komentatorka in voditeljica oddaj na RTV Slovenija in moderatorka javnih dogodkov. Njena specialnost so gospodarstvo in finance ter intervjuji v oddajah Polnočni klub, Odkrito, Omizje, Žarišče in drugih. Je tudi uspešna osebna in poslovna trenerka, avtorica knjig in predavateljica.

 

Gosti:

  • ga. Leonida Kraševec, produktni vodja za modul Hermes, Datalab Tehnologije d.d.
  • g. Boštjan Berčič, vodja razvoja spletnih rešitev, Datalab Tehnologije d.d.
  • ga. Ajda Pleterski, vodja pravne pisarne ter ga. Natalija Kurnik, direktorica za ekonomiko in finance, Gorenje Surovina d.o.o.
  • g.  Jože Kobe, tehnični vodja ter g. Janez Pavčnik, direktor, Recikel d.o.o.
  • g. Franci Turk, vodja komercialnega sektorja, SLOPAK, d.o.o.
  • ga. Nadja Košmrlj, komercialist v prodaji, INTERSEROH Zbiranje in predelava odpadnih surovin d.o.o.

Prijava na dogodek

Polja, označena z zvezdico, so obvezna. Brez posredovanja teh podatkov udeležba na dogodku ni mogoča.

Več informacij o namenih obdelave, pravni podlagi, uporabnikih in obdobju hrambe vpisanih osebnih podatkov in o pravicah posameznikov v zvezi z osebnimi podatki: www.datalab.si/pravno-obvestilo/

Cena

59 EUR + ddv/osebo*

Pojasnila*:

  • cena je navedena brez vključenega DDV
  • cena vkjučuje obisk vseh predavanj dogodka,
  • cena vkjučuje gradiva dogodka,
  • cena vkjučuje postrežbo in okrepčilo med odmorom.
  • pridržujemo si pravice do spremembe programa
  • redna cena: 84,28 EUR + ddv/osebo. Velja za vse prijave po 17.12.2019.

Postanite partner ali pokrovitelj

Sponzorska brošura (PDF)

Več informacij na 01 252 89 52

Za vse dodatne informacije o dogodku nas pokličite na številko 01 252 89 52 ali nam pošljite elektronsko sporočilo. Hitro vam bomo odgovorili.

X