PANTHEON podpora

Pri delu je dobra podpora ključnega pomena. PANTHEON uporabniki so zato deležni široke podpore in pomoči, ki omogoča hitro in učinkovito delo, ter izobraževanj in tečajev v Datalab Akademiji. Za vse dodatne informacije nas pokličite na (01) 25 28 950.
Brezplačna podpora

Brezplačna podpora

Za še lažji in hitrejši začetek z delom je vsem novim PANTHEON uporabnikom na voljo več brezplačnih oblik pomoči, podpore in predavanj za začetnike, ki pokrivajo osnovna področja. Dokumentacija v pisni in video obliki je prosto dostopna na Uporabniških straneh, vprašanja pa lahko zastavite na forumu.

Zelo si prizadevamo za izgradnjo spletne skupnosti PANTHEON, kjer si med seboj pomagajo predvsem uporabniki programa sami.

Plačljiva podpora

Plačljiva podpora

PANTHEON uporabniki so deležni široke palete podpore in pomoči, tako s strani Datalaba kot svojih podpornih partnerjev. Pomoč in podpora obsegata dokumentacijo v pisni in video obliki ter direktno podporo prek telefona, na terenu ali prek spletnih aplikacij.

Naši podporniki in podporni partnerji imajo zelo visok nivo tehničnega znanja in so na voljo v vseh 10 državah JV Evrope, razpolagajo pa še z dodatno tehnično podporo znotraj Datalaba.

Tečaji in izobraževanja

Tečaji in izobraževanja

Vsak mesec za vas pripravljamo celosten nabor PANTHEON in aktualnih strokovnih izobraževanj. Tečaji, delavnice in konference na eni strani potekajo na klasičen, frontalen način v učilnicah Datalab Akademije, drugo obliko pa predstavlja izobraževanje preko spletnih seminarjev (webinarjev).

Izobraževanja potekajo na osnovnem nivoju za začetnike, kot tudi na naprednem nivoju za napredne uporabnike PANTHEON-a.

Pogosta vprašanja

Preverite seznam najpogostejših vprašanj v zvezi z nakupom, delovanjem in podporo. Mogoče boste že tukaj našli prave odgovore.
FAQ

Testirajte hitrost vaše povezave

Preizkusite hitrost vaše internetne povezave s potencialnim strežnikom PANTHEON Gostovanja, ki bo vplivala na udobno delo s PANTHEON-om.
Test hitrosti

PANTHEON svetovalci

Med našimi partnerskimi podjetji poiščite usposobljenega svetovalca za modul ali področje, na katerem potrebujete pomoč.
Svetovalci

Cene podpore

V primeru zahteve po pomoči preko telefona, sistema HelpDesk ali elektronske pošte se uporabniku PANTHEON-a obračunajo storitve v 15-minutnih intervalih.
Cenik storitev

Pokličite (01) 25 28 921 - podpora za PANTHEON mobilno blagajno

oziroma

 (01) 25 28 913

Če želite zvedeti karkoli v zvezi s podporo uporabnikom, nakupom licenc ali delovanjem PANTHEON-a, nas pokličite ali pošljite elektronsko sporočilo.

podpora@datalab.si